פורסם 2010 באוגוסט 2915 שנים ההבדל הוא שכרטיס זכרון מגיע במארז אטום שמרגע פתיחתו לא ניתן למכור אותו שוב. כרטיסי מסך מגיעים בקופסא שניתן לסגור ולמכור מחדש במקרה של החזרה.זה לא קשור לסכום, זה לא קשור לגיל - אדם קנה מוצר שלא מתאים לו, פתח את האריזה ועכשיו מבקש להחליף - בתור חנות זה בעייתי מאוד כי זה הפסד נטו. אם החנות תודה בטעותה אז אולי היה אפשר להגיד משהו אבל בפועל אני מבין שגם זה לא קרה.לגבי החזרת הכסף וכו' - דיברתי על האח בן ה-24 ולא בתור החנות ולא משנה אם החנות היא אייבורי או כל חנות אחרת.
פורסם 2010 באוגוסט 2915 שנים אתה מודע לזה שהאריזה היא רק פירוט המוצר וסתם שיראה יותר מהודר?הכרטיס עצמו בא בתוך קופסאת פלסטיק שקופה , בעבר היינו מוכרים את הכרטיסים ככה ולא הייתה עם זה שום בעיה..ואם כבר דיברנו על כסף אז באמת זה פאקינג כרטיס זכרון ב30 שקל והלקוח לא אמור לספוג אלה החנות, בשביל עוגמת הנפש בין אם הלקוח צודק או לא, ובין אם שירות מצויין כמו שהם רוצים להציג את עצמם..
פורסם 2010 באוגוסט 2915 שנים אני מודע ובכל זאת ברור לך למה אפשר למכור כרטיס מסך שהחזירו מחדש וכרטיס זכרון לא? (הנה כמה סיבות שתוכל להרהר בהן: החזרת כרטיס פגום, החזרת כרטיס פגום שהיה לך במקום הכרטיס המקורי, שימוש בכרטיס והחזרה שלו כשאין בו יותר צורך ואני נותן לראש הקרימינלי של החברים פה לחשוב על עוד רעיונות למה הכרטיס נמכר באריזה סגורה).אני בתור חנות לא הייתי סופג את ההפסד - לא עוגמת נפש ולא נעליים - מי שקנה ולא התאים לו המוצר לא היה צריך לפתוח אותו. ברגע שפתח אין חזרה (ראה שלט ליד הקופה בכל חנות מחשבים שמכבדת את עצמה וגם בכאלה שלא).
פורסם 2010 באוגוסט 2915 שנים בגלל פראיירים כמוך הם מרשים לעצמם דברים כאלה.תבדוק אם איבורי מתחייבים לאמון הציבור, אם כן, יש לך למי לפנות.
פורסם 2010 באוגוסט 2915 שנים אני מודע ובכל זאת ברור לך למה אפשר למכור כרטיס מסך שהחזירו מחדש וכרטיס זכרון לא? (הנה כמה סיבות שתוכל להרהר בהן: החזרת כרטיס פגום, החזרת כרטיס פגום שהיה לך במקום הכרטיס המקורי, שימוש בכרטיס והחזרה שלו כשאין בו יותר צורך ואני נותן לראש הקרימינלי של החברים פה לחשוב על עוד רעיונות למה הכרטיס נמכר באריזה סגורה).אני בתור חנות לא הייתי סופג את ההפסד - לא עוגמת נפש ולא נעליים - מי שקנה ולא התאים לו המוצר לא היה צריך לפתוח אותו. ברגע שפתח אין חזרה (ראה שלט ליד הקופה בכל חנות מחשבים שמכבדת את עצמה וגם בכאלה שלא).אבל אתה יודע שצריך לפתוח בשביל לראות אם זה באמת נכנס למכשיר.. נכון?הרי איך תדע שזה לא מתאים אם לא פתחת?הוא לא ביקש החזר כספי\ביטול עסקה.. זה רק החלפה לכרטיס אחר.. אם אין גם זיכוי יכול להתקבל..סבבה לא בא להם לא יחזירו כסףוגם לא נשכח שההפסד לחנות הוא בטח לא 30 שח הרי הם קונים את זה ברבע מחיר בכל מקרהבעבר היה סלוגן "הלקוח תמיד צודק" השירות הנדיר הזה כבר לא קיים בעולמנו, היום זה תגיד תודה שמוכרים לך ונותנים לך במחיר כזה "נמוך"
פורסם 2010 באוגוסט 2915 שנים מעניין שאף אחד לא העלה את זה:כולכם מקשיבים לצד אחד שהוא עצמו עד שמיעה של ילד בן 10 ואף אחד לרגע לא חשב שאולי הילד לא הבין נכון, לא ניסח את עצמו נכון או שהיה קצר אחר כלשהו בתקשורת?אני חו"ח לא טוען שהילד משקר, אבל ילד זה ילד והוא לא תמיד מבין כמו שצריך את מה שאומרים לו ולא תמיד מתבטא בצורה נכונה.לדעתי האשמה היא אך ורק של מי ששלח את הילד לחנות לבדו ולא מסר לו מידע מדויק על מה שהוא צריך לרכוש.
פורסם 2010 באוגוסט 2915 שנים ממש לא מסכים איתך.אם הילד נכנס לחנות ואמר בביטחון מלא שהוא צריך רכיב X למרות שהוא בעצם צריך רכיב Y, אתה צודק. בכל מקרה אחר, הייתי מצפה מהמוכר שבכל זאת יבדוק מה המכשיר שלו צריך, יסביר שקיימים כמה סוגים של כרטיסי זכרון, ויזהיר שאם הלקוח מתעקש על דעת עצמו על סוג מסויים, לא יתקבלו החזרים עם אריזה פתוחה אם יתברר שזה לא מתאים. כל זה ככל הנראה לא נעשה.
פורסם 2010 באוגוסט 3015 שנים רק שכחת שאיש מכירות צריך להעלות את ביטחון הלקוח ברכישת מוצר ולא להוריד ... המוכר תמיד יעדיף למכור
פורסם 2010 באוגוסט 3015 שנים מוכר טוב גם מבין שעדיף לו לוותר על כך שלקוח אחד יקנה מוצר,בשביל שהלקוח יהיה מרוצה ואולי יחזור בעתיד (ואף ימליץ לחברים שלו לקנות שם).זה יכול להיות שווה הרבה יותר מ-30 שקל בעתיד...
פורסם 2010 באוגוסט 3015 שנים רק שכחת שאיש מכירות צריך להעלות את ביטחון הלקוח ברכישת מוצר ולא להוריד ... המוכר תמיד יעדיף למכורואם הלקוח רוצה לקנות מחשב (בחלקים) ומבקש לוח אינטל ומעבד AMD, גם אז אתה חושב שהמוכר צריך "להעלות את בטחון הלקוח" ולעודד אותו לקנות (ואז, כמובן, לסרב להחליף)?
פורסם 2010 באוגוסט 3015 שנים אתם יוצאים מפרופורציות.. ובואו לא נשכח שהמוכרים הם לא בעלי החנות, זה לא כמו חנויות פרטיות..לפעמים מוכרים בוחרים לשים זין גם זה קורהובמקרה של לוח אם למעבד הוא פשוט יתן לו ביטחון למעבד אחר ויסביר לו את הטעות.. פה זה לא המקרהממה שהבנתי אין לאיבורי בכלל כרטיסי MINI SD ממה שהיה כתוב פה.
פורסם 2010 באוגוסט 3015 שנים ובכן, אם לדעתך התנהלות אייבורי הייתה תקינה, אתה מוזמן לבצע שם את רכישותייך העתידיות. רק אל תגיד שלא הזהירו אותך.אני אישית אדיר את רגליי משם (לא שזה חדש בגלל הת'רד הזה), וכך גם אני ממליץ לכל מכריי.
פורסם 2010 באוגוסט 3015 שנים זה לא חדש שהמוכרים באייבורי לא מבינים כלום הייתי שם מספיק פעמים כדי לשמוע את הטכנאים מספרים ללקוחות על תקלה במחשב שלהם ומציגים את זה כסוף העולם, או שמשקרים ללקוח על בעיה שלא קשורה בכלל לתלונה... 99% מהעובדים של אייבורי הגיעו לדעתי ממקדונלדס / בורגרנצ' ואין להם שום ידע סביר במחשבים.
פורסם 2010 באוגוסט 3015 שנים לדעתי אם אין עדכון מפותח השרשור, אז המשך הדיון על אייבורי ג'אנק/אייבור לא ג'אנק הוא מיותר.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.