עבור לתוכן

למישהו יש מידע אודות elder scrolls v?

Featured Replies

פורסם

אהלן, רציתי לדעת האם למישהו יש מידע כלשהו אודות הכותר הבא של elder scrolls ?

חיפשתי בגוגל כל מיני דברים אך לא הגעתי למסקנה חד משמעית לגבי המשחק...

לכל מי שיש מידע ורוצה לדבר על הכותר הבא של המשחק מוזמן לעשות זאת כאן :)

פורסם

הרבה ציפיות היו מ-Bethesda בתערוכת E3, בתקווה שאלו יחשפו את הכותר החמישי של הסדרה:

http://abstract360.com/2010/06/elder-scrolls-v-to-be-announced-at-e3

לצערנו זה לא קרה.

מה שאנחנו כן יודעים, זה ש-Morrowind שוחרר ב-2002, לאחר 4 שנות עבודה שוחרר Oblivion ב-2006,

ועכשיו, 2010, עברו 4 שנים נוספות ואנחנו ממתינים שהמפתחים יממשו את הדיבורים שהיו בעבר הרחוק על משחק המשך איפשהו לקראת 2011.

פורסם

אולי הם כן מתכננים את 5 בסודיות והם רוצים הפעם לממש את הRADIANT AI בלי שיהיו תקלות כמו שמישהו החליט לרצוח עיר שלמה ואז כל השומרים מרביצים אחד לשני, נפתחת מלחמה גדולה בין העיר בגלל כל הבלאגן ולסיום קרירין מגיח מבין השיחים ומעושה מתקפת whirlwind ענקית עם המאסטר סוורד

פורסם

אולי הם כן מתכננים את 5 בסודיות והם רוצים הפעם לממש את הRADIANT AI בלי שיהיו תקלות כמו שמישהו החליט לרצוח עיר שלמה ואז כל השומרים מרביצים אחד לשני, נפתחת מלחמה גדולה בין העיר בגלל כל הבלאגן ולסיום קרירין מגיח מבין השיחים ומעושה מתקפת whirlwind ענקית עם המאסטר סוורד

הא?? :s05:

פורסם

אגב אפשר לראות חלק מהפוטנציאל שהיה ל-radiant ai, שהוצג ב-E3 בשנת 2005, אך לבסוף נחתך מהמשחק:

ויש עוד סרטונים מוקדמים שמראים לאן הם ניסו לשאוף, כך שיש למה לצפות במשחק ההמשך.

פורסם

G-MAN ,אני יודע שאתה EXPERT בכל מה שקשור ל-oblivion.

יש אולי איזה ALPHA or whateve שניתן להוריד ולראות את כל זה בפעולה?

pfff עכשיו שאני מסתכל על זה הגרפיקה נראת פי-10 יותר טוב! WTF?!

פורסם

soft shadows

הורידו אותם מהמשחק כי פחדו שהכרטיסים באותה תקופה לא יעמדו בנטל

פורסם

G-MAN ,אני יודע שאתה EXPERT בכל מה שקשור ל-oblivion.

יש אולי איזה ALPHA or whateve שניתן להוריד ולראות את כל זה בפעולה?

pfff עכשיו שאני מסתכל על זה הגרפיקה נראת פי-10 יותר טוב! WTF?!

מה תגיד על זה

http://www.youtube.com/watch?v=CCTLfKRUV9c

:xyxthumbs:

פורסם

Wow wicked :xyxthumbs:

אבל עדיין,הגרפיקה בחוץ עם המודים לא נראת ריאליסטית כמו בהגדמות+ההדגמה בכלא ..

פשוט מטורף איך שזה נראה :D

  • 1 חודש מאוחר יותר...
פורסם

The Bethesda Blog has been around for ages, but there's now a new podcast too (RSS). The first one includes an interview with id software's Tim Willits and Todd Howard, Executive Producer of Oblivion and several other TES games.

An interesting comment from Howard is that he has been writing "relatively the same type of game for a very long time ... consoles are powerful enough now that we can do some pretty deep, dynamic kind of games", which could be taken to suggest that the previous news that a new game is "ready to show" means the new game is TES V.

Howard also says that he and the Bethesda development team have been working on the game since they finished Fallout 3. He adds that they are "not ready to talk about it yet but we are really excited with how it looks. I mean, if we were forced to show it right now we'd be proud to show it, but we just don't feel the timing's quite right yet to show it." and "It's the game everybody in the team really wants to play."

נראה שהעובדים שם כבר ממש רוצים לגלות לנו מה זה, אבל לא יכולים.

הם מודעים לכך שאם הם יכריזו אחרי כל ההמתנה על משחק שלא משתייך לסדרת Elder Scrolls יהיה גל של פוגרומים במטה שלהם, נכון? :P

  • 2 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

חדשות מצויינות

אתה יודע אם הוא ירוץ על אותו מנוע ש-OBLIVION רץ עליו,או מנוע חדש?

פורסם

אני מקווה שמנוע חדש

אחרי 4 שנים (לפחות) מגיע לנו קצת שיפור בגרפיקה.

אם כי גרפיקה זה בהחלט לא הדבר שהכי חשוב לי במשחק.

אחד הדברים שהפריעו לי מאוד ב-Oblivion הייתה ההרגשה שזה מיותר לעלות בשלבים - מכיוון שכל

העולם "עלה בשלבים" ביחד איתך אז זה לא שפתאום היה קל להרוג אויבים שפעם היו קשים או משהו,

אז זה מין היה חסר פואנטה להתקדם ולהתחזק.

פורסם

לגבי מנוע המשחק-

אם אתם זוכרים, איפשהו באוגוסט בתערוכת Quakecon הכריזו על משחק חדש של Bethesda וטענו שהוא ישתמש במנוע חדש שפיתחו.

מצד שני, אני לא אתנגד לעוד שיפור של המנוע הנוכחי שהשתמשו בו גם ל-Fallout 3.

אל תשכחו ש-Oblivion יצא לשוק, לא היה מחשב שיכל להתמודד איתו בהגדרות גבוהות.

פורסם

דווקא פה אני לא מסכים איתך. המנוע זקן, ורואים את זה.

אבל הבעיה שלי איתו היא לא ויזואלית (שם הבעיה נעוצה לרוב בטקסטורות ברזולוציה נמוכה) אלא דווקא בבאגים הרבים שלו.

אחרי

oblivion

+

Shivering Isles

+

Fallout3

יוצא FO:NV ובעיות הקריסה, התקיעות והפאקים הגרפיים נמשכות גם בו.

אגב, יש עוד משחקים רבים שמבוססים על המנוע הזה, כמו CIV4 וDivinity 2: Ego Draconis אבל דווקא בתחום הRPG המנוע מתגלה ככושל.

הנה עוד כמה כותרים (רשימה חלקית אאל"ט) של משחקים עם המנוע הזה

http://en.wikipedia.org/wiki/Gamebryo#Industry_use

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים