פורסם 2002 במרץ 523 שנים מחבר בפעם המיליון : 123אני לא מחפש מדריך איך לכווץ..אולי אתה יכול לעזור לי ולהגיד לי מה עושה כל אפשרות:תודה מראש.עריכה: עכשיו הוא מציג ת'תמונהאז אם מישהו יכול בבקשה להסביר לי מה עושה כל אפשרות אני אודה לו מאוד
פורסם 2002 במרץ 523 שנים מכיוון שאת DIVX 5 הורדתי בפעם הראשונה רק אתמול בלילה, עוד אין לי מושג ירוק איך משתמשים בזה..
פורסם 2002 במרץ 823 שנים מחבר עכשיו יש תמונה, אז אם מישהו "חרש" כבר על הDIVX 5 ויכול להסביר ליאני מאוד אשמח
פורסם 2002 במרץ 823 שנים כבר יצא לי להשתמש בו, וגם אני לא ידעתי מה עושה כל אופצייה חדשה.[glow=red, 2, 300]אבל[/glow] אני עשיתי משהו מאוד מתוחכם בסגנון ג'ימס 007, וקראתי את ה README שמגיע עם ה CODEC וראו איזה פלא, המשוגעים שכתבו את ה CODEC גם רשמו שם כל אופציה בדיוק מה היא עושה ??? לך תבין אנשים מוזרים ;Dאז אלא אם כן יש לך בעיה מיוחדת עם השפה האנגלית, אני לא רואה טעם לשבת איזה חצי שעה ולתרגם את ה README שיושב כבר אצלך במחשב ומחכה שתפתח אותו...אם יש לך בעיה עם אנגלית אני מוכן לרשום לך מה עושה כל אופציה כמו שרשום ב README.
פורסם 2002 במרץ 823 שנים כבר יצא לי להשתמש בו, וגם אני לא ידעתי מה עושה כל אופצייה חדשה. [glow=red, 2, 300]אבל[/glow] אני עשיתי משהו מאוד מתוחכם בסגנון ג'ימס 007, וקראתי את ה README שמגיע עם ה CODEC וראו איזה פלא, המשוגעים שכתבו את ה CODEC גם רשמו שם כל אופציה בדיוק מה היא עושה ??? לך תבין אנשים מוזרים ;D אז אלא אם כן יש לך בעיה מיוחדת עם השפה האנגלית, אני לא רואה טעם לשבת איזה חצי שעה ולתרגם את ה README שיושב כבר אצלך במחשב ומחכה שתפתח אותו... אם יש לך בעיה עם אנגלית אני מוכן לרשום לך מה עושה כל אופציה כמו שרשום ב README. כמו שנאמר בתורה RTFM
פורסם 2002 במרץ 1623 שנים ע"פ בקשתך (בהודעה הפרטית) , הנה תאור מקוצר של התכונות החדשות:Psychovisual modeling - אלגוריתם חדש שמתבסס על מבנה ואופן פעולת העין האנושית ועוזר להקטין עד 20% את גודל הקובץ, ללא איבוד באיכות.דומה למשל לאופן כיווץ של MP3 שמחסיר תדרים שהאוזן האנושית לא מסוגלת לשמוע כדי לחסוך במקום.Bi-directional encoding - עוד אופציה לשיפור יחס הדחיסה, כלומר: אותה איכות בפחות מקום.Global motion compensation - אלגוריתם שמשפר את איכות הסצינות שבהן משתמשים בזום או בפאניג (הזזה של המצלמה) Quarter pel. DivX Pro - אלגוריתם לזיהוי אובייקטים זזים, כלומר אם למשל יש לך רקע קבוע ומכונית שנוסעת לאורך המסך, אז הוא יזהה את המכונית בתור אובייקט קבוע דבר שמאפשר לו דחיסה טובה יותר.Performance/Quality - מה אתה מעדיף ? מהירות קידוד או איכות קידוד - די מובן מעצמו...Data partitioning - מתאים את סדר חבילות המידע לשרידות גבוהה יותר בעת שידור הקובץ בצורת STREAM - רלוונטי לשידור סרטים באינטרנט.Pre-processing - מעבד את הסרט לפני הקידוד ומסיר ממנו "רעשים" - בעיקר לסרטים ישנים באיכות לא כל כך טובה.Key Frame & Data Rate Control - אם אתה לא יודע מה זה בצורה טובה, אל תיגע, מסובך מידי להסביר.תהנה.
פורסם 2002 במרץ 1623 שנים מחבר ע"פ בקשתך (בהודעה הפרטית) , הנה תאור מקוצר של התכונות החדשות: Psychovisual modeling - אלגוריתם חדש שמתבסס על מבנה ואופן פעולת העין האנושית ועוזר להקטין עד 20% את גודל הקובץ, ללא איבוד באיכות. דומה למשל לאופן כיווץ של MP3 שמחסיר תדרים שהאוזן האנושית לא מסוגלת לשמוע כדי לחסוך במקום. Bi-directional encoding - עוד אופציה לשיפור יחס הדחיסה, כלומר: אותה איכות בפחות מקום. Global motion compensation - אלגוריתם שמשפר את איכות הסצינות שבהן משתמשים בזום או בפאניג (הזזה של המצלמה) Quarter pel. DivX Pro - אלגוריתם לזיהוי אובייקטים זזים, כלומר אם למשל יש לך רקע קבוע ומכונית שנוסעת לאורך המסך, אז הוא יזהה את המכונית בתור אובייקט קבוע דבר שמאפשר לו דחיסה טובה יותר. Performance/Quality - מה אתה מעדיף ? מהירות קידוד או איכות קידוד - די מובן מעצמו... Data partitioning - מתאים את סדר חבילות המידע לשרידות גבוהה יותר בעת שידור הקובץ בצורת STREAM - רלוונטי לשידור סרטים באינטרנט. Pre-processing - מעבד את הסרט לפני הקידוד ומסיר ממנו "רעשים" - בעיקר לסרטים ישנים באיכות לא כל כך טובה. Key Frame & Data Rate Control - אם אתה לא יודע מה זה בצורה טובה, אל תיגע, מסובך מידי להסביר. תהנה. תודה רבה רבה אני הולך לנסות
פורסם 2002 במרץ 1823 שנים אך אתה מחליט איזה ערך להשים בערך Psychovisual modeling או בערך Bi-directional encoding או Global motion compensation
פורסם 2002 במרץ 1823 שנים preformance - מהירות הקידוד\פחות איכות לסרטquality - איכות הקידוד\מקודד יותר לאט
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.