קצת אחר: מחפש רעיונות מעניינים ל- Easter Eggs - תכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קצת אחר: מחפש רעיונות מעניינים ל- Easter Eggs


Moooshe

Recommended Posts

אני עובד כרגע על דיסק bootable שמאפשר להעלות pe ודוס. יש לי כבר הכל וזה עובד מצויין, אבל אני חייב להשאיר את חותמי האישי איכשהו על הדיסק... האפשרויות כמעט בלתי מוגבלות כי עומדות לפני גם מערכת 32 ביט של וגם 16 ביט של דוס. מקום על הדיסק אין כ"כ הרבה ולכן פסלתי אפשרות של ניגון שיר בלחיצה על קומבינציית מקשים.

נכון לעכשיו, הרעיון היחיד שייכנס הוא ציור קריקטורות שלי ושל הבנאדם שעובד איתי, כנראה בלחיצה על קומבינציית מקשים. איזה עוד רעיונות יש לכם? כמפתחים, ודאי כולכם מכניסים easter eggs לתוכנות שלכם... זה החלק הכי כיפי :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:) שני נושאים שאני אוהב (אשמח אם תספר בהזדמנות עוד על הדיסק בוטבל - הוא בנוי על PE נטו או על אחר כמו bart's למשל? [ http://www.nu2.nu/pebuilder/ ] )

תראה אתה בצבא לא? אין לך איזה מפקד שאתה מתעב? (אתה מבין לאן אני הולך ;) )

איסטראגים בתוכנות זה בד"כ משחקונים כמו סימולטור טיסה, פינבול, מרוץ מכוניות, כאלה. אם אתה יכול לשלב משהו כזה, זה בהחלט חביב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני משתמש הרבה ב- PE Builder, אבל אני מקסטם אותו המון... כתבתי לא מעט Plugins וכו' שיתאימו לצרכים של הצוות שלי. מה שעשיתי הוא boot לתוך תפריט שמאפשר לבחור העלאת PE עם כל התוכנות הנלוות, העלאת דוס עם תוכנות נלוות (למקרים שאין מספיק ל-PE או למקרים שצריך תוכנות שרצות רק בדוס), העלאת CIA Commander ועוד כמה אפשרויות שימושיות ליחידה.

בנוסף, תחת יש Autorun עם התקנה של למחשבים הנפוצים שלנו, ותוכנות נפוצות.

אני בצבא, אבל היום אני ראש צוות אז אני סובל פחות ממרות של מפקדים מעצבנים... אני מקווה שהחיילים שלי לא סובלים ממני יותר מדי (אני משתדל לא לחזור על הטעויות של הקודמים לי בתפקיד..), מה שכן, יש תמונה שמסתובבת ביחידה של הרס"ר מדוגם מאוד... בתחתונים בלבד. זה יכול להיות נחמד! :)

אולי אני באמת אמצא איזה משחק freeware נחמד וקטן ואכניס אותו... למרות שנראה לי שהיום כל ה-freewares הכי מסכנים משתמשים כבר ב- וכל מיני...

תודה על הרעיונות!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...