עבור לתוכן

האם באמת יש לכם אחריות מחנות מחשבים , זאת השאלה!

Featured Replies

פורסם

...

אם כבר מדברים על KSP, אני כבר שבועיים לא מצליח לקנות בכלל את מה שאני רוצה

כבר פעמיים עשיתי "בצע הזמנה" באתר שלכם למוצר מסוים ולא קיבלתי שום התייחסות מצד החנות

בסוף הזמנתי ממקום אחר

  • תגובות 81
  • צפיות 18k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אם אני אתעלם לכמה דקות מכל אותן הודעות שפשוט דורשות תביעה על הוצאת דיבה שיש פה (שאגב צצות כמו פטריות אחרי גשם כשמישהו רק מעז להוסיף KSP למשפט)

בואו נתרכז לשניה בכמה נקודות חשובות:כאמור התעקשו לבדוק את המחשב של הלקוח ששם יש בעיה. הלקוח סירב. הרי ללקוח רקע טכני נרחב והוא צודק. הלקוח תמיד צודק וכו'. נמשיך הלאה:

או במילים אחרות: "HURRR DURRRRRR אני צודק הם טועים" , בטח גם שלחת מייל לכל עורכי החדשות בארץ והתראת בפניהם שלא יקנו בKSP כי אנחנו כל כך רעים לא? אגב חפש ערך "ראו הוזהרתם מקניה בKSP" ביחד עם מה שהבחור קצת מתחתיך כתב "הכל שם מחודש". יש כבר פסקי דין בנושא

ולהנחתה:

לא יאמן כי יסופר. הלקוח חיבר את הספק לא נכון לכרטיס ועכשיו הכל עובד. זה היה נפתר עוד יומיים לפני כן אם רק לא היה מתעקש להחביא את המחשב בבית והיה נותן לטכנאי שלנו לבדוק. אבל לא. הוא צודק. אלה מה?

וכמובן אז צצו כל אלה שרק מחכים לדיון כזה בשביל להתחיל לייבב "בKSP קונים מקסימום עכבר" וכל השטויות שלכם.

די, תתבגרו כבר.

אחרון חביב:לא רציתי לכבד אותך בתגובה לכל הנונ-סנס הזה אבל זה באמת הקפיץ לי את הסעיף, אז אדון תמיר, שקנה מחשב מסניף ב"ש שלנו, בסביבות ה4100 עם GTS250 וE8400., יש לך עוד משהו להוסיף חוץ מזה שאנחנו חבורת רוסים שמוכרים מוצרים מחודשים ומשומשים?

דניס זה לא אישית אליך אני לא איזה גיזען אני פשוט אומר שהם בין הטכנאים מדברים רוסית כדי שאני לא יבין מה אומרים,עוד משהוא תגיד לי למה שאני אשקר?? אני אומר מה שראיתי , לטרטר אותי עם המחשב ששוקל איזה 5 קילו לפחות 4 פעמים תגיד לי אתה משלם לי על הדלק? יוצא שהמחשב יצא לי ב 4300 איזה יופי

הבאתם לי שרות כזה גרועה שזה ניראה כאילו אתם עושים לי טובה

פורסם

עכשיו הכרטיס עוד פעם תוקע את המחשב, די זה נימאס, הכרטיס באמת מקולקל ואני יקח אותו ל2 מעבדות ,פנדה+איבורי לבדיקה מעמיקה על חשבוני,ואז אני כבר יתחשבן עם KSP. ולעובד של KSP מובן שתגן על החנות שבה אתה עובד, אם המחשב שלי היה באמת לא תקין אז גם הכרטיס 9800GTX שלי שהוא זללן חשמל גדול לא היה עובד טוב, וגם הכרטיס הנוסף שלי (HD4850) לא היה עובד טוב, אבל זה לא כך , שניי הכרטיסים עובדים 100% תמיד ללא תקיעה אחת אפילו, לקחת כסף מלקוחות אתם יודעים טוב, ועוד אני לקוח שהשאיר לכם כ10000 ש"ח ,ולא התלוננתי לעולם על המוצרים שקניתי , אז עכשיו אם אני בא ומיתלונן על הקנייה האחרונה שלי שאני יודע שהכרטיס לא יציב , כך אתם זורקים אותי, תיתבישו לכם, אני לא יעבור על זה בשתיקה, אני יקח את הכרטיס לבדיקה בכמה מעבדות ששם גם יתנו לי דוח מפורט על תקינות הכרטיס או לא, אבל אם בבדיקה ב2 המעבדות יצא שהכרטיס תקין , אני יבקש סליחה על דבריי, אבל אם הכרטיס יצא לא תקין אז אני יפנה הלאה , אני לא מוכן לוותר על זה בשום פנים, לא גנבתי את הכסף ששילמתי על הכרטיס, עבדתי וחסכתי המון זמן לזה ,וזה חורא לי המון .

שוב אתה סתם יוצא בהאשמות בלי לברר את העובדות, זה שכרטיס מסך עובד פעם לא ופעם כן לא אומר שהבעיה היא בכרטיס עצמו, הבעיה יכולה להיות בעוד הרבה דברים אחרים ובעיקר בספק כח ובלוח אם.

במקום להתעקש עדיף שתקח את כל המחשב לKSP ותבקש שיבדקו מה הבעיה, בין אם היא בכרטיס מסך או לא.

פורסם

לפי הפוסטים הראשונים של הבחור, אני בכלל רואה שהמחשב הוא מRSM.

או שתיקח אותו לRSM, או שתיקח אותו KSP, כחלק אחד שלם.

תפסיק לשחק בקקי ולעלות ספקולציות על מה זה כן ומה זה לא.

קח אותו למעבדה כלשהי, שתוכל לתת לך תשובה חד-משמעית של מה זה כן ומה זה לא, ואחר כך תשבור את הראש שלך, שלך החנות, של החנות השנייה, ושל כל המדינה.

אם היכולת והידע המקצועי שלך לא מספקים על מנת לקבוע חד משמעית מה זה כן, תבלע את הגאווה המנופחת שלך, תשלם את העלות המעבדה של הבדיקת מחשב ותקבל בסופו של דבר מחשב עובד ותתחיל להנות ממנו.

פורסם

^^מחזק.

רוני - זה כבר הנושא השלישי שאתה פותח בשבועיים האחרונים עם תלונות על הכרטיס מסך שלך.

ובשני הנושאים האחרים אמרו לך שככל הנראה הבעיה היא בחלקי המחשב האחרים עם דגש על הספק.

אני לא מבין למה אתה ממשיך להתעקש על זה שהכרטיס תקול (ועוד אחרי שכבר החלפת אחד). פשוט קח את המחשב לבדיקה כוללת ושימצאו לך פיתרון.

פורסם
  • מחבר

ראו את העיניין כסגור, אני לוקח את כל המחשב לבדיקה.

אפשר לנעול עכשיו.

תודה

פורסם

מזל שהדבר היחיד שקניתי מהם זה מארז

וזה גם בגלל שבחנויות אחרות הוא לא היה במלאי ולא רציתי לחכות (חסר סבלנות שכמוני ;D)

פורסם

קניתי מהם המון ציוד מחשבים

האחרונה לפני שבועים GTX470

פעם אחת נזקקתי לשירות, הם היו גרועים באבחון וגרמו לי להוצאה כספית נוספת.

עדיין לא ראיתי משהו שונה מחנויות אחרות.

פורסם
  • מחבר

היי

הרכבתי את הכרטיס על מחשב רביעי של חבר, שם יש לו I5 +ספק אנטק 550W וגם שם ניתקע על שולחן עבודה, אני כבר לא יודע למי לפנות, הכרטיס לא תקין,

פורסם

אני יודע מה לעשות, תקרא כמה פוסטים אחורה

פורסם

תגיד אתה רציני?

במעבדה הראו לך שהכרטיס עבר עבודה רצינית כמו שצריך.

יש לי הרגשה שאתה כבר לא יודע להתקין אותו כמו שצריך, אבל משהו בוודאות אתה לא עושה נכון.

פורסם
After about a month I had a hard freeze. From then on EVERY time I would boot up it would freeze at the welcome screen. It will only run in default VGA mode. This only occurs in Windows 7 64bit (works fine in Vista 64bit with no updates, also tested a fresh install of Win7 but that still froze), and there are several threads with people having similar issues with the 400 series, it seems to happen to a small percentage of cards. I had not OCed my card and have an 850W PSU.

http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814121391

http://www.tomshardware.co.uk/forum/294841-15-evga-freezing-screen

אני משער שבמעבדה הם בדקו את הכרטיס כשעל המחשב מותקנת מערכת הפעלה XP? אתה עובד כרגע עם XP או WIN7?

כמו כן בתור מוצא אחרון אני ממליץ לך לפרמט את המחשב, ולצרוב ביוס חדש לכרטיס מסך(של חברה אחרת).

פורסם

שיט, היום קניתי מהם הארד דיסק סיגייט 1.5 טרה..

אכלתי אותה?

פורסם
  • מחבר

http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814121391

http://www.tomshardware.co.uk/forum/294841-15-evga-freezing-screen

אני משער שבמעבדה הם בדקו את הכרטיס כשעל המחשב מותקנת מערכת הפעלה XP? אתה עובד כרגע עם XP או WIN7?

כמו כן בתור מוצא אחרון אני ממליץ לך לפרמט את המחשב, ולצרוב ביוס חדש לכרטיס מסך(של חברה אחרת).

אז אני מבין שיש בעיה עם WIN7 , אני קראתי שעל מערכת XP זה עובד טוב, כניראה שבKSP בדקו על XP.

זאת אומרת שהכרטיס קצת בעיתי, יש לעדכן זאת בפורום.

פורסם

זו בעייה דיי שכיחה בסידרה 4XX, הרבה משתמשים מתלוננים על FREEZING בזמן עליית המחשב.

אנשים ששלחו את הכרטיס הישר למפעל של ASUS להחלפה לא נענו בחיוב ושלחו להם את אותו הכרטיס בחזרה, לטענת ASUS הכרטיס תקין...

אכן מצב ביש.

אם זו לא יותר מדי טירחה עבורך, תנסה לפרמט ל- XP ולבדוק מה קורה(מיותר להגיד שתתקין את הדרייברים החדשים ביותר).

אם הכל פועל כשורה תצרוב ביוס של חברה אחרת לכרטיס(אחרי שתשמור את קובץ הביוס המקורי שלך) ותראה מה קורה חזרה עם WIN7 64BIT.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים