עבור לתוכן

שירות לקוחות של הוט - חוצפה שאין כדוגמתה

Featured Replies

פורסם

קיבלת פיצוי כלשהו? התנצלות? הסבר? צלחת חומוס?

  • תגובות 129
  • צפיות 18.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

עומרי, במיוחד עבורך וכל מי שמתוסכל משירות לקוחות

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?Fromelement=NewsMain&did=1000584826

כל מה שאומרים שם נכון, כל HELP DESK עובד ככה ולא משנה באיזו חברה. כל עוד יש לך יעד ל-X שיחות בשעה, ל-X זמן לכל שיחה, אחרת תעוף, היחס ללקוח יהיה בהתאם.

פורסם

אני חושב שבנושא זה צריך כבר להיות אחריות פלילית של מנהלי החברות

אחרי הכל הדברים שנמצאים תחת פיקוחם הם לא חוקיים - זה שהאווירה \ תנאי העבודה מאלצים העובד לבצע עבירות של ממש (וכן לחייב לקוח על שירות

שלא ביקש - זה ממש עבירה על החוק וברגל גסה) - זה אחריותם

פורסם

אווירה ותנאי עבודה אינם הוכחה לקשור קשר לביצוע עבירה פלילית.

אני סמוך ובטוח שכל חברה, כולל HOT השנואה, יכולה בקלו להוכיח בכתובים כי בהכשרת עובדים היא מדגישה את הצורך בשרות הוגן ללקוח,

ואפילו פועלת כנגד אלו שחורגים מהוראות אלו (בטוח פיטרו כמה בגלל שלא שיקרו מספיק אז אפשר להציג את זה בדיוק הפוך).

העובדים במוקד השרות מבצעים עברות זיוף ורמאות על דעת עצמם, או לפי מסר בע"פ או בקריצת עין.

שקשה מאד להוכיח. ההוכחה צריכה להתבסס על מספר רב של מקרים כאלו שמצביעים על שיטתיות.

פורסם

לא צריך לטרוח ולהגיע עד תביעה פלילית.

המחוקק קבע, ולא סתם, שניתן לתבוע חברות בבית משפט לתביעות קטנות בסכומים של עד 10K

במקרים מסויימים, ללא הוכחת נזק, על מנת שחברות יפסיקו להשתמש ב"שיטת מצליח".

אני מציע שכל אחד יקליט את כל השיחות שיש לו עם מוקדי שירות למיניהם (כל פלאפון בימינו מסוגל להקליט שיחה)

ובמקרה הצורך, יפנה לערכאות על מנת להוכיח את צדקתו בתוספת של פיצוי כספי נכבד.

אם מספיק אנשים יעשו את זה, החברות יתחילו להבין שזה לא משתלם להן לעשות את זה, בין אם שהן

מעודדות את זה ממש ובין אם הן מעודדות את זה בקריצת עין ובקשר שתיקה.

פורסם

ללא ספק כתבת דברים נכונים , אך לצערי לא מעשיים.

מעטים בלבד יטרחו לתבוע, בגלל חוסר יכולת, פחד מחברה גדולה מגובה בעו"ד נשכניים,

בתי משפט שפוסקים סכומים מצחיקים (רחוק מאד מ 10K),

ולקינוח, מאות אלפי לקוחות HOT שיודעים שמשתינים עליהם בקשת, עדיין בוחרים להמשיך ולהיות מנויים ולהעשיר את קופת החברה.

מסקנה: שיטת מצליח עובדת בשוק הישראלי.

פורסם

אני אישית התנתקתי מ-HOT. יותר קריר, פחות מחיר ;D

פורסם

ללא ספק כתבת דברים נכונים , אך לצערי לא מעשיים.

מעטים בלבד יטרחו לתבוע, בגלל חוסר יכולת, פחד מחברה גדולה מגובה בעו"ד נשכניים,

בתי משפט שפוסקים סכומים מצחיקים (רחוק מאד מ 10K),

ולקינוח, מאות אלפי לקוחות HOT שיודעים שמשתינים עליהם בקשת, עדיין בוחרים להמשיך ולהיות מנויים ולהעשיר את קופת החברה.

מסקנה: שיטת מצליח עובדת בשוק הישראלי.

וזאת בדיוק הבעיה. הציבור בוחר שלא לתבוע, ולכן "שיטת מצליח" עובדת. העיקר שישראלים שונאים "לצאת פראיירים",

אבל אין להם בעיה שחברות כמו HOT או חבורת הסלולר או ספקי האינטרנט דופקות אותן

ונכון, בתי המשפט לא תמיד פוסקים לטובת הצרכן (כי לפעמים באמת הצדק לא עם הצרכן), ולא תמיד פוסקים פיצויים מאוד גבוהים,

אבל יש גם הרבה פסקי דין שהם אופטימיים למדי, ושהם לטובת הצרכן הקטן ולא החברה, אבל בשביל זה צריך להעז ולתבוע.

פורסם

הנה 2 מקרים של תביעות עוגמת נפש נגד הוט.

1. פסיקה 10,000 ש"ח. 60 ש"ח סכום התביעה על הפרשי ריבית והצמדה שלא הוחזרו ע"י הוט, ו 10,000 ש"ח על עוגמת נפש - דוגמא טובה לתביעה גם על סכום קטן ואבסורדי: http://www.mako.co.il/news-money/consumer/Article-deebcafa6e04a21004.htm

מפסק הדין עולה כי לו היה מוצא השופט דרך לכך - היה שמח לחייב את הוט בסכום גבוה עוד יותר.

2. פסיקה 2,000 ש"ח: http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/136/912.html

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים