עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Patriot X-MINI 8GB... מת?

Featured Replies

פורסם

אהלן חבר'ה,

היום באתי להעביר לחבר קובץ כלשהו - חיברתי את הDOK אליי למחשב, העברתי את הקובץ לDOK, עשיתי safely remove כמו ילד טוב וזהו.

אז הגעתי לבית של החבר, חיברתי את הDOK למחשב שלו... וכלום. נאדה. אין אייקון לכונן - שום הודעה שחובר משהו חדש. כלום. גם הלד לא מאיר.

"עידכון" : בדקתי גם במחשב שלי - אותו דבר. אין אייקון, אין זיהוי אין כלום. ובדקתי בכמה פורטי USB.

מת?

ואם מת - קניתי אותו לפני פחות מחודשיים מKSP, מישהו יודע מה תהליך מימוש האחריות שם? האם זה שנעלם לי המכסה של הכונן - ישפיע על עניין האחריות?

תודה מראש לעוזרים!

פורסם

גם במחשב שלך הוא אינו מזוהה?

פורסם
  • מחבר

דביל אני, חשבתי שכתבתי זאת.

כן - גם במחשב שלי הוא אינו מזוהה - וניסיתי מספר פורטי USB...

פורסם
  • מחבר

באמפי באמפ? :D

פורסם

תחבר לפורט USB אחורי. אם הוא עדיין לא מזוהה תראה אם הוא מזוהה בניהול הדיסקים ובמנהל ההתקנים. אם לא - תממש אחריות.

פורסם
  • מחבר

ניסיתי ניסיתי וניסיתי. לא מזוהה.

מישהו פה פעם מימש אחריות על DOKים בKSP? יש לי את הקבלה(יותר נכון, חשבונית מס) על שמי מKSP שמראה שרכשתי מהם לפני כחודשיים את הכונן - אך לא מצויין בפירוט המוצר את משך האחריות עליו + בתקנון שלהם המודפס מאחור גם לא מצויין דבר כזה. באתר של KSP בדף מוצר כתוב אחריות 5 שנים...

והאם זה משנה היכן קניתי והיכן אני מממש אחריות? קניתי בסניף דיזנגוף סנטר ואני רוצה לממש אחריות בסניף אחר, יותר קרוב אליי. יעשו לי בעיות?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.