בעיה מסך כחול - nv4_disp , כבר מיואש - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה מסך כחול - nv4_disp , כבר מיואש


lesForce

Recommended Posts

הי

פעם בכמה זמן , המחשב ניתקע באופן אקראי ואז מתקבל לי לאחר כמה דקות במצב של תקיעה מסך כחול עם ההודעת על הקובץ nv4_disp.dll. אחרי שזה קורה פעם אחת בא רצף של תקיעות לאחר הדלקה מחדש ואפילו לאחר שאני מחכה שעתיים שאולי המחשב יתקרר (מסכים שחורים שבאים והולכים ואז המחשב ניתקע לגמרי) , לודגמא עכשיו כבר פעם רביעים שאני עושה ריסטרט ואחרי 10 דקות הוא פשוט מתחיל לעשות לי מסכים שחורים וחוזר ושוב מסך שחור ואז ניתקע.

כמובן שהרצתי חיפוש ועשיתי מה שאמרו - התקנתי דרייברים חדשים מהאתר של (למרות שהורדתי את ההכי חדשים מהאתר כאשר באתי להתקין אותם הוא הודיע לי שמותקן לי דרייבר יותר חדש כבר , אבל בכל זאת ניסתי) - לא עזר. (יכול להיות בגלל שלא הסרתי את הוקדמים לגמרי ורק אז התקנתי?)

ראיתי שזה גם יכול לנבוע מבעיות של חום - עכשיו המאוורר הקטן שמותק על הכרטיס מסך לא פעיל - אבל במקומו שמתי מאוור 90 מ"מ שזור אוויר קר על הצלעות , וגם כשהמחשב ניתקע אני נוגע בצלעות והם ממש קרירות ככה שחום לא ניראה לי הבעיה.

מה לעשות?? אני כבר ממש מעוצבן על המחשב הזה , כל יום תקלה אחרת ונמאס לי ממנו...

תודה רבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב חברים אני רואה שאף אחד לא עונה. אז ככה:

שוב יש לי תקיעות ,מסכים כחולים nv4_disp, מסך שחור שמהבהב כיאלו המחשב מכובה no signal .

ניסיתי להסיר לחלוטין ולהתקין לא עזר, ונמאס לי אז יש לי שאלה אחת - אם אקנה כרטיס מסך חדש הבעיה תיפטר במאה אחוז ? או שיש מצב שזה בכלל חלק אחר ? (ספק כוח,מעבד, , או מה שלא יהיה...)

תודה רבה ומקווה שמישהו יענה לי ... :'(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעייה תוכנתית, כמו שהבנת כבר בדריוור של הכרטיס מסך.

שוב, הסר לחלוטין את הדריוור של הכרטיס מסך, בצע ריסט ורק אז תתקין את הדריוור הכי חדש מהאתר של . דריוור בלבד.

אם זה עדיין לא עוזר, והבעייה ממשיכה, כנס באתר של לארכיון הורדות, והורד גרסה ישנה יותר, אותה תתקין אחרי הסרה מוחלטת של הדריוור.

כמו כן הנושא מתאים יותר לפורום תמיכה טכנית.

בהצלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי תודה.

אני אנסה להתקין גירסא יותר ישנה של דרוויר ואעדכן.

מה שמוזר גם זה שעכשיו ניסיתי להיות במצב בטוח והפעלתי כמה תוכנות , ניראה שבמצב בטוח המחשב עובד טוב יותר ולא ניתקע גם לאחר חצי שעה - אבל פתאום הוא עשה ריסטרט (ריסטרט בלבד - ללא שום תקיעות או מסכים כחולים ושחורים כמו מיקודם). זה רומז על בעיה שלא קשורה בכלל לדרייבר אם כך - לא? אך אנסה בכל זאת לעדכן לדריוור ישן יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגלל שהמסך כחול נגרם מתקלה בדריוור, ובמצב בטוח לא נטענים הדריוורים של הכרטיס מסך (בין השאר) אתה לא רואה מסך כחול.

אם המחשב נדלק מחדש לבד, ולא קיבלת מסך כחול, בדוק טמפ' של הרכיבים (לוח אם, מעבד, כרטיס מסך).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכרטיס מסך שלי וגם ללוח אם אין חיישן טמפרטורה. לגבי המעבד - מתי לבדוק? ישר אחרי שהוא ניתקע? ניראה לי שזה עמד על 50-60 מעלות.

עריכה :

מחקתי את הדרייבר במצב בטוח, ואז ניסיתי להשתמש רגיל במחשב ללא דרייבר מותר ולא במצב בטוח. גלשתי חצי שעה בערך ואז פתאום נראו עיגולים צבעוניים כאלה על חלק מהמסך והמחשב ישר עשה ריסטרט.

לאחר בריסטרט בדקתי מהר בביוס מה מצב המעלות והמעבד עמד על 52 (כשהטווח שלו הוא 66 מעלות לכיבוי ) והלוח אם עמד על 34 מעלות (MB TEMP זה ,כן?) וגם ניסיתי לגעת שוב בצלעות של הכרטיס מסך והם היו ממש קרירות.

לדעתי כפי שזה ניראה זו בעיה בחומרה , לדעתי כרטיס מסך דפוק. אני בכל זאת מנסה להתקין דרייבר ישן ניראה אם זה יפתור את הבעיה למרות שאני ממש סקפטי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...