פורסם 2010 בספטמבר 115 שנים עומרי, במיוחד עבורך וכל מי שמתוסכל משירות לקוחותhttp://www.globes.co.il/news/article.aspx?Fromelement=NewsMain&did=1000584826 כל מה שאומרים שם נכון, כל HELP DESK עובד ככה ולא משנה באיזו חברה. כל עוד יש לך יעד ל-X שיחות בשעה, ל-X זמן לכל שיחה, אחרת תעוף, היחס ללקוח יהיה בהתאם.
פורסם 2010 בספטמבר 215 שנים אני חושב שבנושא זה צריך כבר להיות אחריות פלילית של מנהלי החברותאחרי הכל הדברים שנמצאים תחת פיקוחם הם לא חוקיים - זה שהאווירה \ תנאי העבודה מאלצים העובד לבצע עבירות של ממש (וכן לחייב לקוח על שירותשלא ביקש - זה ממש עבירה על החוק וברגל גסה) - זה אחריותם
פורסם 2010 בספטמבר 215 שנים אווירה ותנאי עבודה אינם הוכחה לקשור קשר לביצוע עבירה פלילית.אני סמוך ובטוח שכל חברה, כולל HOT השנואה, יכולה בקלו להוכיח בכתובים כי בהכשרת עובדים היא מדגישה את הצורך בשרות הוגן ללקוח,ואפילו פועלת כנגד אלו שחורגים מהוראות אלו (בטוח פיטרו כמה בגלל שלא שיקרו מספיק אז אפשר להציג את זה בדיוק הפוך).העובדים במוקד השרות מבצעים עברות זיוף ורמאות על דעת עצמם, או לפי מסר בע"פ או בקריצת עין.שקשה מאד להוכיח. ההוכחה צריכה להתבסס על מספר רב של מקרים כאלו שמצביעים על שיטתיות.
פורסם 2010 בספטמבר 215 שנים לא צריך לטרוח ולהגיע עד תביעה פלילית.המחוקק קבע, ולא סתם, שניתן לתבוע חברות בבית משפט לתביעות קטנות בסכומים של עד 10Kבמקרים מסויימים, ללא הוכחת נזק, על מנת שחברות יפסיקו להשתמש ב"שיטת מצליח".אני מציע שכל אחד יקליט את כל השיחות שיש לו עם מוקדי שירות למיניהם (כל פלאפון בימינו מסוגל להקליט שיחה)ובמקרה הצורך, יפנה לערכאות על מנת להוכיח את צדקתו בתוספת של פיצוי כספי נכבד.אם מספיק אנשים יעשו את זה, החברות יתחילו להבין שזה לא משתלם להן לעשות את זה, בין אם שהןמעודדות את זה ממש ובין אם הן מעודדות את זה בקריצת עין ובקשר שתיקה.
פורסם 2010 בספטמבר 215 שנים ללא ספק כתבת דברים נכונים , אך לצערי לא מעשיים.מעטים בלבד יטרחו לתבוע, בגלל חוסר יכולת, פחד מחברה גדולה מגובה בעו"ד נשכניים,בתי משפט שפוסקים סכומים מצחיקים (רחוק מאד מ 10K),ולקינוח, מאות אלפי לקוחות HOT שיודעים שמשתינים עליהם בקשת, עדיין בוחרים להמשיך ולהיות מנויים ולהעשיר את קופת החברה.מסקנה: שיטת מצליח עובדת בשוק הישראלי.
פורסם 2010 בספטמבר 215 שנים ללא ספק כתבת דברים נכונים , אך לצערי לא מעשיים.מעטים בלבד יטרחו לתבוע, בגלל חוסר יכולת, פחד מחברה גדולה מגובה בעו"ד נשכניים,בתי משפט שפוסקים סכומים מצחיקים (רחוק מאד מ 10K),ולקינוח, מאות אלפי לקוחות HOT שיודעים שמשתינים עליהם בקשת, עדיין בוחרים להמשיך ולהיות מנויים ולהעשיר את קופת החברה.מסקנה: שיטת מצליח עובדת בשוק הישראלי.וזאת בדיוק הבעיה. הציבור בוחר שלא לתבוע, ולכן "שיטת מצליח" עובדת. העיקר שישראלים שונאים "לצאת פראיירים",אבל אין להם בעיה שחברות כמו HOT או חבורת הסלולר או ספקי האינטרנט דופקות אותןונכון, בתי המשפט לא תמיד פוסקים לטובת הצרכן (כי לפעמים באמת הצדק לא עם הצרכן), ולא תמיד פוסקים פיצויים מאוד גבוהים,אבל יש גם הרבה פסקי דין שהם אופטימיים למדי, ושהם לטובת הצרכן הקטן ולא החברה, אבל בשביל זה צריך להעז ולתבוע.
פורסם 2010 בספטמבר 215 שנים הנה 2 מקרים של תביעות עוגמת נפש נגד הוט.1. פסיקה 10,000 ש"ח. 60 ש"ח סכום התביעה על הפרשי ריבית והצמדה שלא הוחזרו ע"י הוט, ו 10,000 ש"ח על עוגמת נפש - דוגמא טובה לתביעה גם על סכום קטן ואבסורדי: http://www.mako.co.il/news-money/consumer/Article-deebcafa6e04a21004.htmמפסק הדין עולה כי לו היה מוצא השופט דרך לכך - היה שמח לחייב את הוט בסכום גבוה עוד יותר.2. פסיקה 2,000 ש"ח: http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/136/912.html
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.