עבור לתוכן

IQPC - שירות שעוד לא נראה כמוהו - סגירת הפרשה

Featured Replies

פורסם

לא הבנתי. קיבלת בחינם לוח אם מחודש בשווי 270 ש"ח או שילמת על לוח אם מחודש 270 ש"ח? 225 ש"ח על שעת מעבדה זה שוד לאור יום. כיסו את כל ההוצאות..

  • תגובות 137
  • צפיות 27.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני רוצה להבין , אתה שילמת על זה שהלוח הישן שלך נשרף וגם על לוח חדש ?

( אז ניראה לי שאולי היה יותר כדאי לך לחסוך 225 שח' ולשרוף לעצמך את הלוח לבד .. :s05:)

פורסם

אני רוצה להבין , אתה שילמת על זה שהלוח הישן שלך נשרף וגם על לוח חדש ?

( אז ניראה לי שאולי היה יותר כדאי לך לחסוך 225 שח' ולשרוף לעצמך את הלוח לבד .. :s05:)

תקרא מחדש את כול התארד...

ובנוגע למקרה הזה לא נעים אבל מה לעשות קורה טוב שנגמר עם סוף טוב

פורסם

מה זה לא נעים? זאת עילה לתביעה משפטית. הם לא יכולים להגיד "הלוח אם גם ככה עמד למות". הם חוזי עתידות או שהם מדדו לו לחץ דם? שישלמו על הנזק שהם עשו.

פורסם

מה זה לא נעים? זאת עילה לתביעה משפטית. הם לא יכולים להגיד "הלוח אם גם ככה עמד למות". הם חוזי עתידות או שהם מדדו לו לחץ דם? שישלמו על הנזק שהם עשו.

תשמע קורה אין מה לעשות עדיף במצב הזה להגיע לפשרה

כי משפט ותביעות זה לא תמיד הדרך היחידה

לפעמים צריך להתפשר

פורסם

לפעמים צריך להתפשר

נכון, שהם יתפשרו!

פורסם

מה קרה לנקודת המוצא "הלקוח תמיד צודק"?

במקרה הזה, זאת לא קלישאה. המחשב נכנס "גוסס" לחנות ויצא מת. שכל ישר קובע שהחנות אמורה לשאת בנזקים, זאת מבלי להזכיר את כל הטרטורים והעיכובים.

פורסם

מה קרה לנקודת המוצא "הלקוח תמיד צודק"?

במקרה הזה, זאת לא קלישאה. המחשב נכנס "גוסס" לחנות ויצא מת. שכל ישר קובע שהחנות אמורה לשאת בנזקים, זאת מבלי להזכיר את כל הטרטורים והעיכובים.

תשמע הנושא נסגר על הצד הטוב לא מצדיק אף אחד מהצדדדים שהוזכרו כאן כי אני לא מכיר את הנושא

מבפנים מה שהיה כאן לא צריך לקרות בשום מצב אבל קרה ...כולם טועים ונשאר טעם רע בפה

אבל לדעתי הפשרה לדעתי סבירה גם לחנות וגם ללקוח

לפחות נלמד כאן הלקח לעתיד ... גם בשביל החנות וגם ללקוח

והפתגם הזה לא ממש מדיוק הלקוח לא תמיד צודק

פורסם

ספר את זה לשירות לקוחות של לוג'יטק.

פורסם

ספר את זה לשירות לקוחות של לוג'יטק.

תשמע על תשווה את השירות של חברה לחניות פרטיות

אתה יודע למה השירות מגעיל כי זה רק בגלל קהל לקוחות תחמנים ורמאים רק בגלל זה החניות התחילו לתת כזה שירות ...

כי כול אחד חושב את עצמו לגאון מחשבים ומבין שחושב שמגיע לו הכול ועכשיו ....

איפה ראיתה אנשים שהורסים לוחות אם בכוונה תחילה רק בשביל להפעיל אחריות ?

ועל תגיד שאין כאלה כי אני אישית נתקלתי בזה !

ורק שתדע שהשירות של IQPC הוא אחד הטובים שראיתי ומה גם שאני מכיר את בעליי החנות גם את יאיר וגם את מנחם שניהל אותה

בזמנו !...

וקיבלתי מהם שירות מצויין מעל ומעבר לכול דבר

ככה שרק בגלל מקרה או שניים לא צריך להשחיר חנות טובה

פורסם

אז עכשיו אתה לוקח את הקיצוניות השנייה ויוצא מנקודת הנחה שכל לקוח הוא תחמן, מזל שבהמשך אתה מודה בהיכרות שלך עם בעל החנות, כי אין שום דרך שבה בן אדם אוביקטיבי יחשוב שמדובר בשירות הוגן.

פורסם

עאלק לא נעים :lol:

אני בטוח שכאשר אתה סובל מהשרות הניפלא שמעניקים כאן בארץ אתה מתנחם בסיפורים שאתה מוכר כאן .

פורסם

אז עכשיו אתה לוקח את הקיצוניות השנייה ויוצא מנקודת הנחה שכל לקוח הוא תחמן, מזל שבהמשך אתה מודה בהיכרות שלך עם בעל החנות, כי אין שום דרך שבה בן אדם אוביקטיבי יחשוב שמדובר בשירות הוגן.

תשמע אני לא מנסה לכסת"ח כאן אף אחד .. לא בשביל זה באתי לכאן ..

