עבור לתוכן

כמה שאלות נוביות

Featured Replies

פורסם

1. מה זה HELPDESK? ואיזה דוגמאות יש לעבודות כאלה?

2. מה צריך ללימוד כדי לעבוד בזה?

3.מה זה MCITP,CCNA וכו'? מה הרעיון שלהם? (שפות תכנות, חומרה, מערכות הפעלה? לא כ"כ הבנתי ממה שקראתי פה בפורום)

4. קראתי פה כמה פעמים שהתבלטות היא בין תואר לבין תואר מקצועי (MCITP) אז מה בסופו של דבר עדיף?

תודה!

אשמח לתשובות מחברי הפורום ולא מגוגל או משהו כזה כי חפשתי ופשוט לא הבנתי כ"כ

פורסם

כמו שציינתי בסטיקי, הפורום הזה הוא פורום מקצועי ולא מקום של המלצות ללימודים או חיפוש עבודה.

בהתאם לכך הדיון עובר לכללי.

עכשיו לגבי השאלות שלך:

1. תחשוב על זה כמוקד תמיכה לעובדי החברה. זה יכולה להיות מחלקה בתוך החברה או חברה שמספקת שירותים כאלו במסגר outsourcing.

אין יותר מדי מה להדגים פה כי בסה"כ מדובר בתמיכה טכנית בדיוק כמו שזה נשמע. לפעמים זה גם קצת ניהול משתמשים ברמה הבסיסית ביותר.

2. בגדול, לא צריך יותר מדי. מדובר בעבודה הכי זוטרה בתחום הIT שניתן למצוא.

3. אלו הן הסמכות של חברות חומרה/תוכנה. ישנן עוד עשרות הסמכות שניתן לרכוש מכל מיני חברות בכל מיני תחומים.

במקרה של CCNA מדובר על הסמכה של networking נטו. רוב החומר מודגם על ציוד של Cisco (מעניין למה), אבל הרבה מהדוגמאות גם נוגעות לציוד אחר שמשתמשים בו ב"עולם האמיתי".

במקרה של MCITP מדובר על הסמכה דיי בסיסית של ניהול ועבודה עם Windows Server. פעם ההסמכה היתה נקראת MCSE. מה שאתה לומד שם זה בסה"כ איך לעבוד עם המערכת וכל הפתרונות שלה, שוב ברמה דיי בסיסית בגדול. ההסמכה גם נוגעת בתחומים כמו Exchange וניהול MS SQL ברמת איש הIT, אבל ברמה מאוד שטחית.

בסופו של דבר מדובר על חתיכת נייר מאוד נחמדה שמקבלים בסוף, אבל זה מאוד רחוק מלהבין איך לעבוד נכון ולהתקדם. אני מכיר לא מעט אנשים עם כל מיני הסמכות שהידע ויכולות העבודה שלהם לא שווים יותר מדי. בסופו של דבר מדובר על הבן אדם עצמו ולא איזה תעודות נוצצת יש לו.

4. יש הבדל של שמים וארץ בין לימודים אקדמאיים לבין הסמכה של איזה vendor ולא משנה עד כמה היא נחשבת או לא. עדיין תואר אומר הרבה יותר על בן אדם וגם נותן הרבה יותר כלים שמסביב למצוא מאשר כל הסמכה שקיימת.

פורסם
  • מחבר

עבודה בתמיכה טכנית בבזק זה נקרא HELPDESK?

והבנתי שאפשר ללמוד מהבית בלי לקחת קורסים ולעשות מבחן באופן פרטי, זה נכון?

פורסם

מוקד טכני שלך בזק זה דיי רחוק מהגדרה של helpdesk, במיוחד שאתה פחות עוזר ויותר מוכר שם היום.

אין מה ללמוד שם בגדול ואפילו הרבה אנשים שמגיעים לעבוד שם בימינו לא ממש יודעים את ההבדל בין מדפסת למקלדת.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים