פורסם 2010 באוגוסט 2415 שנים מחבר לא למדתי על קלאסים.כשציינת את המילה קלאס, חשבתי שאתה מתכוון לקטע תוכנית עם לולאות, תנאים,משתנים וכד'.בשורה התחתונה לא משנה מה למדתי מה לא:אני לא יודע אובייקטים.תוכל בבקשה להסביר לי איך אני בונה אובייקט שמורכב מהצורות הנ"ל?זה לא אמור להיות כל כך מסובך להסביר כזה דבר פשוט תגיד לי מה לכתוב או שתכתוב בעצמך ותעתיק לכאן זה אמור להיות פשוט מאוד לפי מה שאתה אומר.עריכה:עזוב לא יודע אובייקטים.אני לא יודע לבצע את המשימה הזאת. תוכל להסביר לי?מי שנתן לי לעשות אותה לא מצפה שאני אדע אובייקטים, אתה מבין אותי?
פורסם 2010 באוגוסט 2415 שנים לא למדת על קלאסים? אז איך המורה מצפה שתעשו דבר כזה בכלל?קלאסים זה לא איזה נושא קטנטן שאפשר ללמוד עליו בשתי שניות, מדובר במרכיב משמעותי בשפה. התרגיל הזה הוא בערך כמו לומר לך לכתוב תכנית שעושה משהו בלי שלמדת את שפת התכנות.אם אתה רוצה ללמוד על קלאסים ואובייקטים, אתה מוזמן לפתוח ספר לימוד ג'אווה (או לחפש אתרי לימוד ברשת) וללמוד. כאמור, מדובר בנושא שלם. אישית, הייתי שואל את המורה איך לעזאזל היא/הוא מצפה שתגדירו אובייקטים בלי לדעת מה זה אובייקטים (נשמע פילוסופי משהו).
פורסם 2010 באוגוסט 2415 שנים מחבר בדיוק מה שכל החברים שלי אומרים. איך היא מצפה מאיתנו לעשות כזה דבר אם לא למדנו. המורות של היום טוב תודה רבה לך.
פורסם 2010 באוגוסט 2515 שנים http://vlib.eitan.ac.il/Java1/c3.htmתתחיל לקרוא. אל תדאג, זה לא יהרוג אותך.
פורסם 2010 באוגוסט 2615 שנים מחבר אוקיי כמעט סיימתי את העבודה אבל אני רק רוצה להוסיף עוד שתי פעולות:הגדלת/הקטנת האובייקט פי קנ"מ (scale ) מסויים.סיבוב האובייקט.איך אני עושה את זה? תודה!
פורסם 2010 באוגוסט 2615 שנים ושוב, אתה מצפה שננחש מה עשית עד עכשיו?בהנחה שיש לאובייקט שלך שדות שמייצגים את המימדים שלו (נניח אורך ורוחב), אז פעולת ההגדלה פשוט צריכה להכפיל אותם באותו scale. סיבוב זו פעולה קצת יותר מסובכת (צריך גם ציר סיבוב, ויש נוסחה מתמטית עם סינוסים וקוסינוסים).
פורסם 2010 באוגוסט 2615 שנים מחבר public class Face { private Circle Face; private Circle Eye1; private Circle Eye2; private Triangle Hat; private Square Mouth1; private Square Mouth2; private Square Mouth3; private Circle Freckle; private Line Brow1; private Line Brow2; private Circle Round; private Text Name; // Creates the face parts public Face(int bSize,String bColor, int dSize,String inColor, int knobRadious,String knobColor, int chimSize,String chimColor, int rHeight, int rWidth,String rColor, int radious, String name) { Canvas canvas = Canvas.getCanvas(); this.Face = new Circle (85,85,bSize,bColor); canvas.wait(500); this.Eye1 = new Circle(370,30,dSize,inColor); this.Eye2 = new Circle(370,360,dSize,inColor); this.Round = new Circle(550,350,knobRadious,knobColor); canvas.wait(500); this.Mouth1= new Square(200,350,chimSize,chimColor); this.Mouth2 = new Square(200,350+chimSize,chimSize,chimColor); this.Mouth3 = new Square(200,350+chimSize,chimSize,chimColor); canvas.wait(500); this.Hat = new Triangle((int)rWidth/2,200,rWidth,rHeight,rColor); canvas.wait(500); this.Freckle = new Circle(radious,550,radious,inColor); canvas.wait(500); this.Brow1 = new Line(550-radious,radious,550+radious,radious,"black"); this.Brow2 = new Line(550-radious,radious,550+radious,radious,"black"); canvas.wait(500); this.Name = new Text(500,300,name,"black"); } // Organizes the face parts into a face public void delayMoveTo(int xPosition,int yPosition) { int bSize = this.Face.getSize(); int chimSize = this.Mouth1.getSize(); double radious = this.Freckle.getRadious(); int dSize = this.Eye1.getSize(); int rHeight = this.Hat.getHeight(); Canvas canvas = Canvas.getCanvas(); this.Face.moveTo(xPosition,yPosition); canvas.wait(500); this.Eye1.moveTo(xPosition+(bSize/4)-50,yPosition+(bSize-dSize)-15); this.Eye2.moveTo(xPosition+(bSize/4)+50,yPosition+(bSize-2*dSize)-15); this.Round.moveTo(xPosition+(bSize/4)+(int)(dSize*0.75),yPosition+(bSize-dSize)); canvas.wait(500); this.Mouth1.moveTo(xPosition+(int)+(bSize*0.75)-16,yPosition-(int)(bSize*0.35)+35); this.Mouth2.moveTo(xPosition+(int)+(bSize*0.75)-10,yPosition-(int)(bSize*0.35)-chimSize+42); this.Mouth3.moveTo(xPosition+(int)+(bSize*0.75)-4,yPosition-(int)(bSize*0.35)-chimSize+35); canvas.wait(500); this.Hat.moveTo(xPosition+(bSize/2),yPosition-rHeight-148); canvas.wait(500); this.Freckle.moveTo(xPosition+(int)(bSize*0.75),yPosition+(int)(bSize*0.25)); canvas.wait(500); this.Brow1.moveTo(xPosition+(int)(bSize*0.75)-(int)radious+38,yPosition+(int)(bSize*0.25)-40); this.Brow2.moveTo(xPosition+(int)(bSize*0.75)-(int)radious-63,yPosition+(int)(bSize*0.25)-40); canvas.wait(500); this.Name.moveTo(xPosition+(int)(bSize*0.25)-200,yPosition-(int)(rHeight*0.25)-80); } //Move the face to a new location public void moveTo(int xPosition,int yPosition) { int bSize = this.Face.getSize(); int chimSize = this.Mouth1.getSize(); double radious = this.Freckle.getRadious(); int dSize = this.Eye1.getSize(); int rHeight = this.Hat.getHeight(); this.Face.moveTo(xPosition,yPosition+60); this.Eye1.moveTo(xPosition+(bSize/4)-50,yPosition+(bSize-dSize)+4); this.Eye2.moveTo(xPosition+(bSize/4)+50,yPosition+(bSize-2*dSize)+4); this.Round.moveTo(xPosition+(bSize/4)+(int)(dSize*0.75),yPosition+(bSize-dSize)+25); this.Mouth1.moveTo(xPosition+(int)+(bSize*0.75)-16,yPosition-(int)(bSize*0.35)+65); this.Mouth2.moveTo(xPosition+(int)+(bSize*0.75)-10,yPosition-(int)(bSize*0.35)-chimSize+65); this.Mouth3.moveTo(xPosition+(int)+(bSize*0.75)-4,yPosition-(int)(bSize*0.35)-chimSize+65); this.Hat.moveTo(xPosition+(bSize/2),yPosition-rHeight-75); this.Freckle.moveTo(xPosition+(int)(bSize*0.75),yPosition+(int)(bSize*0.25)+25); this.Brow1.moveTo(xPosition+(int)(bSize*0.75)-(int)radious+38,yPosition+(int)(bSize*0.25)+5); this.Brow2.moveTo(xPosition+(int)(bSize*0.75)-(int)radious-63,yPosition+(int)(bSize*0.25)+5); this.Name.moveTo(xPosition+(int)(bSize*0.25)-100,yPosition-(int)(rHeight*0.25)-100); } //Move face by an amount public void moveAmount(int deltaX,int deltaY) { this.Face.move(deltaX, deltaY); this.Eye1.move(deltaX, deltaY); this.Eye2.move(deltaX, deltaY); this.Mouth1.move(deltaX, deltaY); this.Mouth2.move(deltaX, deltaY); this.Mouth3.move(deltaX, deltaY); this.Hat.move(deltaX, deltaY); this.Freckle.move(deltaX, deltaY); this.Brow1.move(deltaX, deltaY); this.Brow2.move(deltaX, deltaY); this.Round.move(deltaX, deltaY); this.Name.move(deltaX, deltaY); } //Disassembles the face into face parts public void disassembel() { this.Face.moveTo(85,85); this.Eye1.moveTo(370,30); this.Eye2.moveTo(370,360); this.Round.moveTo(550,350); this.Mouth1.moveTo(200,350); this.Mouth2.moveTo(200,350+this.Mouth1.getSize()); this.Mouth3.moveTo(200,350+this.Mouth1.getSize()); this.Hat.moveTo(this.Hat.getWidth()+150/2,200); this.Freckle.moveTo((int)this.Freckle.getRadious()+50,350); this.Brow1.moveTo(550-(int)this.Freckle.getRadious(),(int)this.Freckle.getRadious()+20); this.Brow2.moveTo(550-(int)this.Freckle.getRadious(),(int)this.Freckle.getRadious()+30); this.Name.moveTo(550,200); }}
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.