אני מנסה להסביר לכם שאין טעם לעשות סקילת אבנים לחנות מחשבים שנחשבת לחנות טובה ומקצועית שיכול להיות שעשתה

טעות ועלתה עלייה לאחר בירור ונסיון להגיע לעמק השווה עם הלקוח הנפגע ע"י נסיון של מיזעור נזקים

טעיות כאלה קורות תמיד ויהיו עוד כאלה פשוט צריך לדעת את זה !

___________________________________________________________________

אז עכשיו אתה לוקח את הקיצוניות השנייה ויוצא מנקודת הנחה שכל לקוח הוא תחמן (אני לא אמרתי את זה רק נתתי את זה כדוגמא אישיתשנתקלתי בה רבות ),

מזל שבהמשך אתה מודה בהיכרות שלך עם בעל החנות(שוב אני חוזר למה שאמרתי גם קודם אני מכיר את יאיר ומנחם רק כנוסתני שירות ומנהלי החנות ולא משהו מעבר לזה !),

כי אין שום דרך שבה בן אדם אוביקטיבי יחשוב שמדובר בשירות הוגן

לא אמרתי שזה שירות הוגן עם חשבתה ככה אז כנראה שהובנתי לא נכון .. אמרתי ששירות כזה לא היה אמור לקרות ...

והיה מצב שאנשים מסויימים לא היו צריכים להתערב אבל גם זה קרה

מה לעשות מטעויות לומדים ...ומשתפרים

פורסם

על בסיס תיאור התקלה המקורית ע"י פותח הת'רד, עושה רושם שלוח האם היה לא תקין מלכתחילה, ומסתדר היטב הגיונית שבמהלך בדיקת עומס הלוח יסיים את תפקידו בעולם.

כמו כן, הוחלף גוף קירור היות והאבחנה הראשונית (ולא הסופית) של הטכנאי היא שהמעבד מתחמם יתר על המידה - דבר שאמנם יכול להגרם מלוח לא תקין שלא מספק מתחים יציבים/נכונים - אולם גם יכול להגרם עקב השבר במאוורר כפי שתיאר הטכנאי. במקרים כאלה אי אפשר לדעת והדרך היחידה לדעת היא להחליף ולבדוק...

פותח הת'רד והרבה מהמגיבים פה יוצאים מנקודת הנחה שהטכנאי שגה ו"הרס" את הלוח, וע"כ על החנות לשאת בהוצאות.

על פניו לא נראה שזה באמת היה ככה, ואם אכן זה היה כך, יהיה ללקוח קשה מאוד להוכיח זאת שכן המחשב נכנס למעבדה בגלל שלסירוגין לא נדלק כלל. זאת על אחת כמה וכמה אם אין נזק פיזי ברור באיזור שבו הורכב גוף הקירור.

אני יכול לומר מניסיון אישי שלי עם החנות:

קניתי מחשב ממנחם לפני 4 שנים, ומחשב נוסף מיאיר לפני מספר חודשים. בשני המקרים קיבלתי שירות מדהים ממנהלים מקסימים שעושים הכל בשביל להוציא את הלקוח מרוצה.

יצא לי גם לפגוש את אייל (הטכנאי) ולהתרשם ממנו מספר פעמים (טלפונית ופרונטלית) שהוא מקצועי וענייני מאוד.

כבר הספקתי לממש אחריות אצלם - פעם על מסך שהלך לו כנראה רכיב בספק הכוח הפנימי, ופעם שניה על דיסק קשיח ששבק חיים - ובשני המקרים קיבלתי יחס מנומס, יעיל ומחוייך - וכמובן שהאחריות מומשה מיידית.

לא זכור לי שבאתי אי פעם במגע עם האתי הזו, אבל קשה לי להאמין שדברים כאלו יאמרו מפי יאיר/מנחם, ובוודאי שלא ברוח שבה הם נכתבו כאן...

שורה תחתונה - מדובר כאן על איזשהו תחום אפור בנטילת האחריות על המוות הקליני והסופי של הלוח שכן הייתה בו בעיה כנראה עוד טרם הגיעו לחנות (לפי הסימפטומים כמובן) אולם אירעה החמרה במצבו בתוך כותלי החנות.

אנשים אמרו פה שלדעתם עצם העובדה שסופו של הלוח היה בתוך החנות זה ביש מזל של החנות כי בגלל זה הם חייבים לשאת בהוצאות. אני לא בטוח שאני מסכים... אם היינו מקבילים את הנושא לאדם שהלך לעולמו בבי"ח - מישהו היה מאשים את ביה"ח אלא אם כן ניתן להוכיח מעבר לכל ספק שאירעה רשלנות?

לעניות דעתי, היה מקום שהחנות תבוא מעט יותר לקראת הלקוח במקרה הזה ולו רק לפנים משורת הדין ומשום שהעלות לא צריכה להיות כ"כ גבוהה, אבל אני גם יכול להבין מדוע הם לא עשו זאת - כנראה שהשיחה עמו הגיעה לטונים גבוהים ועצם העובדה שעוד טרם נסגר עם החנות האופן שבו יטופל המקרה הלקוח פרסם חצאי אמת ברחבי הפורום באופן שגובל בהוצאת דיבה - מראה עם איזה סוג לקוח אתי הייתה צריכה להתמודד, ואני לא מקנא בה על כך...

אני לא בעל עניין. פרט ליחסי נותן שירות-לקוח אני לא מכיר את אף אחד מהנוגעים בדבר בכל דרך שהיא, ודעתי כאן היא אישית שלי.

פורסם

הכל טוב ויפה, אבל אני לא חושב שמעולם שמעתי ואשמע תיאורים כמו "שירות מדהים ממנהלים מקסימים" בסיטואציות כאלה. :-\

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים