התלבטות בין U2311H ל U2410 ל F2380 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התלבטות בין U2311H ל U2410 ל F2380


KiDi

Recommended Posts

שלום

אני מתלבט בין המסכים הנ"ל, השימושים שלי מצריכים בעיקר שטח עבודה גדול מה שאומר באופן טבעי ללכת על מסך בעל רזולוציה גדולה יותר, אולם, המחיר גם מהווה פאקטור רציני.

קראתי כאן בפורום וראיתי שלמסכי 23'' יש בעיה עם הצגת פונטים? מישהו יכול להרחיב על זה?

בנוסף גם קראתי שלצפות בסרטים בFHD לא מומלץ על מסכי 23'' ועדיף מסכי 24''

אם זאת, אני לא יודע עד כמה האמירות האלו נכונות או תלויות מסך, ולכן אני שואל אתכם.

אם ההבדל במחיר היה מזערי הייתי הולך על ה24'' אבל בגלל שיש הבדל לא קטן על האינץ' הבודד אני רוצה לדעת אם שווה להשקיע את הכסף או שזה בזבוז.

בנוסף, מה אתם אומרים על הסמך של סאמסונג שציינתי ואיך הוא עומד מול השניים האחרים? על הדף הוא נראה אותו הדבר(מול ה23).

2 שאלות אחרונות: אם יש לי חבר בארה"ב, האם שווה להביא דרכו מסך משם? יצא לי זול יותר? האחריות תהיה תקפה בארץ?

ו.... האם האופציה של PIVOT תלויה אך ורק ברגל של המסך או שצריך להיות איזושהיא תכונה בתוך המסך עצמו? כלומר אם אני תולה את המסך על זרוע שיכולה להסתובב, האם זה מבטל לי את אופציית הPIVOT במסך תומך PIVOT? או מעניק את האופציה למסכים לא תומכים?

תודה רבה לעונים,

איתמר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קראתי כאן בפורום וראיתי שלמסכי 23'' יש בעיה עם הצגת פונטים? מישהו יכול להרחיב על זה?

בנוסף גם קראתי שלצפות בסרטים בFHD לא מומלץ על מסכי 23'' ועדיף מסכי 24''

זה קשקוש וזה קשקוש.

אם ההבדל במחיר היה מזערי הייתי הולך על ה24'' אבל בגלל שיש הבדל לא קטן על האינץ' הבודד אני רוצה לדעת אם שווה להשקיע את הכסף או שזה בזבוז.

ההבדל הוא באינצ' בודד, רזולוציה קצת גבוהה יותר ומגוון חיבורים רחב יותר. ההחלטה האם התוספות מצדיקות את הפרש המחיר היא אישית ותלויה בדרישות שכל אחד מציב לעצמו.

אם יש לי חבר בארה"ב, האם שווה להביא דרכו מסך משם? יצא לי זול יותר? האחריות תהיה תקפה בארץ?

ברמות המחיר האלה לא שווה.

האם האופציה של PIVOT תלויה אך ורק ברגל של המסך או שצריך להיות איזושהיא תכונה בתוך המסך עצמו? כלומר אם אני תולה את המסך על זרוע שיכולה להסתובב, האם זה מבטל לי את אופציית הPIVOT במסך תומך PIVOT? או מעניק את האופציה למסכים לא תומכים?

תבדיל בין סיבוב פיזי של המסך (שבשבילו צריך רגלית תומכת או חיבור לזרוע חיצונית שמאפשרת סיבוב) לבין סיבוב לוגי של התצוגה שנעשה דרך הגדרות התצוגה של כרטיס המסך, בלי קשר למצב הפיזי של המסך עצמו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי ההשוואה הזאת

http://www.all-monitors.com/compares/dell_u2311h_vs_dell_ultrasharp_u2410

יש הבדל משמעותי בניגודיות, בהירות ובטכנולוגיות שהמסך תומך בהן, בנוסף לזמן תגובה. הם גם מגדירים את הקטן יותר כ"עסקי" והגדול כ"מקצועי". עכשיו, ידעתי את כל זה גם לפני שפרסמתי את השאלה אבל לא באמת הבנתי מה זה אומר... עד כמה ההבדלים משמעותיים בפרמטרים שהזכרתי? אולי לא ציינתי זאת קודם, וזאת טעותי, אבל הצרכים שלי הם סרטי HD, עבודה אינטנסיבית מול המחשב (הרבה במצב PIVOT) וצפייה בתמונות שאני מצלם, קצת פה ושם.

נכון לעכשיו אני לא מוגבל מחיר יותר מדי, אבל לא רוצה לבזבז. אם אני אצליח להשיג מסך 27'' מארה"ב במחיר של 24'' בעל אותם נתונים כאן, אני אלך על זה. זה ראלי? מה ההבדלים בין המחירים ומתי זה מתחיל להיות משמעותי? ושוב, עניין האחריות חשוב מאוד וגם האם משלמים על מסכים מכס כשנכנסים לארץ(לא צריך משלוח).

אחרון לגבי הPIVOT, אני מבדיל בין שני ההיפוכים, השאלה היתה האם יש משהו בPIVOT שהוא מעבר לסתפ היפוך, או שאני בעצם יכול להפוך כל מסך לPIVOT בעזרת הזרועה המתאימה (הכרטיס מסך שלי מאפשר לי לסובב את המסך בקפיצות של 90 מעלות)

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין הבדל בניגודיות (שניהם 1000:1, הדינמית חסרת משמעות), וההבדל בבהירות הוא לא כזה משמעותי, כי גם 300 זה לרוב בהיר מידי. גם הבדלים בזמן התגובה לא אומרים הרבה, ובכלל כל הפרמטרים הטכניים הם די חסרי משמעות, כי אתה לא יודע איזו שיטת מדידה ושיערוך מסתתרת מאחוריהם.

לגבי מחירים בארה"ב - אמרתי לך את דעתי. אתה מוזמן לבדוק כמה יעלה המסך שאתה רוצה בארה"ב, להשוות למחירים כאן ולהסיק.

כאשר מכניסים את המסך פיזית ומצהירים עליו, צריך לשלם עליו מע"מ של 16% (אולי גם מס נוסף, למרות שבספק). אם אתה לא מצהיר ונתפס - יכול מאוד שידרשו גם קנס. אם לא מצהיר ולא נתפס - הרווחת. תעשה את שיקולי הכדאיות לבד.

לגבי 27" עם אותם נתונים כמו 24", הרי שאם ה27" לא מספק רזולוציה גבוהה יותר ואם אתה לא באמת צריך רזולוציה גבוהה יותר, אני לא רואה בכך טעם. לכל שימוש שציינת מעבר לצפייה בסרטים, ה24" יהיה נוח יותר, בעוד שה27" כבר יהיה כנראה גדול מידי (אני אפילו לא רוצה לתאר pivot ב27").

השאלה היתה האם יש משהו בPIVOT שהוא מעבר לסתפ היפוך

למה שיהיה? כמו מה למשל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמיכה בתוכנות מסויימות או משהו בסגנון, אבל לפי התשובה הבנתי שלא...

תודה רבה על כל התשובות, עזרת לי מאוד[br]פורסם בתאריך: 4.10.2010 בשעה 15:48:18


אה, רגע, דבר אחרון

מה אתה אומר על הסאמסונג שציינתי למעלה מול הדל 23?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה F2380 הוא פאנל מסוג cPVA, לקחת את זה בחשבון ? אני חושב (לא יודע מנסיון אישי) לעבודות "פוטושופ פה ושם" הבנתי שנוהגים להמליץ על על IPS

הדל 24 גדול באינטש ונותן עוד כניסות ועוד אפשריות שליטה על ה Aspect Ration כולל 1:1 שהבנתי שאין ב2311

מאחר שגם הזכרת שהמחיר הוא שיקול חשוב נראה לי שה 2311 הוא האפשרות הכי מתאימה לך מבין ה 3

השוואות בין ה 2311 ל 2410 יש ברשת בשפע

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...