עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

בעיה בנתב או גרימת בעיות עקב ספקית/תשתית? נתב TP-LINK TL-WR841N

Featured Replies

פורסם

הנתב: TP-LINK TL-WR841N

פרטים טכנים:

אינטרנט 12MB, מחובר כDYNAMIC IP.

הבעיה:

לקראת הערב (נראה לי, לא חוויתי תופעה כזאת בצהרים, אולי בגלל הפעולה שאני עושה כדי לתקן תמצב ואז מדי ערב בשעה המסויימת הזאת הנתב עושה תבעיה שוב) האינטרנט פתאום מתנתק.

זאת אומרת שאני גולש ופתאום לא ניתן להציג דף זה, וכל המחשבים בבית גם הם לא מקבלים אינטרנט.

גישה לדף הנתב - מאופשרת ללא בעיות, כמו כן גם להגדורותיו וכו'..

בדף סטטוס רשום לי בWAN את הפרטים של הספקית (אייפי וכו'..) כאילו הכל תקין אבל אין אינטרנט.

אני עושה RELEASE לאייפי ואז RENEW בכדי לקבל אייפי שוב פעם ולנסות להתחבר לאינטרנט, המצב שמתקבל הוא שהוא לא מקבל מידע משרת הDHCP - בכל המקומות רשום באייפי 0.0.0.0, לא משנה כמה RENEW אני יעשה.

אבל - במידה ואני עושה REBOOT לראוטר, כשהוא חוזר לתיפקוד הוא ישר מקבל את האייפי בלי בעיה מהשרת DHCP וחוזרת הגישה לאינטרנט לכל הבית.

מה שאני חושב הוא שזה בעיה בראוטר, אבל לפי ההסבר אני אשמח לשמוע חוות דעת נוספות.

כמו כן הראוטר סופק חדש מהקופסא ע"י הוט והוא בן רק חודש וקצת.

תודה רבה, חן :)

פורסם

יכול להיות שהנתב תקול. תתקשר ל-HOT.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.