פורסם 2010 בספטמבר 1215 שנים אני יום ליפניי קניה של ASUS GTX 470 אני רוצה לדעת מיתוך ניסיון של אנשים שקנו שם איך השרות לקוחות והכי חשוב שירות תיקונים בנוגע להחלפה מוצר פגום וכו" וגם מי יותר אמין בהבטחות של תעודת אחריות תודה ..
פורסם 2010 בספטמבר 1215 שנים עד כה הן החנויות הוותיקות בארץ,זאת רשת של חנויות ככה שהסיכויים שהם יעלמו יום אחד הוא נמוך.אם אין לך ברירה אחרת לך על אייבורי.
פורסם 2010 בספטמבר 1215 שנים לא הייתי קונה לא שם ולא שם. הייתי מסביר גם למה, אבל זה נראה לי מיותר כשכל מה שאתה צריך לעשות זה להקליד אחד מהשמות הללו בתיבה למעלה וללחוץ על "חיפוש".
פורסם 2010 בספטמבר 1215 שנים שתיהן מהמולצות פחות אבל אני הייתי ק ס פ היה לי ניסיון טוב במקום אחד איתם .
פורסם 2010 בספטמבר 1215 שנים הנסיון שלי עם אייבורי לא רע..כשהתקלקל לי כרטיס המסך (לפני בערך שנה, ATI HD 4850 של ג'יגבייט) ניגשתי לחנות ואחרי שבוע חיכה לי כרטיס חדש וארוז (אותו הדגם בדיוק).אמנם כרטיס חלופי הם לא הסכימו לתת לי (המחשב הוא כלי חשוב בלימודים שלי) אבל לא התעקשתי יותר מדיי כי היה לי מאיפה להשיג כרטיס ישן רק שזה היה כרוך בפירוק מחשב מסויים, הוצאת הכרטיס שלו והעברה שלו לכרטיס המובנה בלוח אם
פורסם 2010 בספטמבר 1215 שנים שמעתי מחבר שב-KSP לפעמים מעקבים את החלפת המוצר בהתאם לתקופת האחריות שכבר פגה.כלומר, דיסק קשיח התקלקל לך תוך שבוע - תקבל חדש במקום.התקלקל אחרי שנה וחצי - תאלץ לחכות שבוע או שבועיים, אפילו שיש חליפי במלאי.אני אישית לא נתקלתי בבעיה שם.
פורסם 2010 בספטמבר 1215 שנים מחבר הנסיון שלי עם אייבורי לא רע..כשהתקלקל לי כרטיס המסך (לפני בערך שנה' date=' ATI HD 4850 של ג'יגבייט) ניגשתי לחנות ואחרי שבוע חיכה לי כרטיס חדש וארוז (אותו הדגם בדיוק).אמנם כרטיס חלופי הם לא הסכימו לתת לי (המחשב הוא כלי חשוב בלימודים שלי) אבל לא התעקשתי יותר מדיי כי היה לי מאיפה להשיג כרטיס ישן רק שזה היה כרוך בפירוק מחשב מסויים, הוצאת הכרטיס שלו והעברה שלו לכרטיס המובנה בלוח אם[/quote']לי יש מחשב שניקנה מאייבורי וכשהלוח אם שלי קרס החליפו לי אותו לדגם יותר טוב אבל לא חדש הם היו אמורים להביא לי חדש לא?
פורסם 2010 בספטמבר 1215 שנים בKSP פעם סירבו להחזיר לי כסף ששולם דקות אחדות לפני כן עבור מוצר שלטענתם היה במלאי ואחרי התשלום התברר שלא (טעות בתום לב כנראה ברישום המלאי). התשלום התבצע בכרטיס אשראי, והוצע לתת לי זיכוי למימוש בחנות - אבל מה זה עוזר לי אם אני צריך את הרכיב היום ולא בעוד שבועיים, ואין לי יותר קניות חומרה בזמן הקרוב, ורק אחרי דין ודברים של חצי שעה הסכימו להחזיר לי כסף. יש לציין שהמחיר הסתכם בכ200 שקל.לאייבורי באתי פעם להזמין מחשב עם חבר (בשביל החבר, שלא מתמצא כל כך), אמרתי למוכר אילו רכיבים אני צריך, וביקשתי שיבדוק אם הם במלאי שכן לא הייתה לנו כוונה לחכות למשלוח. הוא בדק ואמר שהכל במלאי. כשכבר באנו לשלם, באשראי כמובן, ביקשתי לוודא בעצמי שהוא הביא את הרכיבים הנכונים... ואז הסתבר שכשאומרים לבחור ההוא "לוח אם P31 מדגם ככה וככה, פלוס מעבד 5200" הוא לא מבין שהכוונה היא לE5200 של אינטל המתאים ללוח, ולא לathlon 5200 X2 של AMD (שני המעבדים היו נפוצים בחנויות באותה תקופה, ועוד במחיר דומה) שכמובן לא קשור בכלל - ואת המעבד הנכון בכלל לא היה להם במלאי.
פורסם 2010 בספטמבר 1215 שנים על פי אלפי תגובות ברשת בהקשר של טיב האחריות משתי החנויות הנ"ל, השאלה שאתה בעצם שואל היא:"איפה כדאי לי להכניס חנית ברזל באורך שני מטר? לתוך התחת או לתוך העין?"
פורסם 2010 בספטמבר 1215 שנים לי יש מחשב שניקנה מאייבורי וכשהלוח אם שלי קרס החליפו לי אותו לדגם יותר טוב אבל לא חדש הם היו אמורים להביא לי חדש לא?אני לא יודע אם לפי החוק היבש הם מחוייבים לתת חדש... צריך לבדוק את זה
פורסם 2010 בספטמבר 1215 שנים לך לאייבורי ולא לksp. בksp יחס טוב אתה מקבל רק עד לרגע שכרטיס האשראי מגוהץ. אחרי זה - לך תחפש, כמו שאומרים. יחס מגעיל, במיוחד במעבדה, יכולים להתווכח שקילפת מדבקה מסטיק זכרון ולכן הם לא מוכנים להחליף, למרות שמדובר במחשב של סטודנטית (מבלי לפגוע בבנות המין היפה) שהדבר האחרון שהיא תעשה זה לפתוח את המחשב ולקלף את המדבקה מהזכרון. וזה עוד אחרי שהם רואים בפרטי הלקוח שרוכשים אצלהם מחשבים לבית ולעסק אפילו פעמיים בשנה. העיקר שהם צודקים. באייבורי לעומת זאת אתה כמובן תתקל ביחס טוב, (כי מי לא רוצה למשוך לקוחות?), אבל בבואך לתקן/להחליף, יעשו לך את זה באופן מקצועי ואפילו במעבדה יושבים אנשים סבלניים שאפילו יטרחו לא לתת לך את היחס של "אני מטפל בך כי אני עושה לך טובה, ולא כי אני מקבל על זה משכורת" שכל כך נפוץ אצלנו.
פורסם 2010 בספטמבר 1215 שנים אני חושב שזה תלוי יותר בעובדים באותו סניף ולא בהכרח ברשת שהשלט שלה מנוסס מעל הדלת.
פורסם 2010 בספטמבר 1215 שנים תתפלא. העובדים יכולים להיות אחלה אנשים, בסופו של דבר בדיוק כמו נציגי שירות לקוחות טלפוניים, הם עובדים לפי ספר חוקים.זה מאוד משנה איזה שלט מופיע על הדלת. סה"כ אם לחברה מסויימת יש מדיניות לא לתת אחריות ע"י האשמת הלקוח התמים באי-אלו האשמות מבטלות-אחריות, גם העובד הכי סבבה בעולם לא יתן לך אחריות, פשוט כי הוא לא יכול לשלם את זה מהכסף שלו והחברה מסרבת לשלם.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.