שאלה לגבי לינוקס - לינוקס, Mac ומערכות הפעלה אחרות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה לגבי לינוקס


kfirbep

Recommended Posts

קודם כל אני רוצה לפנות למנהלים אם לא מילאתי טופס ועברתי על אחד מחוקי הפורום אני מצטער אני בפלאפון וקשה לעשות דברים כאלה אז בבקשה אל תנעלו.

המחשב שלי ישן (יותר מ5 שנים)ויש עליו xp‏ אני רוצה מערכת לינוקס שתפעל עליו כמו xp‏ אני שמעתי שכל הזמן יש עדכונים ואני מפחד שהן לא יעבדו על המחשב או אפילו יכבידו עליו לכן הייתי רוצה לדעת איזו גרסא תעבוד? אם אפשר גם לינק להורדה (לפי מה שהבנתי לינוקס זה חינם) כי אני לא מבין בזה ואני מפחד שאני אוריד גם למחשב.שמעתי שאנשים מפתחים רעיונות שלהם ללינוקס וככה משפרים אותו יכול להיות בשיפורים האלה וירוסים?

אני רוצה להשתמש בתוכנה ituns ‎זה יעבוד על לינוקס? כי שמעתי שלא כל התוכנות עובדות עליה.

אני יודע ששאלה אחת זה נהפך לכמה שאלות הן פשוט עולות לי תוך כדי כתיבה ועכשיו לשנות כותרת ולשים ניקוד זה לוקח ממני הרבה זמן מפני שאני בפלאפון לכן תסלחו לי אם זה מבולגן או עובר על אחד מחוקי הפורום.אני לא רוצה למהר בכם אבל אני צריך תשובות מהר לכן בבשה תענו לי מהר כמה שאתם יכולים.

תודה לכל העוזרים!

כפיר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש כל מיני מערכות לינוקס שיכולות להתאים לך

תוריד ותנסה את fedora ו opensuse. פשוט תעלה את הדיסק שלהם ואתה אמור להגיע למערכת לינוקס עובדת ללא התקנה

קיימות ו kubuntu שממליצים בדרך כלל למשתמשים חדשים אבל אני לא ממש ממליץ כי נראה לי יש להם יותר תקלות

יש כמה אפשרויות דסקטופ (KDE Gnome וכו) שונות אחת מהשניה ובגרסאות האחרונות זה גם משנה איזה כרטיס מסך יש לך

תוכנות - לא תומכת בתוכנות שאתה מכיר מוינדוס, לכל פעולה (מוסיקה מסנג'ר וכו) יש תוכנות של במקום זה. קיימת אפשרות להתקין חלק מהתוכנות של וינדוס אבל היא לא תמיד עובדת טוב ולא מומלצת

וירוסים - האיום הזה קיים כבר שנים ולא מתממש. צריכה דיי הרהבה מאמץ מצד המשתמש כדיי להידבק בוירוס (הרבה מאמץ הוא למשל התקנת תוכנות ממקור לא ידוע, את רוב מה שאתה צריך יש בעידכונים הרשמיים)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחשב מיעוד בעיקר לתוכנה ituns לכן השאלה שלי היא אם יכול להפעיל את התוכנה הזאתי?

אם אני מוריד את התוכנה ושם אותה בmp אני יכול אחר כך לחבר את הmp למחשב ולהתקין את לינוקס כשאין לי או שאני חייב לצרוב את התוכנה?(אין לי צורב)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ניתן להתקין בלינוקס תוכנות של וינדוס כמו itunes. ללינוקס יש תוכנות אחרות שיודעות להתחבר לנגני mp3 (כולל של אפל) ולנהל אוסף מוסיקה וכו

ניתן להתקין לינוקס דרך במקום דיסק. אתה צריך שתומך בזה (רוב ה ים הפשוטים תומכים אבל חלק גדול מה mpים לא תומכים) ומחשב שיכול לעלות מ (שיש לו אפשרות כזאת בביוס)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...