Starcraft 2 - הדיון הראשי - עמוד 14 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Starcraft 2 - הדיון הראשי


noambaum

Recommended Posts

  • תגובות 1.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

עזבו אתכם שטויות!

מי מצא אסטרטגיית נגד ל-Marauder Rush ב-TvP (אני משחק ב-Gold).

הדבר היחיד שעובד לי הוא סקאוט מיד אחרי ה-Pylon (הוא תמיד יעשה wall-off) ולנסות להגיע ל-Immortal כמה שיותר מהר, תוך כדי שאני מנסה להדוף את ההתקפה שלו עם Sentry ומיקס של Zealot - Stalker, אבל לרוב הוא פורץ לי את ההגנות לפני שיש לי מסה קריטית (2-3) של Immortals.

נראה כאילו ה-Maraduers הם OP נגד פרוטוס. הם מפרקים את כל היחידות Gateway בלי מאמץ. הם הרי ה-Counter ל-Stalkers ואחרי השדרוג ל-Shells מיקרו מינימאלי של התקפה - תזוזה אחורה גורם להם לרצוח Zealots (ואין לי סיכוי להשיג Charge בזמן).

HELP!!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סבבה שישוויץ עד מחר אבל את האמת גם אתה יודע ו95 אחוז מהפורום יודעים ומבינים שמי שקונה מחשב כזה הוא לא גאון גדול...

יש בזבזנים שאין להם יותר מדי והם לא עושים חשבון נכון.

ויש כאלה שאצלם הכסף זורם והם יורים אותו כמו טיל בליסטי על כל מה שמדגדג להם את הביצים.

בכל מקרה לא צריך להוציא דברים מפרופורציות, זה רק מכשיר חשמלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצאתם משחק להשוות את הגרפיקה... גם HD3870 יוציא ממנו את המיטב.

אגב,

האם ידוע למישהו אם ישתנה משהו במולטי כשייצא הקמפיין הבא (וזה שאחריו) או שהמולטי ישאר אותו הדבר ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההבדל הוא ברמת ההתלהבות של בעל המחשב שחושב שיש הבדל גדול בין המחשב שלו שעלה לו 20000 +- ..... למחשב גיימינג ב 5000 שקל ...

העיקר שלי יהיה הכי גדול הכי חזק הכי מהר.... גם אם זה ב 3% בערך..... ועוד מפרסם את זה פה שיגידו לו וויי וויי איזה תותח איזה מחשב יש לך...

:hizuk:

ובהקשר, שמתי לב לפאק ממש רציני במשחק, קשה להסביר את זה במילים אבל אני אנסה -

הAI של היחידות פועל כך שאם אתה מורה להם לתקוף למשל בניין מסויים, שכרגע רחוק מהם, הם יילכו\ייסעו אליו ובדיוק שיגיעו לטווח ירייה הם יתחילו לירות עליו.

עד עכשיו אין בעיה, הבעיה תקרה במצב של שליחת כמות של יחידות לתקפוף בניין מסויים, סימנתם למשל 20 יחידות ושלחתם אותם לתקפוף בניין, הם יילכו אליו בשיירה ומה שייקרה זה שהראשון יגיע לטווח ירייה הוא יעמוד במקום ויתחיל לירות,זה שאחריו יתפוס מקום לידו ורק אז ייפתח באש, השלישי בשיירה יילך לצידו ויתחיל לירות וכו' וכו', אם ככה, יוצא שהיחידות יעשו מעגל סביב המבנה שהורה להם לתקוף ורק שכל יחידה תגיע למקום שלה היא תתחיל לירות, ככה שגם ייקח זמן ליחידות שלכם ליצור את המעגל וגם לא בטוח שיהיה מקום לכולם ואתם בעצם לא מנצלים את כל היחידות שלכם !

יש אפשרות לעקוף את הבעיה בזה שקודם כל תורו לכל היחידות שלכם להיצמד לבניין ורק אז ליפתוח באש, במצב כזה, כל היחידות ייפתחו באש ביחד וכנראה שההתקפה להם תיהיה הרבה יותר אפקטיבית !

