עזרה|מחפש כרטיס קול איכותי - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה|מחפש כרטיס קול איכותי


Talker

Recommended Posts

שלום לכולם, קניתי לא מזמן את האוזניות HD555 של סנהייזר.

שומעים איתן טוב מאוד, ועוד אני צריך לעשות את המוד שיהפוך אותן לHD595.

אבל עדיין אני יודע שאפשר לשמוע עוד יותר טוב, כרגע יש לי כרטיס קול מובנה, לוח אם P5QL-E, סתם לשם השווה, אני לא מצליח להבדיל בין קבצי MP3 לFLAC כאשר זה אותו השיר בדיוק איך איכויות שונות למבינים שבנינו.

בקיצור, יש לי חבר שיש לו את אותן האוזניות רק עם כרטיס קול Xonar ההוא שעולה בין 500-600 שקל, והוא אומר ששומעים איתן מעולה, ממש מתלהב מזה, והוא שומע הבדל ממשי ין לFLAC.

השאלה שלי האם באמת הכרטיס קול הוא זה שיעשה את ההבדל, ואם כן האם צריך באמת כרטיס קול במחיר הזה או שיספיק כרטיס קול יותר זול.

אם אתם חושבים שהXONAR שווה את המחיר אני אלך עליו רק לפני כן רציתי להתייעץ האם יש כרטיסי קול אחרים יותר חסכוניים ועם ביצועיים לא פחותים.

תודה לכל העוזרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תחום המוזיקה בכלל והניואנסים עליהם כל אחד שם דגש זה נושא מאוד אינדיבידואלי. עצם זה שחבר שלך אומר לך שהוא שומע יותר טוב, לא אומר שאתה בהכרח תשמע הבדל לעומת הקיים.

גם אני עם הכרטיס המובנה (ALC889) לא תמיד מצליח להבדיל בין FLAC ל- בקצב דגימה גבוה (~240kbps). נסה לשמוע אצלך אלבומים של להקות כמו Dire Straits, Dream Theater, Sonata Arctica והופעות אקוסטיות - שם אפשר לרוב לשמוע הבדלים בדינאמיות בין FLAC ל- איכותי.

למה שלא תלך לחבר שלך עם ה-Xonar, תחבר אצלו את האוזניות ותשמע בדיוק את אותם קטעים.

סביר להניח שה-Xonar יספק איכות גבוהה יותר, השאלה אם אתה עצמך תשמע הבדל שיצדיק את ההשקעה בו. אם לא, אין שום סיבה שתקנה כרטיס נפרד.

אף פעם אל תקנה ציוד סטריאו רק על סמך הפוטנציאל שלו ומה שאמרו עליו אחרים. אם בסופו של דבר הוא הולך לשמש אותך - הכי חשוב שהאוזניים שלך יאהבו את התוצאה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...