עבור לתוכן

אכזבה מנייד ושרות של HP מסוג- PAVILION DV5-1060ej, מה דעתכם?

Featured Replies

פורסם

אחרי שנתיים של ניסיונות תיקון ולקראת סוף האחריות כתבתי את המכתב שצרפתי ואני שולח לHP, מה דעתכם?

שלום רב

באוקטובר 2008 רכשתי מחשב נייד HP PAVILION DV5-1060ej ולמעט מספר החודשים הראשונים שלאחר הרכישה אני חווה לא פחות מאשר סיוט בלתי נגמר של תקלות ובנוסף טירטור מתמשך ובלתי מתקבל על הדעת כתוצאה מאיטיות וחוסר מקצועיות של שירות התיקונים (חברת CPM).

קניתי את המחשב שישרת אותי ככלי עבודה בלימודי, בחרתי מחשב יקר מהמתקדמים שHP הציעה בזמנו למגזר הפרטי, במחשבה שאוכל לסמוך עליו ועל האחריות של HP.

תיקון 1- אחרי פחות משנה המחשב פגש לראשונה את שרות התיקונים (CPM) יחד עם רשימה שכללה מקלדת תקולה, ספק כוח שלא טוען, וכונן CD מקרטע, לכאורה תקלות פשוטות...אחרי 3 שבועות ארוכים חזר המחשב, אבל כמובן שאת כל התקלות לא תיקנו, ובנוסף הוסיפו התחממות לא נורמלית(~40+ מעלות) של הפנל הקידמי שכידוע עושה פלאים לאורך החיים של רכיבים אלקטרונים במחשב.

מכיוון שנדרש לשירות התיקונים 3 שבועות לנסות להחליף ספק, את המחשב אני מביא רק שיש חופשות מהלימודים אחרת אני נשאר ללא כלי העבודה העיקרי שלי.

תיקון 2- חזר לשירות התיקונים שמהרשימה ירדה המקלדת התקולה והצטרפה ההתחממות הנ"ל, מעשי ידי CPM. הפעם לקח להם שבועיים שבהם לא תיקנו אף בעיה, טענו שקיבלו את המחשב ללא הספק שאותו הבאנו שיתקנו, אחרי ויכוחים החזירו את אותו ספק מקולקל שנמסר לתיקון עם המחשב, ובנוסף, הצליחו לקלקל את משטח המגע שהפסיק לעבוד בכל פעם שחובר ספק הכוח , הגם שעבד בקושי עם תקע לא תואם ואזהרות של המחשב שהוא אינו מתאים. כמובן ובמקביל הפנל הקידמי עדיין חם למגע בכ40+ מעלות והצורב עדיין לא עובד. אמרתי כבר תקלות פשוטות לכאורה...

כל פעם הבאתי את המחשב עם רשימה מסודרת של התקלות והקפדתי שבמעמד המסירה ב CPM ירשמו את כל התקלות ופרטי המחשב בתקווה שיעשה עם זה משהו.

תיקון 3- הפעם הצליחו לתקן יותר דברים מאשר להרוס, אבל מחשב בלי תקלות לא יצא מזה. החליפו ספק וכונן CD סוף סוף אבל אזור הפנל הקידמי עדיין מתחמם וזו גם הבעיה הכי מדאיגה כי בעוד חודשיים תיגמר האחריות ואז מה?

רק למען הסר ספק, המחשב תמיד מקבל יחס עדין ואם כבר ניידתי אותו אז תמיד בתיק מרופד ובלי שנשאר ברכב שמתחמם בשמש. אחרי שחזר עם הפנל המתחמם הגדלתי לעשות וקניתי לו משטח קירור רק כדי לעזור לשמר אותו.

קיבלתי את הרושם שרק מנסים למרוח אותי עם המחשב עד שתיגמר האחריות ואז יוכלו לחייב אותי בסכומים לא הגיוניים, ולתקן את התקלות שממילא היו צריכים לסדר בזמן האחריות או שיתחילו לצוץ הבעיות שנבעו מזה שהמחשב עובד בחום לא הגיוני, כתוצאה מהליך תיקון הרסני שעבר במעבדת התיקון CPM.

העתקים: HP ישראל, אמון הציבור, פורום חומרה>ניידים HWzone.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

מה אתם הייתם עושים? איך מתמודדים עם זה שלא מתקנים כמו שצריך ואוטוטו נגמרת האחריות?

פורסם

אני חייב להסכים עם כל מילה. CPM היו ממש לא נחמדים. במקרה שלי גם, לקח להם חודש להחליף ספק. והיחס הכללי שקיבלתי מהם היה מזלזל ובלתי מתחשב.

אין לי מה להציע. אני פשוט לא קונה HP יותר, זה הכל. בהצלחה עם המחשב...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים