פורסם 2010 באוקטובר 2115 שנים לא ממזמן סיימתי את הלימודים שלי במכללה אחד מהנושאים שלמדתי היה 3D Max בזמן האחרון מדי פעם אני יוצרת דברים בתוכנה ורציתי לשתף אותכם. אני עדין נחשבת למתחילה בתוכנה הזאת. הנה כמה מהעבודות אשמח לקבל תגובות
פורסם 2010 באוקטובר 2115 שנים נתחיל מזה שאני רחוק מלהיות מומחה בעניין ואנסה לתת כמה טיפים. המודלים נראים אחלה, לצערנו זה רק חלק קטן מהעניין. החלק היותר קשה (ממש) זה לגרום לזה להראות טוב, וזה ע"י תאורה נכונה וסביבה. בשביל להיות טוב בזה אני לא חושב שיש משהו אחר מפשוט להתאמן. רצוי מאד קודם להבין איך פועל האור עצמו. צריך לדעת טוב עקרונות צילום, למשל, בשביל להבין איך עובד האור. בשביל משהי שמתחילה בעניין הייתי ממליץ להמנע מVRAY בהתחלה, כי הוא די מסובך ושימוש לא נכון מניב זמני רינדור ארוכים מאד ללא צורך. תנסי למקסם את עצמך עם Mental ray עם final Gather ורק אח"כ לעבור ל VRAY עם Indirect illumination, או לפחות לקרוא המון מדריכים על קונפיגרציות, מה כל שדה אומר וכו' ופשוט להתנסות המון המון. הגדולה של VRAY באה בעיקר במרחב ה Materials שלו, ובשלב זה, זה לדעתי פחות חשוב וחייבים להשתמש בכל הכלים שבאים יחד איתו (מצלמות תאורות חומרים וכו') כדי שזה יראה טוב. יותר חשוב להבין איך להשתמש באור ובסביבה (מאד חשוב). תמשיכי להתאמן המון, יש לך נקודת התחלה מצויינת. למדל זה כיף אבל האתגר האמיתי זו הקומפוזיציה עצמה, וזה פשוט דורש נסיון. צרפתי כאן דוגמה שלי. המודל כאן די פשוט, כל העניין זה הקומפוזיציה, חומרים תאורה. וזה הכח של VRAY
פורסם 2010 באוקטובר 2115 שנים מחבר תודה על הטייפ. אני ימשיך להתאמן.אתה צודק התאורה זה הבעיה היחד שאני מסתבכת איתה כדי שבאמת אני ילמד על התאורה.תודה שוב
פורסם 2010 באוקטובר 2115 שנים נתחיל מזה שאני רחוק מלהיות מומחה בעניין ואנסה לתת כמה טיפים. המודלים נראים אחלה, לצערנו זה רק חלק קטן מהעניין. החלק היותר קשה (ממש) זה לגרום לזה להראות טוב, וזה ע"י תאורה נכונה וסביבה. בשביל להיות טוב בזה אני לא חושב שיש משהו אחר מפשוט להתאמן. רצוי מאד קודם להבין איך פועל האור עצמו. צריך לדעת טוב עקרונות צילום, למשל, בשביל להבין איך עובד האור. בשביל משהי שמתחילה בעניין הייתי ממליץ להמנע מVRAY בהתחלה, כי הוא די מסובך ושימוש לא נכון מניב זמני רינדור ארוכים מאד ללא צורך. תנסי למקסם את עצמך עם Mental ray עם final Gather ורק אח"כ לעבור ל VRAY עם Indirect illumination, או לפחות לקרוא המון מדריכים על קונפיגרציות, מה כל שדה אומר וכו' ופשוט להתנסות המון המון. הגדולה של VRAY באה בעיקר במרחב ה Materials שלו, ובשלב זה, זה לדעתי פחות חשוב וחייבים להשתמש בכל הכלים שבאים יחד איתו (מצלמות תאורות חומרים וכו') כדי שזה יראה טוב. יותר חשוב להבין איך להשתמש באור ובסביבה (מאד חשוב). תמשיכי להתאמן המון, יש לך נקודת התחלה מצויינת. למדל זה כיף אבל האתגר האמיתי זו הקומפוזיציה עצמה, וזה פשוט דורש נסיון. צרפתי כאן דוגמה שלי. המודל כאן די פשוט, כל העניין זה הקומפוזיציה, חומרים תאורה. וזה הכח של VRAY סלח לי כבודו, אבל כתבת דברים לא נכונים בעיני. הכוח של ויריי הוא במהירות רנדרינג, ובחישוב טוב יותר של Global iilumination. יש מנועים טובים יותר מויריי, אם אתה מגדיר שהמטרה היא "למקסם". finalrender הוא אחד מהם. כנ"ל brazil וarnold. Vray חזק רק באדריכלות, חוץ מזה חסרים לו המון שיידרים, והמון קונפיגורציות ליצירה של אורגנים. האופטימיזציה שלו ל SSS באמת לא משו. (לא חוכמה להיות טוב יותר ממנטאל ריי, זה מנוע רינדור גרוע לחלוטין... ככה שרוב המנועים טובים ממנו). לפותחת האשכול: העבודות מאוד בסיסיות, מראות שתפסת את העניין של המרחב והפורפורציה, כנ"ל המידול הבסיסי. תעמיקי לחקור וללמוד את נושאי הרנדרינג ומודלינג... עם הזמן תשתפרי. בהצלחה. עריכה קטנה: והכוס ממש יפה, השיידר נראה ממש טוב. אבל זה רחוק מלהיות "הכוח של Vray". בשביל דברים כאלה אפשר לפתוח גם Scanline ולקבל אותה תוצאה. הכוח של Vray נמצא בלחשב GI במרחב של בית עם הרבה רהיטים - מהר ונכון. ובזה הוא מתמחה.
פורסם 2010 באוקטובר 2315 שנים צר לי לאכזב אותך אבל העבודות הן ברמה מאד נמוכה .יש עוד דרך ארוכה מאד ! בהצלחה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.