-=כללי פורום מפרטים=- נא לקרוא לפני פתיחת נושא - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

-=כללי פורום מפרטים=- נא לקרוא לפני פתיחת נושא


biodome

Recommended Posts

שלום רב לכל משתתפי הפורום היקרים, וברוכים הבאים לפורום מפרטי מחשב.

אם אתם מעוניינים לרכוש מחשב חדש אבל אתם לא כ"כ מתמצאים בתחום ואתם זקוקים לעזרה, או שיש בידכם מפרט מחשב מוכן ואתם מעוניינים בחוות דעת לפי פרמטר מסוים, תוכלו תמיד להגיע לכאן, לפורום מפרטי מחשב. זהו הפורום המתאים בשבילכם. משתתפי הפורום האחרים ישמחו לעזור לכם כמה שיוכלו ועד כמה שניתן.

פורמט מומלץ להודעה על מנת שנוכל לעזור לכם כמה שיותר ביעילות:

1. מה התקציב המקסימלי? נא לציין בבירור בכותרת הת'רד!

האם לנצל את כל התקציב או לנסות לחסוך?

במידת הצורך - עד כמה ניתן לחרוג מהתקציב?

2. מה הם השימושים הצפויים של המחשב (לדוגמא - עבודה משרדית, תכני HD, משחקים, עריכה, גרפיקה וכדומה)?

א) יש לציין את התוכנות העיקריות בהן יעשה שימוש ואת אופן השימוש (מזדמן/תדיר/לפרנסה).

ב) במידה והמחשב מיועד גם/בעיקר למשחקים:

* אם המסך לא כלול במפרט, מה הגודל ו/או הרזולוציה הטבעית (מקסימלית) של המסך הקיים?

* לאיזה סוג משחקים המפרט מיועד?

* לאילו הגדרות גרפיות המפרט מיועד (נמוכות/בינוניות/גבוהות)?

3. האם יש צורך בציוד היקפי (מסך, רמקולים, מקלדת ועכבר וכדומה)?

4. האם יש רכיב בו אין צורך במפרט (כונן דיסקטים, צורב למשל)?

5. במידהויש צורך במפרט חלקי בלבד, יש לציין במדויק אילו חלקים כבר קיימים ואילו צריך לכלול במפרט.

6. עד כמה השקט של המפרט חשוב בסולם של 1 עד 10 (10=השקט קריטי)?

7. האם מתוכנן אוברקלוק (קל/בינוני/כבד)? האם מי שישתמש במחשב מתמצא ויודע לבצע אוברקלוק?

8. האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות?

9. האם יש העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא, די לציין איזור מגורים.

10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן (תמיכה בהתקנים/חיבורים כגון FW/RAID/ESATA או למשל דרישה למארז קומפקטי במיוחד)?

11. האם מתוכנן שדרוג משמעותי של המפרט בהמשך (למשל, הוספה של כרטיס מסך חזק בהרבה)?

12. האם חשוב לשמור על אופק שדרוג למעבד/זיכרון?

שימו לב!

- הקפידו על כותרת עניינית אשר תכלול את התקציב והצרכים שלכם, זה יגרום ליותר אנשים להיכנס לדיון שלכם מתוך עניין משותף וסקרנות!

- מומלץ לפתוח את הדיון באותו יום (מקסימום מספר ימים לפני) של רכישת המחשב. החומרה משתנה ומתעדכנת כל הזמן לכן אפילו אם תקבלו את מפרטכם שבוע לפני הקניה- יכול להיות שבאותו הסכום, ביום הקניה, הייתם יכולים לקבל מפרט עדיף.

- ככל שתתנו יותר מידע בפוסט הראשי, כך המפרט יהיה מותאם יותר לשימושיכם ודרישותיכם, יהיה לנו יותר קל להרכיב אותו עבורכם פחות זמן.

- יתכן מאוד שתמצאו מחשב מתאים במפרטים המומלצים של האתר. יש שם עשרות מפרטים לפי תקציבים וצרכים שונים, אשר מתעדכנים - שווה בדיקה!!

- ת'רד זה נועד בשביל להסביר לכם המשתמשים על כל חוק וחוק מחוקי הפורום, על הסיבה לחקיקת החוק, ולתת הסבר ופירוט על דרכי האכיפה של כל חוק. כמו-כן, בת'רד זה נדאג לדווח לכם על שינויים בחוקי הפורום.

