שאלה על setting של anti virus - טכנולוגיית מידע - IT - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה על setting של anti virus


refael11

Recommended Posts

היי חבר'ה תותחים!!

רציתי לדעת האם קיים anti virus שנוכל להגדיר לו שמה שיעשה update כל עת שהוא נדלק משמע שאני יגדיר ב- setting שיעדכן כל יום אבל לא בשעה מסוימת כי אני לא יודע מתי הלקוח ירצה להדליק את המשחב אבל שהוא ידליק שהאנטי ורוס יזהה שהמחשב נדלק וככה הוא יעדכן את ה update

באנטי וירוס של ניתן להגידר daily אבל זה שואל באיזה שעה אז כזה דבר אני מחפש רק שלא יהיה תלותי בשעה

בנוסף האם האנטי וירוס ידלג על עדכון שלא עודכן?כתוצאה מנפילת תקשורת וכאלה?

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. כמו עם רוב המשימות המתוזמנות, ברגע שהגדרת שעה מסוימת לפעולה והיא לא התבצעה מכל סיבה שהיא, היא תופעל בהקדם האפשרי בהזדמנות הראשונה.

כלומר, אם העדכון מיועד לשעה 18:00 והמחשב הופעל רק ב-19:00, אז העדכון יתבצע ב-19:00 (או כמה דקות אחרי עד שהמערכת נטענת וכו').

יהיה חכם לקבוע את מועד העדכון לשעה שבה רוב הסיכויים שהמחשב פעיל.

אם אתה ממש רוצה להפוך את העדכון לכזה שאינו תלוי בשעה, תוכל לבטל עדכונים אוטומאטיים באנטי וירוס עצמו(אם אפשרי) וליצור בעצמך משימה חדשה במתזמן המשימות של מערכת ההפעלה, כזאת שתופעל בכל Log-in. לשם כך תצטרך לדעת איזה קובץ של התוכנה אחראי להפעלת תהליך העדכון ואם יש פרמטרים מסוימים שצירך להוסיף לו.

גם אם יתפספס עדכון ביום מסוים לא יקרה אסון. מי שמסכן את המחשב שלו מעצם הפעולות שהוא , שום תדירות עדכון ושם אנטי וירוס לא יגנו עליו. עבור מי שלא לוקח סיכונים מיותרים, האנטי וירוס הוא יותר בגדר "שקט נפשי" מאשר כל דבר אחר.

2. אם הוחמץ עדכון אחד או יותר מכל סיבה שהיא, העדכון הבא יפצה על כך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תותח אתה אחי

אצלנו בארגון (כנסת ישראל)משתמשים ב- ANTI VIRUS של security essentials האם תוכל לומר לי איך אני עושה את זה במתזמן המשימות של

והאם יש anti virus שמביא הגדרה כזאת מובנת בלי לתזמן או משו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://support.microsoft.com/kb/308569

אתה פשוט יכול להגדיר לאנטי-וירוס להתעדכן כל שעה מסוימת. אם הוא יחמיץ עדכון אני מתאר לעצמי שהוא ישלים אותו בהפעלה הבאה של המחשב (אחרת הוא לא בדיוק יעיל מהבחינה הזאת).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיים, בעיקר כתוצאה מתקלה תוכנתית. באופן עקרוני זה לא אמור לקרות ועדכון שהוחמץ אמור להתבצע בהזדמנות הראשונה הבאה. חוץ מזה, במקרה של דילוג על עדכון מסוים הוא יושלם בעדכון הבא ביום למחרת. לא סיבה לדאגה.

בארגון שלך כל מחשב מעדכן את עצמו? אין אנטי-וירוס ארגוני?

מאמר? באיזה נושא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...