בגלל הבעיה הזאת לא שווה להישתמש בפקודת ה MOVE\ATTACK למספר גדול של יחידות מכיוון שהם ייפעלו בדרך הראשונה שציינתי ולא בדרך היעילה יותר.

מה שאני מנסה להיזכר זה איך התגברו על הבעיה הזאת במשחקי אסטרטגיה אחרים, כי אני לא זוכר שיחידות עלו אחת על השנייה או "נכנסו" אחת בשנייה...

עריכה : איך התגעגעתי לחפור בפורום...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה פאק רציני במשחק? זה ככה בכל משחק לדעתי, וזה הדבר ההגיוני ביותר קודם לקדם את רוב היחידות לטווח ורק אז להתחיל לתקוף. לעשות Attack - Move ולקוות לטוב יעבוד לך רק בקמפיין, וכנראה רק בנורמל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כמעט בטוח שזה לא ככה בכל משחק, אני לא זוכר את זה באף משחק.

ובכל מקרה צריך קודם כל להיתקדם ואז לתקוף, גם בשיטה היעילה.

ד"א הבעיה עלתה בשלב שצריך לתקוף ביום ולהגן בלילה, ביום אין להם הגנה בכלל אז כביכול הMOVE\ATTACK צריכה ליהיות הפעולה המתאימה כי אין זמן להיתעסק עם זה - ביום צריך להכין הגנות, אבל הקטע הדפוק הוא שאפשר לחסוך זמן אם תוקפים ידנית ולא אם ה MOVE\ATTACK..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההיגיון מאחורי תנועה ב-Attack Move זה שלא תשלח את החיילים לאנשהו, ובהתקלות הם פשוט ילכו במקום להגיב. שאתה שם לב לזה אתה אמור לתקוף בצורה יעילה, לרכז אש, להזיז כוחות וכו'. במשחקי רשת זה מאוד בולט. אם אתה שולח בלי Attack - Move לאיזה נקודת ליד הבסיס שלי, ובמקרה אני מחליט לצאת לכיוון שלך - נדפקת. במשך שנייה שתיים, תלוי במהירות תגובה שלך, הצבא שלך יחטוף בראש בלי להחזיר.

שורה תחתונה. Attack Move אינה פקודת התקפה, אלא פקודת תזוזה. להתקיף ב-Attack - Move טוב רק כדי להביא את הכוחות שלך לאזור הקרב, משם אתה אמור להתחיל עם Micro.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נוו..ידעתי שיהיה קשה להבין את זה...

הבעיה לא בMOVE\ATTACK ! הבעיה היא בהוראת התקיפה על מבנים בד"כ עם מספר גדול של יחידות, שבו קודם כל כל יחידה צריכה קודם כל להיסתדר ולימצוא מקום פנוי לתקוף ממנו ואז רק אם הצליחה למצוא מקום אם תפתח באש...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצאתם משחק להשוות את הגרפיקה... גם HD3870 יוציא ממנו את המיטב.

אגב,

האם ידוע למישהו אם ישתנה משהו במולטי כשייצא הקמפיין הבא (וזה שאחריו) או שהמולטי ישאר אותו הדבר ?

ב8XQ המשחק די מקרטע

ובקשר ליחידות הכי טוב ליצור קבוצות שמורכבות מלחימה של שמים וקרקע (אני במיוחד אוהב כאלה שמשלבים את שניהן)

ולתקוף משני צדדים

מה שכן כמה "בעיות" שמצאתי במשחק,

המטוסים איטיים מידי

אם אני רוצה באמצע קרב לשנות מיקום של יחידות, אז היחידות מפסיקות לירות

עד שהן מגיעות לנקודת הציון ורק אז ממשיכות לירות (ובנתיים מקבלות בראש)

זה מה שזכור לי בגדול

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...