הנוסח העדכני ביותר של חוקי האתר ככלל מופיע פה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=478383.0

חוקי הפורום

במסגרת הניסיון לשמור על רמת דיון גבוהה בפורום, הוחלט על מספר חוקים שעל כל משתמש לדעת וליישם.

אנא הקדישו מספר דקות מזמנכם לקריאת חוקים אלו, הבינו והפנימו אותם על מנת לחסוך אי נעימויות מאוחר יותר.

הערה: במקומות שונים בחוקים מוזכרת מדיניות האזהרות שלנו. מידע נוסף לגבי מדיניות האזהרות שלנו מופיע בהמשך העמוד.

תוכן הודעות:

  • הודעות בעלות תוכן שקרי, משמיץ, לא מדויק, גס, אנטישמי, גזעני, בעל כוונות מיניות, מאיים, פולשני לפרטיות הזולת, או בעלות כל תוכן אחר העובר על חוקי מדינת ישראל הן אסורות.
  • Warez, Hacking, Cracks, ותוכן לא חוקיות הם לא נושא לדיון בפורום ואין לפרסם דיונים או הודעות בעלי תוכן זה. הכוונה היא אפילו לא לציין שמות של קבצים מסוג זה, ובטח שלא הורדות ישירות או דרך כל תוכנה אחרת.
  • הודעות סתמיות וחסרות תוכן (לרבות הודעות המצטטות הודעה אחרת ללא תוספת תוכן), או כל סוג של ספאם, לא מקובלים. דאגו לפתוח דיונים ולפרסם הודעות בעלות תוכן ומטרה. אנא הימנעו מפרסום הודעות ללא כל תועלת לדיון. למשל, ציטוט הודעה קיימת ללא שום תוספת תוכן, לא תורמים דבר לדיון, ולכן נחשבים להודעת ספאם. אם יש לכם דעה דומה לזו של אדם אחר, הרחיבו אותה. ואם אין לכם איך, הימנעו מלהגיב. זכרו: מעט הודעות איכותיות עדיפות על הרבה הודעות ספאם. כמו כן, ת'ראדים ללא מטרה, שנועדים רק כדי לומר משהו כמו "קנו לי מחשב חדש!" אסורים בהחלט. מטרת הפורום היא דיונים, ולא הצהרות.
  • יש להשתמש בשפה נאותה בהודעותיכם ולשמור על תרבות דיון גבוהה. חל איסור מוחלט להתלהם, לקלל, לפגוע, להעליב, או להשמיץ כל גורם כזה או אחר מכל סיבה שהיא.
  • הפורום הוא לא צ'אט! אין לקיים שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה קיימת מערכת ההודעות הפרטיות.

דיונים או הודעות אשר עוברות על חוקים אלו לא מתאימות למסגרת הפורום והן יצונזרו או ימחקו. כמו כן, למשתמש הרלוונטי תתווסף אזהרה!

כותרות:

הקפידו לכתוב כותרת (נושא) עניינית לדיון שהנכם פותחים, הכותרת צריכה להכיל את השאלה הכללית שלכם או את תמצית הנושא של הדיון. אין לכתוב סימני פיסוק מרובים מיותרים בכותרת.

כותרת טובה וממצה תזמין יותר אנשים להיכנס לדיון שלכם, ותגדיל את הסיכויים לקבל תשובות. בנוסף, כותרת ממצה המכילה את נושא הדיון יכולה לעזור למשתמשים אחרים למצוא את הדיון במערכת החיפוש בפורום.

כמו כן, שימו לב שיותר אסתטי ונעים להיכנס לפורום שבו דיונים עם כותרות ענייניות, מאשר לפורום שכולו מלא בהודעות כדוגמת "אחים שלי תעזרו לי!!!!!!!!" או "מי שמוצא לי את הפתרון מלך!!!!!!".

במידה והתבקשתם לשנות את הכותרת, תוכלו לעשות זאת על ידי כפתור ה"עריכה" שנמצא בהודעה הראשונה שלכם בדיון, מצד שמאל למעלה.

דיונים שכותרתם לא תיערך בהתאם יינעלו, ופותח הדיון יקבל אזהרה!

הקפצת דיונים:

הקפצת דיונים הינה פרסום שתי הודעות ברצף במטרה לקדם את הת'ראד במעלה הרשימה (הודעות מסוג "UP" וכדומה). הקפצה שכזו מותרת אך ורק לאחר 24 שעות מפרסום התגובה הראשונית! כל הקפצה שכזו לפני הזמן המותר תזכה את פותח הת'ראד באזהרה ובנעילת התראד, אלא אם כן הוסף מידע חדש ורלוונטי.זכרו כי תמיד תוכלו פשוט לערוך את הודעתכם הראשונה באמצעות כפתור ה"עריכה" במידת הצורך.

משתמשים שיקפיצו דיונים שלא כחוק ימצאו את הדיון נעול ויקבלו אזהרה בהתאם!

דאבל פוסטינג:

חל איסור לפתוח שני דיונים זהים בפורומים. אם אתם לא בטוחים שפתחתם את הדיון בפורום הנכון, זהו התפקיד של המודר להעביר את הדיון לפורום הנכון. אין שום סיבה להציף את הפורומים בשאלות זהות. הדבר יוצר בלגן לא הכרחי בפורומים.

דיונים כפולים יינעלו/יימחקו ופותח הדיון יקבל אזהרה! כמו כן, פתיחת דיון אשר ננעל מכל סיבה שהיא, ללא אישור מפורש מאחראי הפורום אשר נעל את הדיון מלכתחילה, תזכה באזהרה נוספת והרחקה אוטומטית לשבוע!

קנייה ומכירה:

הודעות קנייה ומכירה על גבי הפורומים אסורות. אם ברצונכם לקנות או למכור משהו עשו זאת במערכת ה-TradeZone אשר נפתחה במיוחד למטרה זו. כמו כן, בפרופיל של כל משתמש ניתן להגדיר לינק למערכת ה-TradeZone אשר יופיע בתור סימן של "$" מתחת לאווטר של אותו משתמש.

הודעות קנייה ומכירה בפורום יימחקו ללא אזהרה!

איזכור חנויות/ספקיות אינטרנט/סלולר/תשתית וכו':

איזכור הגופים המצויינים לעיל מותר לכל מטרה שהיא, כל עוד הוא נעשה בצורה הולמת ולא מתלהמת. אין להגרר לשפה לא נאותה, כמצופה בכל נושא אחר בפורום.

שימו לב: משתמש אשר ישתמש בפורום כתירוץ להשתלח בגוף כזה או אחר בצורה לא הולמת, יקבל אזהרה וייענש במקום.

(כמו כן, אם ברצונכם לפרסם את עצמכם או את החנות שלכם באתר בתשלום, ראו דף זה.)

בעלי חנויות או חברות:

בעלי ועובדי חנויות או חברות:

על מנת לשמור על אובייקטיביות ועל חובת הגילוי הנאות, כל אדם העובד בחברה כלשהי העוסקת בתחום המחשבים (חנות/יבואן/מפיץ וכדומה), מחויב להזדהות בפורום כנציג החברה בכל נושא הקשור לחברה זו או למוצר כלשהו שהיא מוכרת, מפיצה או משווקת.

חל איסור מוחלט וגורף על שימוש בפורום זה למען פרסום החברה או כל מוצר אשר החברה מוכרת, מפיצה או משווקת ללא גילוי נאות, על מנת להגן על כלל משתמשי הפורום. אסור לבעל העניין לתת מפרטים מהחנות בה הוא עובד או להמליץ על מוצרים ממנה בפורום.

באם ייוודע לצוות האתר על אדם או גוף כלשהו העושה שימוש בפורום לצורך פרסום עצמי, ובניגוד להנחיות הנ"ל, צוות האתר שומר לעצמו את הזכות לפעול נגד אותו גורם בכל דרך בה יבחר, לרבות הרחקתו מהפורום וצעדים נוספים, ככל שייראה לנכון.

שימוש בחיפוש:

לפני פתיחת דיון בפורום, אנא בצעו חיפוש וזאת כיוון שישנו סיכוי רב ששאלתכם נענתה בעבר. הפורום קיים זה זמן רב ומהווה מאגר מידע עצום, ככזה הוא מכיל מספר רב של שאלות ותשובות בהתאם. על מנת לחסוך אי-נעימויות ובו זמנית לקבל במהירות את המידע אותו הנכם מחפשים, אנא השתמשו קודם במערכת החיפוש בפורום לפני כל פתיחת דיון חדש.

שימו לב, שכאשר הנכם משתמשים בחיפוש הנכם מזינים רק מילות מפתח ולא את כל השאלה.

לדוגמא: אל תכתבו בחיפוש "אני לא מצליח לראות תמונה בסרטים שמקודדים ב-divx עם Media Player", אלא "תמונה סרט Divx" או "אין תמונה Media Player" או "Media Player Divx".

חתימות ותמונות:

  • חתימה טקסטואלית (טקסט) מוגבלת ל-5 שורות בפונט ברירת המחדל.
  • חתימה ויזואלית (תמונה) מוגבלת לגודל של 700x150 פיקסלים, ולמשקל של 100KB לכל היותר.
  • ה-Avatar (התמונה מתחת לשם) מוגבל לגודל של 125x150 פיקסלים, ולמשקל של 50KB לכל היותר.

שימו לב שחתימות גדולות וקופצניות פוגעות במראה האסתטי והמקצועי של הפורום וכמו כן הן לא נעימות לעין הגולש. חתימות בעלות משקל רב מכבידות על טעינת עמודי הפורום, ומאטות בצורה ניכרת את הגלישה לבעלי חיבור איטי לאינטרנט ובכלל. יש לזכור שמטרת הפורומים שלנו היא לספק מידע טקסטואלי ברובו ולא תמונות שהן חסרות כל חשיבות מבחינת הגולש.

כמו כן, כל חוקי הפורום הרלוונטים להודעות תקפים גם לחתימות. כלומר, חל איסור על פרסום כל אתר מסחרי (אתר המרוויח כסף מכניסות אליו, או מקניית מוצרים דרכו) או כל מוצר אחר שהוא בחתימה או באווטאר, לרבות מוצר שנמצא במערכת ה-TradeZone. כמו כן, חתימות בעלות תוכן שקרי, משמיץ, לא מדויק, גס, אנטישמי, גזעני, בעל כוונות מיניות, מאיים, פולשני לפרטיות הזולת, או בעלות כל תוכן אחר העובר על חוקי מדינת ישראל הן אסורות, ויטופלו בחומרה.

חתימות ו-Avatars החורגים מהגבלות אלו יימחקו ללא אזהרה!

משתמשים כפולים:

משתמש אשר יקבל עונש כלשהוא המונע ממנו שימוש רגיל בחשבון המשתמש שלו (כגון הרחקה או השתקה) וייפתח חשבון משתמש חדש כדי להתחמק מהעונש אשר הוא קיבל, יורחק לצמיתות מהאתר, ללא שום אפשרות לחזור.

כל החשבונות אשר מקושרים לאותו משתמש כפול יקבלו באן קבוע!

הסכם תנאי השימוש:

חובה לקרוא את הסכם תנאי השימוש באתר, שחתמתם והסכמתם לו בעת הירשמותכם.

בברכת גלישה נעימה באתר,

צוות HWzone.[br]פורסם בתאריך: 5.01.2007 בשעה 01:08:17


מדיניות האזהרות בפורומים

כמו שבוודאי יצא לכם לראות, בזמן האחרון התחיל צוות הפורומים לנקוט במדיניות אזהרות חדשה.

כעת, בכל פעם שמשתמש עובר על אחד מחוקי הפורום הוא מקבל אזהרה. ברגע שהמשתמש יגיע לאזהרה השלישית, צוות המודרים ייאלץ לנקוט באמצעי ענישה חמור יותר, כלומר השתקה או הרחקה, וזאת בהתאם לחומרת מעשיו.

מטרת מדיניות זו היא לשמור על מעקב קפדני אחר משתמשים שחוזרים ועוברים על החוקים ללא הפסק, ולהענישם בעת הצורך. כמו-כן, מעקב זה מבטיח הגינות המתבטאת במתן הזדמנות שנייה ואף שלישית לאנשים שעברו על החוקים בשוגג.

שימו לב שאזהרות יינתנו באופן אוטומטי בכל מקרה של עבירה על החוקים המפורטים לעיל, גם אם מדובר בעבירה "פעוטה" בלבד. נוסף על כך, השתקה או הרחקה יינתנו גם-כן באופן אוטומטי בכל פעם שמשתמש יצבור 3 אזהרות.

אי-לכך, דאגו לקרוא את חוקי הפורום, להבינם וליישמם בהודעותכם. במידה וקיבלתם אזהרה, עשו זאת אפילו יותר.

כולנו תקווה שמדיניות זו תעזור לשמור על רמת דיון גבוהה ואיכותית בפורומים של HWzone.

בברכת המשך גלישה מהנה,

צוות HWzone Forums.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...