יש למישהו המלצה לארנק? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש למישהו המלצה לארנק?


shalomelbe

Recommended Posts

לך לאיזה באסטה בשוק ותקנה, לא מוצא טעם לקנות ארנק ממותג. :nixweiss: בטח שבטח לא לקנות משהו בקניון שעולה 100-200 שקל לארנק.

בנוגע לעור, שמעתי פעם (אולי סתם פיקציה, לא באמת ניסיתי) שארנק מעור לא ישנה את הצבע שלו אם מעבירים עליו להבה (לוקחים מצית ומעבירים מתחת לארנק). ככה שאם עובדים עליך בשוק אתה יכול "להתערב איתם" עם הניסוי הזה או אחר לבדיקה אם זה אכן עור אמיתי. משם והלאה האחריות עליך ובהצלחה! :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי ארנק עור חום של LeeCooper, חברה שלי קנתה לי אותו לפני כ- 8 שנים יום יום עלי ועדיין נראה כחדש, ארנק מאוד קטן (יותר קטן ממנו זה כבר ארנק לשטרות וכרטיסי אשראי בלבד) ויש בו מקום לכסף קטן, שטרות וכרטיסי אשראי. לא יודע אם עוד ניתן להשיג אותו היום, אבל מומלץ בחום. אהה כן, הוא לא זול (למיטב זכרוני הוא עלה יותר מ- 200ש"ח).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארנקים של חברת PURE BAGS.

יש להם חנויות בכל עיר וקניון שמכבדים את עצמם.

הם מתמחים בייצור תיקים וארנקים באיכות מעולה, והם גם משקיעים בעיצוב.

והם גם ידידותיים לסביבה, אם זה מעניין אותך.

http://www.purebags.co.il

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה כבר קונה ארנק. אני מציע לך לא לעשות את הטעות שאני עשיתי. תדאג תא המטבעות יסגר בעזרת ריצ'רץ' ולא באמצעות כפתור. לפעמים, מתחילים לפעמים הוא נפתח ונופלים מטבעות. זה יכול מאוד להציק.

עריכה: רק עכשיו ראיתי שכבר הזמנת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארנק של נייק שקניתי בחנות של נייק בשדה התעופה של רומא באיזה 10 יורו. ולהגיד את האמת? ארנק מרווח וכיפי. קניתי אותו בגלל הגודל, וגם העובדה שיש בו בדיוק מספיק תאים להכיל את כל הכרטיסים, הכספים והמסמכים שאני צריך אבל אין מספיק תאים כדי לבלבל אותי (כמו למשל בארנק של אבא שלי שהוא בעצמו גם אחרי 23 שנה לא מצליח להסתדר איתו, כל מיני כיסים ותתי-כיסים וזיפרים).

אפילו הת.ז. שלי נכנסת לשם בלי להפריע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...