עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

בעייה בסריקת הכונן הקשיח בעזרת MHDD

Featured Replies

פורסם

שלום לכולכם!

אני מנסה כבר הרבה זמן לבדוק את ההארדיסק שלי בבדיקה מקיפה של סקטורים ובעיות שיכולות להתקיים בו

מה שמעלה בי חשד זה רעש מוזר שיוצא מההארדיסק (1TB Samsung)

הכנסתי את הדיסק של תוכנת MHDD לבדיקה של ההארדיסק ופתאום צצה בעייה - הוא לא מזהה את הכונן בכלל!

הוא רשם: Hardisk might not be supporting -something- or is not primary, בכל מקרה בדקתי את העניין (החלפתי ג'אמפר מסלייב לראשי ולא עזר, וגם הכונן תומך בדבר שהתוכנה אומרת שהוא כנראה לא תומך)

אין לי מושג כיצד לסרוק את הכונן ולהיות בטוח שהוא תקין לשימוש, מישהו בבקשה יכול לעזור לי בבעייה??

פורסם

תשתמש בתוכנה של סמסונג, קישור בסטיקי..

ואין slave/master עם ממשק SATA. אם הלוח שלך תומך ב-SATA 3.0Gb/s אז אתה לא צריך שום ג'אמפר.

פורסם
  • מחבר

האם ניתן לסמוך על התוכנות של אותה חברה ממנה קניתי את המוצר?

זה כמו שאתה קונה מוצר מבעל החנות ומבקש ממנו שיגיד לך אם המוצר אמיתי, חדש ותקין :-\

פורסם

מה זה משנה? לא אמרתי שתסמוך אך ורק על התוכנה של סמסונג, כמובן שאתה יכול להריץ גם תוכנות בדיקה אחרות.

פורסם
  • מחבר

אני הרצתי את הכלים של סאמסונג לבדיקת ההארדיסק ויצא תקין, אך אני עדיין רוצה לדעת למה MHDD לא מוצא את הכונן הקשיח שלי.

הכונן תומך בLBA Mode ואין לו ג'אמפר כלל, ובMHDD רשום שאחת מהבעיות שהוא לא מוצא את הכונן זה או בגלל שהכונן לא תומך בLBA או שהוא במצב סלייב, אז מה הבעייה כאן?

דרך אגב, בתוצאות שיצאו תקינות, ברגע שהתוכנה בדקה את הSpin Down/Up, ההארדיסק החל לעשות רעש מוזר מאוד ורועש...מה זה יכול להיות?זה תקין??

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.