עבור לתוכן

תקלה עם בזק ו/או בזק בינלאומי | שידרוג מ-2.5MB ל-8MB | בעיות פינג

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

ובקשר למה שmishax1 פרסם זה כולה הולך לcurrentsetcontrol/services/tcpip/paramters/interfaces/network card ומכניס שם את TcpAckFrequency 1

שמקצר בחצי את הפינג בגלל שהוא מוריד את הדיליי או משהו של הacknowledge טיימר של הTCP, עד היום לא הבנתי את זה, בקיצור זה נותן לך תגובה מהירה יותר במשחקים מבוססים TCP כמו WOW או רגנרוק

אבל זה לא יסדר את latency עדיין אלא פשוט יעשה פיקס של משהו שהיה צריך להיות

אז אין טעם לעשות את זה אני מניח...

אההההההה נזכרתי במשהו ששכחתי לשאול אותך

ביטלת שירות safenet ב014? החרא הזה מציק לפינגים

איך אני מבטל את זה?

זה נראה כפורט חסום ע"י FIREWALL\ Anti-Virus

עם הגדרת נתב כ BRIDGING - ביטלת בעצם firewall של הנתב.

אם לא ניסית עדיין' date=' תנסה לבטל firewalls במחשב עצמו (windows & Anti-Virus)...

[/quote']

החזרתי את הנתב/מודם שלי לקדמותו, הוא שוב גם מודם וגם נתב, אין עליו Bridging.

איפה אני מבטל בדיוק, שאני לא יעשה איזשהי טעות במקרה... (יש לי W7 Ultimate 64Bit ואנטי-וירוס NOD32 גרסה 4)

תודה

  • תגובות 92
  • צפיות 21.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

בקשר לרג'יסטרי, ממליץ לעשות את זה בכל מקרה כי אם יצא לך לשחק במשחק שמשתמש בTCP אז זה יקצר לו את הlatency בחצי

בקשר לsafenet אתה מתקשר לבזק בינלאומי ושואל אם יש את השירות ואם כן אז לבקש לבטל אותו, אולי גם התמיכה הטכנית יכולים אני לא בטוח

כשאני הצטרפתי ל10 מגה של 014 הם שמו לי SAFENET במתנה וזה גרם לפינגים שלי להשתולל, ואז איזה תומך טכני אמר לי שהשירות מכירות מפגרים ולא מבינים שום דבר מהחיים שלהם ולא יודעים שלא נותנים את השירות הזה לגיימרים, אלא רק לאנשים שפעם ראשונה שמעו על מחשב וכל מה שהם עושים זה להכנס לYNET אז הוא המליץ לי לפנות למכירות לבטל את זה וכך עשיתי ותוקנה הבעיה

פורסם
  • מחבר

סבבה, נעשה את ה-patch הזה...

ואני מניח שאפשר לבדוק אם יש את השירות הזה דרך האתר של בב"ל, נכון?

פורסם

אני לא בטוח... תבדוק כבר מחר עם השירות מכירות...

פורסם

לדעתי האנטיוירוס שלך הוא הגורם לבעיה, יש עוד אנשים ברשת שמתלוננים על בעיה דומה עם אותו האנטיוירוס.

נסה לנטרל אותו ולבדוק שוב.

פורסם
  • מחבר

אני לא בטוח... תבדוק כבר מחר עם השירות מכירות...

לדעתי האנטיוירוס שלך הוא הגורם לבעיה, יש עוד אנשים ברשת שמתלוננים על בעיה דומה עם אותו האנטיוירוס.

נסה לנטרל אותו ולבדוק שוב.

טוב, נבדוק כבר...

פורסם

דרך אגב בקשר לטוויק ממוקדם יש הדגמה ברגנרוק אונליין של לפני ואחרי

זה הוידאו שלפני הטוויק, כפי שאתה רואה הדמות נתקעת הרבה בגלל דיליי ונותנת הזדמנות למפלצת להשיג אותה

פה אחרי התיקון הדמות לא נתקעת ואפשר לעשות "kiting" למפלצת ולהרוג אותה בלי להתעכב ולחטוף מכות ממנה

פורסם
  • מחבר

סבבה, למרות שאני לא משחק במשחקים האלה, נעשה את זה...

פורסם

החזרתי את הנתב/מודם שלי לקדמותו, הוא שוב גם מודם וגם נתב, אין עליו Bridging.

איפה אני מבטל בדיוק, שאני לא יעשה איזשהי טעות במקרה... (יש לי W7 Ultimate 64Bit ואנטי-וירוס NOD32 גרסה 4)

windows:

(בצד שמאל) start -> control panel -> windows firewall -> turn windows firewall on or off

לדעתי יותר סיכוי שזה דווקא ה NOD...

מותקן אצלך חבילת Smart Security או שרק האנטי וירוס הרגיל?

פורסם

הרבה פעמים שמעתי שהNOD32 מפריע לפינגים ולמשחקים

פורסם
  • מחבר

לדעתי יותר סיכוי שזה דווקא ה NOD...

מותקן אצלך חבילת Smart Security או שרק האנטי וירוס הרגיל?

רגיל...

DimRah

יש חדש עם העניין ? מצאת פתרון ?

חבר שמחובר בכלל בכבלים מקבל אם פינג 520 לאתר הבדיקה של התשתית. מדובר על מחשב נייד' date=' קורה באלחוטי וגם בחיבור ישירות למודם. וגם כמו שאמרתי לאתר של הכבלים (ללא איננטרנט).

[/quote']

לא, עוד לא.

למרות ששמתע לב שהפינג שלי במשחק השתפר אחרי שביקשתי שישימו לי חבילת גיימר לניסוי...

יצר איתי קשר נציג טכני של בב"ל ורצה להריץ איתי בדיקות מעמיקות יותר לפי מה שהבנתי.

דווקא ביום הזה ועד יום רביעי לא הייתי בבית. אני עדיין מחכה לנציג הטכני שיחזור אליי...

פורסם
  • מחבר

טוב, לאחר שבב"ל לא חזרו אליי, חזרתי אליהם.

דיבר איתי סוף סוף נציג שיודע יותר מהנציג הממוצע - הריץ איתי בדיקות שנציגים אחרים לא הריצו (הגדרות בכ.רשת).

אבל לדאבוני, עדיין התקלה עומדת בעינה...

לפי המלצתו של הנציג, פשוט ללכת לבזקסטור ולקחת ראוטר אחר (המליץ על נתב Netgear), מאחר והנתב של סימנס

הוא כבר די הרבה זמן בשוק וכנראה לא מסוגל להתמודד עם מהירויות כאלה...

מחר אני מתכוון לנסוע לנתניה לקחת, נראה כבר מחר, בעזרת ה', הכל יסתדר וזהו...

פורסם
  • מחבר

טוב, אז השם לא עזר לי הפעם :lol:

באתי לחנות אבל לא היה להם במלאי נתב Netgear, נחכה ליום א'... :)

פורסם
  • מחבר

לעזעזל! :pissed:

לקחתי ראוטר חדש, NetGear DGN1000 ועדיין אותה תקלה!

אצלי 520ms ובמחשב של אבי 25ms...

מה קורה כאן?!!?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים