עבור לתוכן

דעה אישית

Featured Replies

פורסם

לכל החברה רב שלומות

ותסלחו לי כולכם, אומנם אני מצדד בלקוחות

אבל בתור איש מכירות , ובעל חברה לשעבר אתן לכם את זוית הראיה שלי ואז תבינו טוב טוב את הסוחרים.

1. האחריות למוצרים היא של היצרן בלבד - מה יקרה אם היבואן פושט רגל מי מבטיח שיחיה הרבה זמן , לכן לפי החוק האחריות של היצרן .במקרה ומתקלקל מעל שנה ועל הקופסא רשום שלוש שנים אחריות אתם צריכים לשלוח ליצרן והוא יחליף לכם. רק לידיעה משלוח עולה במינימום 15 דולר וצריך גם להמתין כחודש.

2. היבואן לא חייב לתת לכם שלוש שנים אלא מחווה של רצון טוב

על תשכחו שהיבואן לא יכול לתת שלוש שנים אחריות וזאת מהסיבה מה יקרה אם היצרן יפשוט רגל אז היבואן יפשוט רגל כי הוא יצטרך לממן לוח חדש מהכסף שלו.

3.הרווח היום במחשבים הוא 3 אחוז נטו - בגלל מצב השוק וגם בגלל מלחמת מחירים מטומטמת( ועומרי יכול לתת לכם מספר דוגמאות - שאותם ראיתי בפורום זה).

הבעיה מתחילה כאשר יש תקלה בלוח :

לחנות יש שעת עבודה של טכנאי = כדי להגדיר תקלה לפרק וגם להרכיב + משלוחים וזה שווה ערך ל......50$ ותאמינו לי זה נכון

ואז על כל תקלה יש לו הפסד אדיר. אז נכון אם משתמשים בלוח טוב כמו של אסוס אחז התקלות אפסי וכולם מבסוטים.

כמו כולם גם חנויות רוצות להרוויח כסף - והיום זה ממש מעט מאד ואתם דושים שיגרמו לחנויות להפסיד ואם חנויות יפסידו גם אתם תפסידו- החנת תסגר ולא יהיה לכם ממי לקבל את האחריות המקומית.

4. אי לכך אתם לפני שקונים תעשו את הבדיקות הנ"ל:

א. בדיקה אצל חברים לקבלת המלצות על חניוית

ב. השוואת מחירים ואחריות

ג. בחירת החנות - וזה לא יהיה בהכרח החנות הזולה - תזכרו זול עולה כסף.

אם תבחרו לפי מחיר אז תמיד תפסידו.

תודה על סבלנותכם.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים