NetGear DG834NU לא מתנהג יפה עם זיהוי DNS אוטומאטי... - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

NetGear DG834NU לא מתנהג יפה עם זיהוי DNS אוטומאטי...


ALÞHA

Recommended Posts

כשהגדרת ברירת המחדל של זיהוי שרתי DNS אוטומאטיים מהספקית מופעלת - הראוטר מזהה את השרתים כמו שצריך, אך אתרים לעיתים מסרבים להטען וה Resolve לוקח מס' שניות. גם בעת ביצוע בדיקת פינג בסיסית, לפעמים ישנו דיליי של מס' שניות עד שהבדיקה מתחילה לרוץ בשוטף, מה שבמצב נורמלי אמור להיות מיידי, ללא כל השהיות.

התופעה נכונה לכל אחד משלושת המחשבים שלי ברשת, כולם ב DHCP - רק שעבור המחשב הראשי שלי הוגדרה Reserved Address לפי ה של כ. הרשת.

כשאני מבטל את האפשרות לזהות את כתובות השרתים אוטומאטית ומקבע את אותן הכתובות בדיוק, הכל עובד נפלא - בכל אחד מהמחשבים ברשת.

תחילה חשבתי שזה קורה רק עם בזב"ל, אך כעת, עם CCC - אותן התופעות. האם קיבוע הוא הפתרון? או שמא מדובר ב Faulty unit / Faulty user, אע"פי שאני בספק שאני מפספס משו עם ההגדרות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיבוע כתובות ה DNS מתבצע בראוטר עצמו.

בכל מצב (גם כשהכתובות DNS מקובעות בראוטר, וגם כשהראוטר מוגדר לקבל אותן אוטומאטית מהספקית), כל אחד מכרטיסי הרשת מוגדר לקבל את כתובות ה IP וה DNS באופן אוטומאטי לחלוטין. רק שכשהראוטר מוגדר לקבל את כתובות ה DNS באופן אוטומאטי מהספקית, והוא אכן מציין שהוא מקבל את הכתובות הנכונות, למחשבים יש קשיים להכנס לאתרים.

קטע משונה... אם הכתובות היו שגויות, הייתי יכול להבין, אך מדובר באותן הכתובות בדיוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...