פורסם 2010 ביולי 2915 שנים חוויתי על בשרי את הניתוקים הללו...הפתרון היה להתקשר מחסוי ולא להקיש את המספר טלפון שמעודכן במערכת.עשיתי בדיקההתקשרתי מהנייד מזוהה - נותקה השיחהניסיון שני - נותקהניסיון שלישי - נותקההתקשרתי מחסוי - הועבר לנציג שירות בהצלחההייתי חייב לדעת אם זה באמת קורה לי או שאני מדמיין - ניתקתי את השיחה ישר אחרי שהוא ענההתקשרתי מזוהה - השיחה נותקההתקשרתי חסוי - הועבר שוב בהצלחהלמדתי לקח.
פורסם 2010 ביולי 2915 שנים מסכים - אני מקווה רק שכמו שהיה בשינוי הקודם (הורדת הולמרק) של החבילה שההתנתקות מהם תהיה ללא קנס (החלטת מועצת הכבלים)http://www.ice.co.il/article/view/242489לא יהיה אפשר להתנתק, ההחלפה היא לפי הרשיון מפעיל, הם מחליפים את הערוץ בערוץ "שווה ערך", בדיוק כמו שהם החליפו לפני כמה חודשים את ESPN ליורוספורט 2 ולא היה אפשר להתנתקולא כמו הולמרק שלא היה שווה ערך אז הם היו מחויבים לתת נק' יציאה.
פורסם 2010 ביולי 2915 שנים מחבר איך בדיוק זה שווה ערך?ביפ הוא ערוץ שמבוסס על הפקות מקור. קומדי סנטרל זה ערוץ חיצוני.
פורסם 2010 ביולי 2915 שנים חוויתי על בשרי את הניתוקים הללו...הפתרון היה להתקשר מחסוי ולא להקיש את המספר טלפון שמעודכן במערכת.עשיתי בדיקההתקשרתי מהנייד מזוהה - נותקה השיחהניסיון שני - נותקהניסיון שלישי - נותקההתקשרתי מחסוי - הועבר לנציג שירות בהצלחההייתי חייב לדעת אם זה באמת קורה לי או שאני מדמיין - ניתקתי את השיחה ישר אחרי שהוא ענההתקשרתי מזוהה - השיחה נותקההתקשרתי חסוי - הועבר שוב בהצלחהלמדתי לקח.הגיוני שאם המערכת מזהה לקוח "פושט" בלי הרבה ציוד\טריפל וכדומה שלא משלם לחברה הרבה בחודש, יקבל תעדוף נמוך. כמו בחברות הסלולר.
פורסם 2010 ביולי 2915 שנים רק בסלקום עונים אחרי חצי דקה(ואפילו פחות) ב*123? מה אלו השטויות האלה שחוסמים מספרים מוכרים. הזוי לחלוטין.לגבי ביפ וקומדי סנטרל - זה עצוב - כי ביפ הוא האחד הערוצים היחידים שאני רואה מחד גיסאמאידך גיסאקומדי סנטרל! פאק יאה! אבל זה בטח יהיה הגירסא הגלובלית(AKA לא האמריקאית) וזה אומר דיילי שואו רק פעם בשבוע וכאלה... בעע. נמשיך לראות דיילי שואו ודו"ח קולברט דרך האינטרנט. אם לא הייתי תלוי גם במשפחה שלי מזמן כבר הייתי מבטל את הכבלים וקונה איזה ממיר DDT פשוט. בזבוז כסף משווע גם אם רואים טלוויזיה 4 שעות ביום.
פורסם 2010 ביולי 2915 שנים הגיוני שאם המערכת מזהה לקוח "פושט" בלי הרבה ציוד\טריפל וכדומה שלא משלם לחברה הרבה בחודש, יקבל תעדוף נמוך. כמו בחברות הסלולר. המילה הנכונה היא לקוח "שבוי" . רוב הלקוחות שלהם קשורים בהתחיבות ארוכת טווח ויכולת המיקוח שלהם אפסית . עם הקנס החדש שלהם על המבצעים שמתנתק מהם גם נענש רטרואקטיבית . לקוחות לא מרוצים הם חוצפנים שלא מעריכם את מה שהוט נתנה להם כלכך בזול . אני כבר חסכתי 4800 שקל מאז ששילמתי ליס 400 שקל ויצאתי מההתחיבות ואני ממש לא מרגיש במחסור של הטלויזיה בחיים שלי.
פורסם 2010 ביולי 2915 שנים רק בסלקום עונים אחרי חצי דקה(ואפילו פחות) ב*123? מה אלו השטויות האלה שחוסמים מספרים מוכרים. הזוי לחלוטין.אני לא יודע מתי התקשרת לסלקום לאחרונה, אבל בפעמים האחרונים שאני התקשרתי המתנתי 35 דקות (לפני כחודשיים) ו 45 דקות. (לפני 3 חודשים)אני אגב, מנוי עסקי, והתקשרתי באחת הפעמים לשירות העסקי, ובפעם השנייה לתמיכת אינטרנט. (מודם סלולארי)
פורסם 2010 ביולי 2915 שנים אף פעם לא חיכיתי יותר מדקה וחצי... יש גם הודעה מוקלטת של "שירות מועדפים סלקום שלום"... זה קשור? oO
פורסם 2010 ביולי 2915 שנים לא יהיה אפשר להתנתק, ההחלפה היא לפי הרשיון מפעיל, הם מחליפים את הערוץ בערוץ "שווה ערך", בדיוק כמו שהם החליפו לפני כמה חודשים את ESPN ליורוספורט 2 ולא היה אפשר להתנתק "שווה ערך" בדיחה עצובה. http://sports.walla.co.il/?w=/175/1710716
פורסם 2010 ביולי 2915 שנים אף פעם לא חיכיתי יותר מדקה וחצי... יש גם הודעה מוקלטת של "שירות מועדפים סלקום שלום"... זה קשור? oOיש מצב
פורסם 2010 ביולי 3015 שנים "שווה ערך" בדיחה עצובה. http://sports.walla.co.il/?w=/175/1710716 איך בדיוק זה שווה ערך? ביפ הוא ערוץ שמבוסס על הפקות מקור. קומדי סנטרל זה ערוץ חיצוני. לא אני מגדיר את "השווה ערך", זה המועצה לשידורי כבלים ולווין עושה. ובפירסום הם רשמו שישלבו הפקות מקור בערוץ החדש. לא שאני מגן עליהם ,פשוט ככה הם מתחמקים מלתת סעיף יציאה מהחוזה.
פורסם 2010 באוגוסט 515 שנים מחבר ראיתי את זה: http://reshet.ynet.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/News/Economics/Consumers/Article,49101.aspx וזה הזכיר לי שהבחור הזה: הוא לקח ממני טלפון והבטיח לטפל בזה "אישית" ולחזור אליי עד יום ראשון (לא מחר/שישי כי אח שלו מתחתן.. מזל טוב). בסוף לא חזר אליי... :-\ :-X
פורסם 2010 באוגוסט 515 שנים ממש לא אופיני ששופט פוסק את כל הסכום - אולי הוא גם מנוי הוט ואז יש להם עילה לערעור .
פורסם 2010 באוגוסט 515 שנים ואני נזכר במנכ"ל של הוט שהודה כי הוא עצמו התנתק מהוט בגלל השירות הזוועתי שלהם שמשפחתו לא היתה מוכנה יותר לסבול
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.