ביקרות עכבר - Logitech Anywhere MX - ביקורות ומדריכי גולשים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ביקרות עכבר - Logitech Anywhere MX


eegg

Recommended Posts

טוב זו הביקורת הראשונה שלי, מקווה שהיה טוב:

עכבר אלחוטי Anywhere MX

קיבלתי את הLOGITECH ANYWHERE MX לפני כמה ימים במקום הV450 שהפסיק לעבוד לי, ישירות מלוגיטק בחינם כתחליף ואף הגיע תוך כמה ימים בעזרת UPS מהולנד הכל על חשבונם של לוגיטק.

p1050689.jpg

אז בואו נתחיל מהמראה הראשוני, ישר שמביטים באריזה רואים עכבר יפה מאוד לא קטן מדי ולא גדול מדי בדיוק עכבר בשביל לפטופ וכמו כן הננו מקלט שברגע שאתה רואה אותו אתה מתפלא מההתקדמות שהתכנולוגיה עשתה בשנים האחרונות.

p1050703z.jpg

עם פתיחת האריזה אני שמח מאוד לגלות שכלולים באריזה שני איכותיות של דוראסל וכמו כן גם נרתיק נסיעה לעכבר עם בד פנימי כך ובד חזק מבחוץ, העכבר נכנס לנרתיק צמוד ונותן תחושת בטחון שלא יגרם נזק לעכבר בנסיעות במקום סתם לזרוק את העכבר לתוך התיק ויש גם מקום בתוך העכבר בשביל המקלט.

p1050716.jpg

המקלט הקטן מהווה הפתרון המושלם לאנשים עם מחשב נייד שלא רוצים לעבוד עם ורוצים לעבוד עם העכבר ללא הפרעה וההתקנה של התוכנה SETPOINT של לוגיטק מאוד פשוטה ומאפשרת לשנות את כל הכפתורים והגדרות של העכבר בקלות ולראות את המצב שזה גם תוסף נחמד.

p1050695.jpg

כשמתחילים להשתמש בעכבר מרגישים שהוא בנוי מאוד סולידי אך בנוי בצורה נמוכה מאוד שלא בטוח שתהיה נוחה לכל המשתמשים בייחוד אנשים עם ידיים טיפה גדולות וכל התגובות של העכבר הם מצויינים. כמו כן חייבים לנסות את חיישן הDARKFIELD שהם כל כך מפארים והוא באמת עובד על זכוכית ולא נתקלתי בבעיות בעת השימוש בעבר.

הנה גם השוואה בגודל בין הAnywhere MX ל MX518 לבין הV450:

p1050727kk.jpg

p1050723k.jpg

הדבר היחיד שמפריע לי אישית עם העכבר הוא החוסר בכפתור אמצע מתחת לגלגל הגלילה, אך אני התגברתי על בעיה זו על ידי שינוי הגדרת כפתורי השמאל ימין של גלגל הגלילה כדי שיעבדו ככפתור האמצע שאני מוצא שימושי ביותר במיוחד בעבודה עם וינדוס 7 וגוגל .

החסרון העיקרי לטעמי הANYWHERE MX הוא בהורדה של אחד הדברים הבסיסים והשימושיים ביותר של העכבר המודרני, כפתור האמצע, כן בהתחלה זה נשמע מוזר שלא קיים בעכבר כזה טכנלוגי.

הסיבה לכך היא שהכפתור הוחלף במנגנון ההייפר גלילה (HYPER SCROLLING) פטנט של לוגיטק שמאפשר גלילה בשני מצבים, קודם כל מצב הרגיל של שליטה לפי קלקים קטנים של הגלגל שמאפשר דיוק וכן מצב שני שמשחרר את הנעילה של הגלגל ומאפשר לגלגל להסתוב עם התנופה שלו ובכך מאפשר גלילה במהירות . לדוגמה במסמך אקסל עם גלילה במהירות ניתן לעבור כאלפי שורות בתנועה אחד בהשוואה למצב הרגיל שיעביר כמה עשרות כשורות.

p1050709.jpg

כמו כן יש כמה פיצרים נחמדים מאוד בANYWHERE MX, לדוגמה בעכבר יש מקום לשני סוללות AA שלפעמים נותנים לעכבר תחושה כבדה מדי במיוחד לעכבר שמיועד להיות ולכן ניתן לעבוד גם עם סוללת AA יחידה בלי שינויים בתכונות העכבר.

p1050698j.jpg

בנוסף קיים כפתור כמו ALT+TAB בוינדוס שנותן סקירה של כל החלונות, הנה דוגמה:

hwzone.jpg

יתרונות:

ננו מקלט - מעולה למחשב פשוט להכניס ולשכוח

חיישן מדויק מאוד

יכולת לעבוד עם סוללת AA אחת או עם שניים

שני אפשרויות גלילה

נרתיק נסיעה מעולה

חסרונות:

מבנה נמוך שיכול להפריע לאנשים עם ידיים טיפה גדולות

חוסר בכפתור אמצע

מתאים לימניים בלבד (למרות שרוב העכברים בשוק הם כך)

מחיר גבוה - 400-600

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...