Artist פורסם 2010 ביולי 8 Share פורסם 2010 ביולי 8 עבדתי בהום - סנטר, וכמות המקרים שאנשים ניצלו לרעה או ניסו לנצל לרעה את האפשרות להחזיר היתה גדולה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Dimka פורסם 2010 ביולי 8 Share פורסם 2010 ביולי 8 עבדתי בהום - סנטר, וכמות המקרים שאנשים ניצלו לרעה או ניסו לנצל לרעה את האפשרות להחזיר היתה גדולה.אולי זו הסיבה למחירים המופקעים שם? כמעט כל דבר עולה סביב 20-30% יותר בחנות הזו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Artist פורסם 2010 ביולי 8 Share פורסם 2010 ביולי 8 גם לא מעט פעמים פי 2 ויותר ממקום אחר קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ירח אפל פורסם 2010 ביולי 8 Share פורסם 2010 ביולי 8 תקרה טוב יותר את לשון החוק , החוק איננו כדי לטרטר את הסוחרים אלא כדי שהצרכן יוכל לעשות קניה מושכלת , האם אתה מרמה את הלקוחות שלך ? אם התשובה היא לא ( ואני חושב שהיא לא ) אז אין לך מה לדאוג .יש לך עותק של לשון התקנות?זה עדיין לא פורסם ברשומות, כרגע כל המידע שיש לנו זה מפרסומים של עיתונאים. וידוע שהעיתונות בארץ לא אמינה והרבה פעמים מטעה את הציבור. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
david11 פורסם 2010 ביולי 8 Share פורסם 2010 ביולי 8 אההה זה מפי איתן כבל בראינות שהוא עשה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stone cold פורסם 2010 ביולי 8 Share פורסם 2010 ביולי 8 תקרה טוב יותר את לשון החוק , החוק איננו כדי לטרטר את הסוחרים אלא כדי שהצרכן יוכל לעשות קניה מושכלת ,זה הענין -לא אמרו מה בדיוק החוק אומר אמרו בערך וחוק כזה צריך להיות מפורט והגיוני כי כרגע לי זה ניראה חוק מטרטר -ותבין ברגע שיש חוק כזה גם במקרים שלקוח טועה במה שיגיע לו זה רק יכול להורר וויכוחים מיותרים כמו לדוגמה שרצו להכניס חוק נגד המפוחים -ישר צצו אנשים שחשבו שהחוק יתקבל והתחילו וויכוחים דבילים אני אומר ככה חוקים כאלו צריכים להתפרסם באופן נורמלי ממתי הם מתחילים ובדיוק מה כן מותר ומה לא מותר להחזיר וכמובן צריך לתת לעסק להערך לזה סתם לדוגמה עם אחי כבעל העסק יחליט על משלוח גבוה וביטולו במקרה שאין החזרות (שדי ידפוק את החוק הזה מהבחינה הזאת ;D ) אז הוא לא יפסיד כלום ולא יטרטרו אותו סתם (לקוחות רצינים ימשיכו לקנות ) ועזוב את ההזמנה המיוחדת שהדגמתי בהתחלה -רוב המוצרים סטנדרטים וזמן זה כסף ועסק בישראל צריך להכניס הגנות מסוימות מהמיעוט החרא לדוגמה הכנסנו שעל פגישה של מעל חצי שעה לוקחים כסף -כי יש חארות שרוצים יעוץ בחינם ואחרי זה לוקחים לא חוקי שיעשה להם בחצי מחיר אותו דבר חוקים כאלו לחלק מהחנויות יש כבר החזרים תמורת מזומן כי זה מתאים להם כלכלית אבל לא לכל עסק זה מתאים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
vic07 פורסם 2010 ביולי 8 Share פורסם 2010 ביולי 8 הרוב כאן גם שוכחים שהרוב המוחלט של המוצרים אינם נמצאים ב"קבוצת סיכון" ל"שימוש חד פעמי" באמצעות קניה והחזרה. אף אחד לא יזמין רהיטים מתוך כוונה להחזיר אותם תוך חודש. גם לא טלויזיה, קומקום, רכיבי מחשב... ישנן כמה קבוצות מוגדרות של מוצרים שהלקוח הממוצע עשוי להזדקק להם לשימוש יחיד, ולאחריו עשוי לרצות להחזירם אם יוצע לו החזר כספי. עבור מוצרים מקבוצות אלה, במקרה שאין אפשרות להוכיח האם נעשה שימוש או לא, אפשר לחשוב על פטנטים שכן יאפשרו לבדוק זאת או לחילופין להחריג אותם מהחוק. זו עדיין לא סיבה לטעון שמדובר בחוק לא הגיוני או לא הוגן כלפי הסוחרים באופן גורף. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
david11 פורסם 2010 ביולי 8 Share פורסם 2010 ביולי 8 כתבה שנתקלתי , אני חושב שעם מעט יותר הסברים למי שמעוניין :כסף על מוצר שהוחזר - לא מה שחשבתםהתקנות שמאפשרות לקבל כסף תמורת מוצרים שהחזרנו כוללות גם לא מעט הגבלות. אחת ממנסחות החוק מסבירה למה על הצרכנים לשלם דמי ביטול של 5%, למה אי אפשר לקבל החזר כספי על מזון, ומדוע עסקאות תיירות חוץ לא נכללות בחוק? ומסכמת: "לא רצינו להפוך את החזרת המוצרים לדבר יומיומי"http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3916988,00.html קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
יואב גולדהורן פורסם 2010 ביולי 8 Share פורסם 2010 ביולי 8 וואו אמא שלי תשמח קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.