ofer_mat פורסם 2010 באוקטובר 20 Share פורסם 2010 באוקטובר 20 עופר, הבעיה שלך היא אצל כולם. אם אני לא טועה, בקרוב יוצא טלאי שיתקן את זה, לפחות חלקית.אז אך אנשים משחקים במשחק הזה עד לשלבים כל כך מתקדמים? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
crowbar87 פורסם 2010 באוקטובר 20 Share פורסם 2010 באוקטובר 20 אז אך אנשים משחקים במשחק הזה עד לשלבים כל כך מתקדמים?אולי הם לא כובשים את רוב המפה? או שאין להם מפרט דומה לשלך?יש הרבה סיבות... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
sir f פורסם 2010 באוקטובר 20 Share פורסם 2010 באוקטובר 20 חבל שלא עשו ציבליזציה של ממלכת שלמה או דוד נראה לי היה ממש מגניב לשמוע עברית במשחק כן... חשבתי ככה גם לעצמי... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Guyn פורסם 2010 באוקטובר 20 Share פורסם 2010 באוקטובר 20 אכן יש מספר תיקוני קריסות של המשחק ב-Ptach שייצא השבוע:לשמתחנו, הבאג הזה יקבל תיקון ב-patch שעתיד לצאת מתישהו השבוע ויכלול בין היתר כמה שיפורים לשטויות שה-AI עושה:http://forums.2kgames.com/forums/showthread.php?t=94438אגב, נתקלתי בעצמי בבעיית קריסה לשולחן עבודה, כל פעם שהגעתי לתור מסויים זה היה יוצא לי.חשבתי שהשמירה כבר הלכה, אבל אחרי ריסטרט למחשב הכל עבד תקין. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
לוח שנה פורסם 2010 באוקטובר 20 Share פורסם 2010 באוקטובר 20 זה ארוך בשביל לקרוא הכל.מישהו יודע אם זה יתקן את העומס בשלבים מאוחרים (חוץ מהקריסות)? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omrik10 פורסם 2010 באוקטובר 21 Share פורסם 2010 באוקטובר 21 אין לי אף אחת מהבעיות שאתם מתארים, והגעתי ל550 תורים וכבשתי חצי מהעולם.אולי זה בגלל שאני על XP? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Guyn פורסם 2010 באוקטובר 21 Share פורסם 2010 באוקטובר 21 אולי זה בגלל שאתה על משהו אחר. אי אפשר לעבור את ה-500 תורות במשחק. זה ארוך בשביל לקרוא הכל. מישהו יודע אם זה יתקן את העומס בשלבים מאוחרים (חוץ מהקריסות)? אין מה לתקן בעומס של המשחק- זו לא בעיה או באג, זה המנוע הגרפי הכבד בשילוב של המון נתונים שמפוזרים במפת המשחק. * אהבתי שהולכים להוסיף נתון מדויק של כמה Unhappines נקבל אחרי כיבוש עיר כשנבחר Annex/Puppet/Raze. יש שתי שורות שמדברות גם על שיפור ה-AI מבחינת לוחמה בים, אבל יש לי הרגשה שהפחד שלו ממים ישאר גם אחרי ה-patch. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Yoav פורסם 2010 באוקטובר 21 Share פורסם 2010 באוקטובר 21 אפשר לעבור, אבל זה כבר אחרי שניצחת (או הפסדת)... זה כאילו להמשיך לשחק סתם בשביל הכלום. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Dima67 פורסם 2010 באוקטובר 21 Share פורסם 2010 באוקטובר 21 בוודאי שאפשר לעבור את ה-500 תורות במשחק. אני עברתי ללא שום בעיה בלי לנצח / להפסיד.כשאתם בוחרים איזה משחק בא לכם לשחק, תיכנסו להגדרות מתקדמות ותבטלו את האופציה שיהיה אפשר לנצח על ידי SCORE. ככה תשחקו כמה תורות שתרצו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gimel פורסם 2010 באוקטובר 22 מחבר Share פורסם 2010 באוקטובר 22 יצא טלאי חדש:UI * Fix for production prompt that sometimes appears with newly created puppet states that could stop the player from being able to end the turn. * Aircraft banner corrections - now when you rebase an aircraft, the number will move with it. * Resource icons now come up with Ctrl-R again, instead of sharing the same button with Build Roads. * Selecting a great general will no longer cause yield icons to appear. * Added option to disable auto-unit cycling. * Fix for full-screen game when running dual monitors. Previously, the curser could scroll off the "open" side, and not be able to scroll the map in that direction. * Misc additional fixes to mouse controls, and other interface issues. * Rounded out financial information in the Economic Overview screen. * Details now provided on the amount of gold provided by each city, the cost of buildings in each city, etc. * Auto-populate save menu with save file name * Allow selection of other cities by hex from within the city screen * Added detailed trade route info to Economic Overview screen * Added new tab to the Economic Overview Screen: "Resources & Happiness." * Added option to activate the mp score list in single player (for "always up" score similar to Civ IV.) * The Annex/Puppet/Raze popup now indicates how much extra Unhappiness will be assumed with each action. * If there are less than 5 buildings still needed to construct a National Wonder, the production popup tool-tip now lists which cities lack them. * Added Yield & Culture tool-tip info to the production popup. * Tweak information on the Global Politics tab in the Diplomacy Overview screen.MODDING * Category list now displays correctly * "Installed" panel now displays ALL versions of a mod but prevents the user from enabling multiple versions.GAMEPLAY * Workers - Added option to force workers to ignore manually made improvements (so they don't change what you decide was best for a plot). * Workers - Fixed bug where number of turns to complete were incorrect in build action button tool-tip. * Economy - Fixed bug where players could disband a single unit, and not see the economic return until disbanding 1 more. * Economy - Increased city wealth setting to 25% * Economy - Multiple fixes to the way trade-routes are tabulated and recognized. * Economy - Can now sell Buildings in a city (to help lower maintenance for obsolete buildings later in the game). * Trade - Found and corrected a Trade problem that could cause your Resource inventory to multiply. * City States - Fixed a bug where you could not gift aircraft to city states. * Military - Medic promotion now only provides healing bonus for adjacent units. * Military - Fix for Minuteman movement. * Military - Correct promotions for "archer-like" units (horse archers, chariots). * Military - Embarked units will no longer slow enemy land units * Military - Improved unit cycling logic. Camera will jump around much less. * Balance - Engineers +1 hammer * Balance - Disbanding units now provides only 10% of their production cost in gold. * Request - Enable "one more turn" button if you lose, but are still alive.AI * Military - Better handling of unit need (navy vs land, etc.). * Military - AI will tend to build ships to deal with blockaded cities more often * Military - Corrected an issue hampering movement of AI armies, especially when in close proximity to enemy forces * Diplomacy - AI will be more reluctant to offer or accept open border agreements with more powerful opponents. * Diplomacy - Fix for never ending deals (peace, research agreements, etc). * City - City specialization and city focus improvements. * City - Cities that are Avoiding Growth will not grow while that option is selected * Workers - Priority of trading posts reduced, and rebalanced priorities on other improvements * Workers - Improved the path-finding mechanic when building route-to roads improved, including a large performance increase when evaluating road-pathing. * City - Make sure Puppets don't construct buildings that require Resources. * City - Add a Puppet city strategy that turns off training buildings and emphasizes gold. * Military - Defensive tactical AI update. When you are at war and threatening an enemy city, the AI will better utilize the garrison, as well as the surrounding terrain in defense of the target city.MULTIPLAYER * Exploit - Fix for gifting unit exploit * Chat - Color-coding, sound alerts, etc., added for in-game chat system, including a larger window. * Deals - Additional deal validation put in place to verify deals before they are committedMISC * Research treaties that end because you declare war will no longer grant the free tech * Save/Load - Fix for corrupted saves being experienced by some players in late-game. * Map - Huge map crash-during-load fix that were reported on some specific systems. * Map - Terrain caching fix that could cause problems for certain video cards (the "glowing red orbs" seen on the map are an indicator of this). * Map - Fix for the low res terrain that appears the first time the game is run (terrain tiles would not load in anything but low-res the first time you play on some computer configurations) * Strategic View - Crash fix for units rendering in background. * Strategic View - Fix for selecting units either standing on a city plot, or garrisoned in the city plot. * Eyefinity - Better handling of leader scenes when using Eyefinity displays. * Tutorials - Many tutorial tweaks and adjustments. * Multiple crash fixes. * Taller than wide map crash fix. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
teddy85 פורסם 2010 באוקטובר 22 Share פורסם 2010 באוקטובר 22 שיפור רציני אבל עדיין חסראני שמח שערי בובה לא ייצרו מבנים שדורשים תחזוקה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ofer_mat פורסם 2010 באוקטובר 24 Share פורסם 2010 באוקטובר 24 משהו יודע מתי אמור לצאת העידכון ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gimel פורסם 2010 באוקטובר 24 מחבר Share פורסם 2010 באוקטובר 24 העדכון כבר יצא ומעודכן אוטומטית כשאתה מפעיל את Steam. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
pergola פורסם 2010 באוקטובר 24 Share פורסם 2010 באוקטובר 24 מזאת אומרת.. ואם אין לי steam? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
teddy85 פורסם 2010 באוקטובר 24 Share פורסם 2010 באוקטובר 24 מזאת אומרת.. ואם אין לי steam?אז רשמית אין לך את המשחק, ואין לך מה לדאוג לגבי העידכון קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.