עבור לתוכן

אוקטובר - RPGs ללא הפסקה

Featured Replies

פורסם

ייאמר לזכותי שהייתי בטוח שאנשים שכותבים בפורום מחשבים יודעים מה זה גוגל. כנראה שטעיתי...

  • תגובות 32
  • צפיות 4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

ייאמר לזכותי שהייתי בטוח שאנשים שכותבים בפורום מחשבים יודעים מה זה גוגל. כנראה שטעיתי...

מכירים את גוגל - פשוט עצלנים ;)

אני גם לא מחכה יותר מידי לFNV

the witcher 2 ניראה מבטיח. מחכה שיצא..

פורסם

אני גם מאוד מחכה למשחק ההמשך (אחרי איזה 5 פעמים שסיימתי את הראשון, כולל הרגע, על HARD), הקטע הוא - מה הם עשו לדמויות? גראלט נראה נשי כזה, וזולטן נראה עתיק רצח. קיוויתי שישמרו על המראה המקורי.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

SPELLBOUND דווקא חברת משחקים טובה למדי אז אני שומר על אופטימיות בקשר ל - GOTHIC 4 וגם עובדים עליו לא מעט זמן אז אני מניח שיש סיכוי שהוא לא יהיה מפוצץ מדי בבאגים.

רואים שהם השקיעו בגרפיקה אבל לא ראיתי גיימפליי שלו עדיין (והשינוי בשיטת העלילה במשחק די מדאיג, בוטלה שיטת הפרקים כמו במשחקי גוטיק הקודמים חוץ מ - 3 שאני לא זוכר אם זה היה בו כי לא שיחקתי בו).

לגבי TWO WORLDS II עושה רושם שהם הפיקו את הלקחים שלהם מהראשון והמשחק הזה יהיה שיפור משמעותי, רק הטריילרים שלו עוד לא הראו גיימפליי ורק מתרכזים בגרפיקה (המעולה) שלו שזה קצת מדאיג (בנוסף לעלילה והדמויות המוזרות שיהיו בו, מה שאני מסיק מהטריילר).

ה - FALLOUT החדש יצליח לדעתי, אין יותר מדי איפה לפשל פה לדעתי (מנוע מוצלח, חברה טובה מאד בגדול ומותג מצליח).

FABLE 3 למחשב כבר הספיק להידחות ל - Q1 2011, ויפתיע אותי אם הוא יהיה מהנה מדי ולא שטחי ביותר עם כמה גימיקים כמו הקודמים.

מה שאני הכי מחכה לו זה כמובן THE ELDER SCROLLS V שעדיין רחוק מאד מאיתנו ובנוסף גם ל - RISEN 2 (מיועד ל - Q1 2011) ו - THE WITCHER 2 ו - TORCHLIGHT 2.

משחקים נוספים שצפויים לצאת ועשויים להפתיע:

MARS, E.Y.E, Faery: Legends of Avalon, DARKSPORE, MYTHOS, Dungeon Siege 3, Afterfall, Ravensdale,

(כשיתורגם לאנגלית) Kingdoms of Amalur: Reckoning, MAGICKA, Grim Dawn, Drakensang: The River Of Time.

פורסם

גם אם יידחו.. אני לא מצפה יותר מדיי מ two worlds אלא אם הם לא חזרו על הטעויות הרבות שהיו בראשון..

כנ"ל לגבי gothic 4.

בקשר לשניים האחרונים אין ספק שהם יהיו יצירות מופת :hat:

המשחק האחרון שלהם שיצא אחרי GOTHIC 3 דווקא היה מוצלח מאוד מבחינת המנוע.

אפשר לצפות למשחק טוב.

פורסם

המפתחת של GOTHIC 4 היא לא PIRANHA BYTES שפיתחה את GOTHIC 1,2,3 ו - RISEN (ועובדת כעת על RISEN 2).

אלא SPELLBOUND שאחראית על משחקים כמו: Robin Hood: The Legend of Sherwood וסדרת דספרדוס שכוללת את DESPERADOS:WANTED DEAD OR ALIVE, DESPERADOS 2: COOPER'S REVENGE ו - HELLDORADO.

פורסם

מה נסגר עם דספרדוס באמת? הראשון היה מעולה, השני היה פחות טוב (לדעתי), לא הבנתי מה נסגר עם זה...

פורסם

למה בכלל יש GOTHIC וRISEN ולא המשיכו עם RISEN או נשארו לגמרי עם GOTHIC? למה פיצלו?

פורסם

אולי זה הסתדר יותר טוב עם הסיפור.

אולי הם לא רצו לקשור את שם המשחק עם כל הבעיות שהיו בGOTHIC 3.

אולי הם חשבו שזה יהיה נכון שיווקית לנסות שם חדש ולקוות שזה יתפוס באמריקה, מה שלא היה עם המשחקים הקודמים.

פורסם

אז למה להמשיך לקיים את GOTHIC?

פורסם

כי זה יותר קל מאשר להמציא עולם חדש לגמרי.

וכי יש לזה בסיס לא רע של שחקנים נאמנים באירופה, ובמיוחד בגרמניה שם נמצאת החברה המקורית שעשתה את המשחק.

פורסם

לא הבנתי מה השאלה בכלל.

גות'יק הוא מותג חזק מאוד באירופה, והחברה המפיצה JOWOOD תרצה להמשיך את הסדרה משום שגם אם המשחקים החדשים לא יהיו קשורים כלל לסדרה-הם ימכרו רק בזכות השם..והסיבה לעלילה החדשה שבגות'יק החדש תלויה בוודאי במפתחת החדשה SPELLBOUND, שלא באמת הייתה מעוניינת להמשיך על LORE שהם לא פיתחו ולא אחראים עליו בעצם..

PIRANHA, המפתחת המקורית, נפרדה מהמפיצה JOWOOD ואין לה זכויות על הפרנצ'ייז, ולכן הם נאלצו "להקים" פרנצ'ייז חדש בשם RISEN.

פורסם

אה, אז זה אותו משחק, אבל בכל זאת אין הפרת זכויות כי המותג שונה?

פורסם

זה לא בדיוק אותו משחק..

RISEN הזכיר מאוד את גות'יק בעולם הפתוח וה"טבעי" שלו..אם כי את העלילה פחות אהבתי..היא הייתה הרבה פחות גרנדיוזית ורחבת היקף מזו של גות'יק..

ARCANIA,או גות'יק החדש, או גות'יק 4, הולך להיות שונה משאר הסדרה לדברי המפתחת..הם אמרו שהם ינסו ליצור עולם לינארי ומסוגר יותר או משהו כזה..בכל מצב אחר לא הייתי אומר שזה רע, שכן אני לא חובב של המעבר המאסיבי למשחקי SANDBOX למיניהם..אבל פיראניה עשו את זה בצורה מדהימה במשחקי גות'יק וזה בהחלט היה הטריידמארק של הסדרה,ככה שקשה לי לתאר איך היא תראה בלי החופש העצום הזה..נחיה ונראה..

פורסם

יותר לינאריות לא בהכרח דבר רע כל עוד שמשאירים מספיק מרחב לחקור מסביב לעלילה הראשית.

בגוטיק 1 לא יצא לי לשחק.

את גוטיק 2 מאוד אהבתי וסיימתי אותו.

בגוטיק 3 שיחקתי מעט עם מחשב גבולי שקירטע בגלל הבאגים שהמנוע סבל ממנו באותו הזמן.

RISEN גם היה מוצלח וסיימתי אותו.

RISEN היה דומה לGOTHIC מכל כך הרבה בחינות, לא רק בעולם הפתוח.

אני חושב שלהרבה מפתחי משחקים קל ונוח לעשות את אותו הדבר שוב ושוב.

בגוטיק זה מאוד בולט והאמת זה מתחיל להימאס עלי.

לפחות עם מפתחים חדשים לGOTHIC 4 יש סיכוי להיות קצת שונה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים