אוזניות Skullcandy Skullcrushers - ביקורות ומדריכי גולשים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אוזניות Skullcandy Skullcrushers


Einklienermench

Recommended Posts

שלום לכולם, הגיעו לידי מסוג זה ורציתי לשתף את חוות הדעת שלי עימכם.

האוזנייות נראות ככה:

skullcndy-skull-crushers.jpg

באריזה המקורית ניתן למצוא נרתיק שחור לנשיאה בתיק או מזוודה, AA, מתאם 3.5 נקבה ל 6.5 מוזהב וAIRLINE ADAPTER.

כמו כן יש את האחריות של סקאלקנדי בארץ וזה משהו שתמיד טוב.

נתחיל מהעובדה שניתן להשתמש באוזניות גם ללא המגבר המובנה בווליום מכובד לחלוטין, ההתנגדות שלהן לא כ"כ גבהה ולכן לא מהווה בעיה בשביל נגנים זולים. אומנם הגברה טובה תמיד מומלצת אך לא כ"כ משנה באוזניות אלו. את הסיקור שלי אני הולך לכתוב בשני חלקים, ללא ההגברה ועם.

הציוד שברשותי הוא נגן COWON D2+ וספריית מגוונת. הנגן לא זר לאף אחד מהתחום וידוע באיכות הסאונד שלו וההגברה הגבהה למחירו.

האוזניות ללא ההגברה מוציאות רזה והצלילים הגבהים נשמעים מרוחים ויש קצת מאוד הפרדה בין הצלילים. הסאונד נשמע זול וקצת מאכזב. עם פורמט FLAC אפשר להגיע לתוצאות טובות יותר אך לא בהרבה וסה"כ הקרוסאובר הפנימי עושה את העבודה בצורה טובה למדיי אך נגיע לכך בהמשך. הצלילים הנמוכים נשמעים חלש מאוד ואי אפשר לשמוע כמעט כלום אחרי 200~400 הרץ.

ועכשיו הגענו לחלק המעניין, למודול המחובר לכבל של האוזניות (וכן זה מאוד מעצבן שלא ניתן לנתק אותו - אומנם מודינג אף פעם לא נשלל אפשרות כזאת הייתה מבורכת מאוד - למרות העובדה שבכל הזדמנות הכבל היה מתנתק מהמשקל של הסוללה) יש סוללה AA ומעגל פנימי אשר מכיל (ולא אני לא פתחתי את המודול כי אני רוצה את האחריות אבל מדווחים ברשת ניתן להסיק) קרוס אובר ומגבר. הקרוס מחלק את הסאונד בערך במדד ה 100 הרץ ומטה הולך לסאב המובנה (וכן ניתן לקרוא לדבר הזה סאב כי התדרים שהדריוור מפיק הם באמת נמוכים - סביבת ה 40 הרץ) למודול יש בורר עוצמה של הסאב וניתן להגיע לעוצמות גבוהות מאוד עד לרמת הוויברציות של האוזניות, קשה לתאר את ההרגשה אבל מדובר על ממש תזוזות של על הראש אשר מרעידים את גולגולת (ומכאן SKULLCRUSHERS). אומנם זה נחמד לראשונה אבל אחרי כמה דקות זה מתחיל להימאס ומורידים לכמעט מינימום, שם הסאונד נהיה הרבה יותר רציני וניתן באמת להנות ממוזיקה עם צלילים נמוכים ברמה גבהה.

בסגנון מוסיקה כגון טראש מטאל ופאוורמטאל האוזניות נשמעות זול מאוד ומורחות את הסאונד שלא להאמין, יש שירים יוצאי דופן שבהם אין הרבה צלילים שונים מהירים כגון SAD BUT TRUE של מטאליקה (אני באמת חייב להגיד של מי הוא?) שבו האוזניות נשמעות טוב ומספקות באס נעים שלא מוגזם.

בסגנון מוסיקה טכנו, אינדסטריאל ו EBM האוזניות באמת מצטיינות, הסאונד מאוד איכותי כאשר הצלילים הגבוהים מסופקים לבד (בסגנון מוסיקה זה אין כ"כ הרבה מיד) ובדייקנות, הבאס באמת מעשיר את חווית הטכנו ומוסיף המון - ואני מדגוש המון למוסיקה. בגלל העובדה שלאוזניות יש שני דריוורים נפרדים אומר שהצלילים הגבהים לא חונקים את יצירת הצלילים הגבהים.

כאשר שומעים פופ הסאונד נשמע סביר לחלוטין, אומנם לא כ"כ טוב כמו בטכנו אך מספיק טוב.

האוזניות עצמן פיזית נראות שבירות מאוד אך הפלסטיק מאוד איכותי ועושה רושם של פלסטיק מאוד עמיד, כמו כן יש את האחריות של סקאלקנדי אשר יחליפו לכם את האוזניות במיקרה ויפסיקו לעבוד.

לסיכום אני חייב להגיד שאני מרוצה מאוד מהאוזניות וה SOUNDMAGIC PL50 שלי יהיו איתי אך ורק בבסיס ולא ברכבת.

האיתי ממליץ אותן לכל מי שרוצה לשמוע מוסיקה אלקטרו.

אנא נסו להבין שזהו הסיקור הראשון שלי ואם החמצתי איזה פרט חשוב או הפגנתי חוסר דיוק אנא העירו ואשמח להוסף/לערוך.

כל טוב

ENKM

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל הכבוד על הסיקור :yelclap:

רק אם אתה יכול לפרט: כמה עלה, איפה קנית ולכמה זמן האחריות?

איך אתה מבטל את ההגברה, דרך המגבר על ידי כיבוי או ניתוק פיזי?

מה העכבה שלהם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...