עבור לתוכן

מאיזה חנות כדאי ליקנות כרטיס מסך KSP או אייבורי

Featured Replies

פורסם

אני לא מציע לך לקנות כלום משני החנויות האלה חוץ מכבלים ודיסקים.

יש מלא חנויות אחרות שיש עליהם ביקורות טובות.

  • תגובות 30
  • צפיות 5.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אכן באזור המרכז ואפילו בצפון לא חסר חנויות שלא משתייכות לרשת ענקית, אך עם המון המלצות ויחס טוב.

פורסם

המלצה שלי לך על אייבורי

מניסיון, במקרה של בעיה מחליפים מוצר מהר מאוד

פורסם

שאלת המליון דולר :kopfpatsch: .

לפי דעתי מivory כי שמעתי שבשירות לקוחות הם בסדר אבל לפעמים הם עושים פאשלות בהרכבה (יכול לקרות לכל חנות אבל יש כאילו שקורה יותר). כל מי שאני מכיר שקנה מהם מחשב (בעבודה) היה צריך לחזור לחנות לתקן או להחליף משהו.

אגב מי מומלץ היום באיזור המרכז?

מישהו בעבודה שלי שקנה בivory פעם שעברה רוצה מהם עוד מחשב (בקודם הם הheatsink לא נגע במעבד בכלל אבל הם תיקנו).

פורסם

אגב מי מומלץ היום באיזור המרכז?

RSM בת"א וכפ"ס, זיגזג ביהוד, וקצת פחות skypc בראשון.

פורסם

RSM בת"א וכפ"ס, זיגזג ביהוד, וקצת פחות skypc בראשון.

1+

פורסם

אני מוכן להשים 100 דולר שחצי ממי שהגיב ונגד KSP או אייבורי אין לו עבר קניה איתם או שיש לו איזה "תקל" שלא בדיוק באשמת החנות איך שהסיפור נסגר.

אוכל להגיד לך מנסיון מאייבורי וKSP שלי אישית התקלקל המסך שרכשתי מאייבורי והוא תוקן ללא בעיות אחרי שבוע וחצי , וכמובן קיבלתי גם מסך חלופי.

מנגד את המחשב שלי רכשתי מKSP הלוח אם +המעבד נשרפו קיבלתי במסגרת האחריות לוח אם יותר טוב [מASUS P5Q PRO לP5Q PRO TURBO ] וכנ"ל גם למעבד [מQ9450 לQ9550].

פורסם

לא כדאי לך, בסוף תצא רק עם תחתונים... :screwy:

פורסם

האמת היא שאייבורי זולים בציוד היקפי וכבר קניתי מהם כמה דברים(עכבר,דיסק קשיח חיצוני,מצלמת אינטרנט)עוד הצטרכתי להחליף בינתיים.

לגבי סקאי איתם כן יש לי ניסיון ורב מהמחשב שקניתי מהם החלפתי כבר הארדיסק ופעמיים לוח אם ולקח להם הרבה זמן להחליף

אבל בעיות הם לא עשו

פורסם

דרך אגב אל תקנה כרטיס מסך של חברת ASUS חבל על הכסף שלך.

פורסם

אל תזלזל בASUS -מנסיון שלי איתם יש להם בקרת איכות טובה כניראה

כי יש לי כמה מוצרים מהם חלק מהם כמה שנים ואף אחד לא יתקלקל או הרגיש כמו מוצר סוג ז

אז נכון שהרבה פעמים הם יותר יקרים -אבל אני מוכן לשלם יותר על אמינות

במוצרים זולים הרבה פעמים זה הימור

זה שלכרטיס גרפי מסוים יש רכיבים מסוימים שזה חובה לא אומר שכל המיסביב שלא פחות חשוב תוכנן והורכב טוב

פורסם

על פי אלפי תגובות ברשת בהקשר של טיב האחריות משתי החנויות הנ"ל, השאלה שאתה בעצם שואל היא:

"איפה כדאי לי להכניס חנית ברזל באורך שני מטר? לתוך התחת או לתוך העין?"

לדעתי זו תגובה ילדותית. אם יש לך דוגמאות להביא יואב - תיתן.

לצערי - נכוותי יותר מ"חנויות מומלצות" שהן לא חלק מרשת, מאשר מ-KSP (באייבורי קניתי רק מעט דברים, והם לא התקלקלו...).

צריך לדעת מה אתה קונה ואיפה.

KSP ואייבורי שתיהן רשתות, בשתיהן לא תמצא טכנאים שירכיבו לך את המחשב עם סידור כבלים אופטימאלי או יעשו לך OC בחנות, לא תמצא שם מגוון ענק של גופי קירור או כל מיני דברים אקזוטיים, אבל גם לא תשלם 10-20% יותר כמו בחנויות אחרות.

לא תקבל שם יחס אישי או הזמנה לכוס קפה על חשבון הבית כמו בחנויות יותר קטנות, וסך הכל אלו רשתות. אבל אני כן נתקלתי בשרות סביר והגיוני. כמו בכל רשת - יש נהלים, ולפעמים הם מתנגשים עם הצרכים הגמישים של הצרכן, אבל היה לי תקל הרבה יותר גדול עם השרות של DELL ישראל מאשר עם KSP.

אני חושב שזה תלוי יותר בעובדים באותו סניף ולא בהכרח ברשת שהשלט שלה מנוסס מעל הדלת.

עם זה אני מאוד מסכים בנושא של רשתות. יש שם מוכרים שמבינים הכל וטכנאים שאפשר לדבר איתם שעות, ומצד שני אנשים שהקשר שלהם למחשבים זה לדעת להצביע על המודעה הנכונה לפי התקציב ולמכור. אין מה לעשות - זה רשת.

פורסם

חלק מהאנשים פה יגידו לך שזאת מומלצת או שזאת מומלצת. האמת היא שבד"כ אין בעיות עם שתי החנויות האלה. למעשה אפשר לומר שהם 90% אמינים.

זאת אומרת 90% מהלקוחות מרוצים ולא נתקלו בבעיות אבל ל-10% היו בעיות של מוצר שגוי, סירוב מתן שירות ואחריות, אספקת מוצרים משומשים ועוד. זהו נתון שלילי מאוד שכן נראה שאכן "ספר החוקים" של החנויות הללו לא בדיוק בא לטובת הלקוח\מעגל פינות\לא חוקי אחרת אי אפשר להסביר חריגה כזו בשירות.

ישנם מגוון חנויות אחרות, ותיקות ואמינות הרבה יותר המומלצות בד"כ בפורום - rsm, iqpc, skypc, zigzag, p-see, pandas

פורסם

לדעתי זו תגובה ילדותית. אם יש לך דוגמאות להביא יואב - תיתן.

יש לי המון דוגמאות, אביא לכאן אחת ואני מקווה שזה יספיק על מנת להבהיר את נקודתי. אני לא בנאדם ילדותי, אני לא אגיד משהו על חברה אלא אם כן לי ולמכרים שלי יש נסיון איתה. חוץ מזה שלמען הסר ספק כתבתי "לפי תגובות ברשת", ואתה באמת יכול למצוא המון תגובות זועמות על שתי החברות.

בשנת 2008, שכן שלי קנה לבן שלו לכבוד בר-מצווה מחשב חדש. הוא רצה לאפשר לבן שלו להנות מכל המשחקים כי הילד תמיד התלונן על גראפיקה נמוכה וקרטועים, אבל כמובן המחשב היה הפתעה ומה האבא המזדקן מבין במחשבים...

הוא הלך לאייבורי שם הציעו לו "מחשב כבד לגיימרים", המפרט היה משהו כמו E6300, כרטיס 8500GT 256MB, שני ג'יגה במהירות 667 בראם וכ-500GB בדיסק קשיח. הלוח היה כרגיל של אינטל, לא זוכר את הדגם אך זה לא רלוונטי.

הלוואי והמחיר, בערך חמשת-אלפים שקלים, היה הדבר היחידי שלא בסדר כאן. כשהוא הלך לאייבורי והציע את מיטב כספו עבור החומרה, הוא שאל האם המחשב מסוגל להריץ את המשחקים החדשים על ההגדרות הגבוהות ביותר. אני מוכן להישבע שהציטוט המדוייק היה "המחשב הזה יריץ כל משחק שיש היום על ההגדרות הכי גבוהות, באחריות" ולא רק בגלל שאני זוכר די טוב את הפרשייה ואת ההתכתבויות מול ההנהלה אלא שבאייבורי יש תופעה לחלק מחמאות מוגזמות למחשבים שהם מוכרים.

אחרי חודש של כסאחים מול המוכר, מהסיבה הפשוטה שהמחשב לא הריץ כמעט כלום מעל הגדרות נמוכות, נשרף ספק הכוח, ואייבורי סירבו להחליפו בטענה ש"הילד העמיס עליו יותר מדי עם המשחקים" :s07:

חצי שנה אחרי זה הוגשה נגד אייבורי תביעה והם הגיעו להסכם שעל פיו יוחזר הכסף על המחשב, אבל כל הכסף על דלק לנסיעות, עורך דין, והטרחה שבמתנת בר-מצווה מאכזבת, העצבים ועוגמת הנפש לא נכנסים להסכמים שכאלו.

פורסם

לא רק שהם "מעצימים" את המחשבים שלהם (דיסק קשיח ענק 250GB!) הם גם אוהבים לדחוף חלקים שמשתלמים להם (ספקי ezcool, חלקים של MSI, מארזים ג'נריים)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים