מחשב נייד מרעיש מעט - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב נייד מרעיש מעט


Lishay

Recommended Posts

שלום,

יש ברשותי מחשב נייד Compaq CQ61 שקניתי לא מזמן,

חשבתי אם לפתוח את הנושא כאן או בפורום מחשבים ניידים, אבל החלטתי שבסוף פה.. אם זה לא המקום אז תעבירו בבקשה

אממ בנוגע לבעיה, המחשב מעט מרעיש, זה סביל, הבעיה היא שאני נמצא איתו בכיתה ולפעמים יש שקט ואני לא יודע אם שומעים את זה ממש כי עוד לא ניסיתי להפעיל את המחשב כשהיה שקט, אבל לדעתי שומעים אפילו במעט את הרעש וזה קצת לא נעים, במיוחד במיוחד כשמפעילים בהתחלה את המחשב המאווררים על מלוא העוצמה ונרגעים אחרי כמה שניות, זה מעצבן.

בדקתי דרך ה משהו בקשר למאוררים ולשליטה בהם ולא מצאתי משהו מיוחד מלבד איזו פונקציה שקוראים לה Fan Always on , וזה מסומן, עכשיו לא ידעתי מה יקרה אם אני יבטל את זה אז לא רציתי לגעת, מלבד זה לא היה שום אפשרות לשליטה במאוררים, וגם לא דרך SPEEDFAN, אין שם שום דבר..

עכשיו מה אני יכול לעשות? לא אכפת לי להוריד את המהירות מאוררים במעט על חשבון התחממות של המחשב הנייד, גם ככה אני לא מפעיל אותו שעות, זה לכל היותר חצי שעה - שעה ואז מנוחה של כמה זמן.

חשבתי על לקנות מאורר יותר שקט וטוב לנייד, זה אפשרי? אם כן איפה אני יכול לראות כאלו מאוררים..?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הגיוני יותר שהגיע הזמן שהמאווררים צריכים ניקוי. אתה יכול לעשות חיפוש הסבירו פה על אפשרויות לעשות את זה המון פעמים. או פשוט לקפוץ למעבדה. לא מאמין שיקחו לך על זה יותר מ 150 שקלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחשב נקנה לפני פחות מחודש, לא נראה לי שזוהי בעיה של אבק או ניקוי כלשהו, פשוט מאוררים שיחסית רועשים, והייתי שמח להחליף אותם למשהו יותר איכותי ושקט - אפשרי? כי לא ראיתי דבר כזה

או פשוט להוריד את החוזק שלהם, איכשהו!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניסית אולי להפעיל את המחשב במצב של צריכת מתח נמוכה יותר? בדרך כלל יש אפשרויות כאלה במנהל החשמל שמגיע עם המחשב (אני פחות מכיר את קומפאק) או בחלונות 7 עצמה. יכול להיות שאם תפחית את הביצועים, עדיין תעבוד במצב סביר אבל הרעש יפחת.

שווה לבדוק אם למישהו יש את הדגם או לקחת את המחשב למעבדה/חנות בשביל שיבדקו שאין לך בעיה אחרת. אם זה מחשב חדש חבל לא להנות ממנו כמו שצריך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עשיתי הגדרות צריכת חשמל מיטבית, והייתה דרך אגב אפשרות של משחק עם ביצועי המעבד, כלומר להפחית את ביצועי המעבד

לא יודע עד כמה זה יוריד את הרעש מהמחשב, לא נראה לי, וגם סתם הביצועים ירדו, לא רציתי יותר מידי לגעת בזה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...