עבור לתוכן

KSP מדיניות החזרת מוצרים

Featured Replies

פורסם

קניתי מוצר בסניף של KSP וגיליתי שאני לא צריך אותו

לא עבר שבוע מאז הקניה, והמוצר באריזתו המקורית

לפי ניסיונכם, מה הסיכוי לקבל זיכוי?

פורסם

קשה לך לקרוא מה כתוב על הצד האחורי של החשבונית?

פורסם
  • מחבר

קשה לך לקרוא מה כתוב על הצד האחורי של החשבונית?

קראתי.

המסקנה שלי ממה שכתוב שם היא שזה נתון לשיקול דעת החנות, ולכן שאלתי מה ניסיונכם בעיניין הזה...

פורסם

נכון, תשאל את החנות מה השיקול דעת שלה.

פורסם

אם האריזה לא נפתחה כלל כדבריך סיכוי גדול.

KSP יש להם שירות טוב במה שקשור להחזרת מוצרים/אחריות.

תבוא אליהם בגישה טובה ולא מאמין שתהיה בעיה.

פורסם

KSP יש להם שירות טוב במה שקשור להחזרת מוצרים/אחריות.

אני לא יודע כמה הם אוכפים את זה, אבל בפעמים האחרונות שיצא לי להיות בסניפים שלהם התנוסס שם שלט מאוד גדול וברור בנוסח (לא מתחייב לנוסח המדויק אך כן לתוכן הדברים) "אין החזרת מוצרים, וודאו שקיבלתם את המוצר הנכון לפני הקנייה".

פורסם

KSP יש להם שירות טוב במה שקשור להחזרת מוצרים/אחריות.

בהשוואה לחנות שמכבדת את חוק הגנת הצרכן, או בהשוואה לקנייה דרך אתר כמו yad2? או שאולי התכוונת לשירות טוב לטובת החנות?

פורסם

תקשיב.. אני אומר דברים מנסיון לדוגמא רכשתי SSD 40GB ולמחרת החזרתי אותו ללא בעיות.

לא מאמין שהם יגידו לך לא במידה והאריזה והכל במצב חדש.

radioactive אוכל להגיד לך דוגמא לשירות טוב,המעבד והלוח אם שלי הלכו,הוחלף לי במסגרת האחריות למעבד ולוח יותר טוב מQ9450לQ9550 ומASUS P5Q PRO ל P5Q PRO TURBO .

אז נכון שאפשר לומר "אך יש לך אחריות מה אתה מתפלא",אך אני מנסיון מחנויות אחרות הוציאו לי את הנשמה עד מימוש האחריות.

פורסם

לפחות בחיפה, הבהירו לי ברצינות תמוהה, שאם אין לי צורך בו, אפילו אם לא עברו שבועיים - אין החזרה. קנית נדפקת, אלא אם כן משהו נדפק במכשיר עצמו.

פורסם

בהשוואה לחנות שמכבדת את חוק הגנת הצרכן, או בהשוואה לקנייה דרך אתר כמו yad2? או שאולי התכוונת לשירות טוב לטובת החנות?

הרשת מציגה מדיניות החזרת מוצרים במקום גלוי ובכתב קריא בשפה עברית ורוסית בהתאם לחוק הגנת הצרכן. למיטב זיכרוני אם המוצר אינו נפתח אפשר לקבל זיכוי ברשת התקף למספר חודשים אך לא החזר כספי.

פורסם

שמע הם לא מחוייבים לקבל את המוצר חזרה

וזה תלוי גם בסניף שאתה קונה ממנו, כי כל סניף אלה אנשים אחרים ושירות אחר.

במקום לחפור פה עכשיו כמה עמודים על ''KSP ככה ופה ושם'' פשוט תשאל באותו הסניף

לא יקבלו? אין לך מה לעשות בעניין.

פורסם

אין חוק שאומר שאם לא פתחת את המוצר, מותר לך להחזיר אותו ולקבל החזר כספי מלא?

אני בטוח שיש חוק כזה, שווה לבדוק, ואם כן להדגיש אותו בפניהם.

פורסם
  • מחבר

זה משנה, אם קניתי בסניף מסויים ואני מגיע להחזיר בסניף אחר? זה המצב במקרה שלי...

(קניתי עבור מישהו אחר בסניף הקרוב למקום מגורי עם חשבונית על שם המישהו האחר, עקב אי הבנה מסתבר שהוא לא זקוק למוצר וינסה להחזיר אותו בסניף אחר הקרוב למקום מגוריו)

פורסם

בסניף של תל אביב ראיתי שלט "אין החזרות אחרי שעה מרגע הקנייה".

פשוט אגדי.

פורסם

לפני בערך שנה החזרתי מוצר שנקנה בעבורי (והוא לא היה מה שביקשתי...) ב KSP כ 10 ימים לאחר הקניה כאשר המוצר באריזתו המקורית ולא נפתח מעולם.

אני רציתי לקנות מוצר שעלה חצי מהמוצר שקנו לי

הסכימו לתת לי זיכוי על ההפרש בין המוצרים בלי בעיה אבל כסף על ההפרש הם לא הסכימו להחזיר

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים