עבור לתוכן

תקנות חדשות - החזרת מוצר וקבלת החזר כספי מלא

Featured Replies

פורסם

עבדתי בהום - סנטר, וכמות המקרים שאנשים ניצלו לרעה או ניסו לנצל לרעה את האפשרות להחזיר היתה גדולה.

  • תגובות 53
  • צפיות 11.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

עבדתי בהום - סנטר, וכמות המקרים שאנשים ניצלו לרעה או ניסו לנצל לרעה את האפשרות להחזיר היתה גדולה.

אולי זו הסיבה למחירים המופקעים שם? כמעט כל דבר עולה סביב 20-30% יותר בחנות הזו.

פורסם

גם לא מעט פעמים פי 2 ויותר ממקום אחר :xyxthumbs:

פורסם

תקרה טוב יותר את לשון החוק , החוק איננו כדי לטרטר את הסוחרים אלא כדי שהצרכן יוכל לעשות קניה מושכלת , האם אתה מרמה את הלקוחות שלך ? אם התשובה היא לא ( ואני חושב שהיא לא ) אז אין לך מה לדאוג .

יש לך עותק של לשון התקנות?

זה עדיין לא פורסם ברשומות, כרגע כל המידע שיש לנו זה מפרסומים של עיתונאים.

וידוע שהעיתונות בארץ לא אמינה והרבה פעמים מטעה את הציבור.

פורסם

אההה

זה מפי איתן כבל בראינות שהוא עשה

פורסם
תקרה טוב יותר את לשון החוק , החוק איננו כדי לטרטר את הסוחרים אלא כדי שהצרכן יוכל לעשות קניה מושכלת ,

זה הענין -לא אמרו מה בדיוק החוק אומר

אמרו בערך וחוק כזה צריך להיות מפורט והגיוני

כי כרגע לי זה ניראה חוק מטרטר -ותבין ברגע שיש חוק כזה גם במקרים שלקוח טועה במה שיגיע לו זה רק יכול להורר וויכוחים מיותרים

כמו לדוגמה שרצו להכניס חוק נגד המפוחים -ישר צצו אנשים שחשבו שהחוק יתקבל והתחילו וויכוחים דבילים

אני אומר ככה חוקים כאלו צריכים להתפרסם באופן נורמלי ממתי הם מתחילים ובדיוק מה כן מותר ומה לא מותר להחזיר

וכמובן צריך לתת לעסק להערך לזה

סתם לדוגמה עם אחי כבעל העסק יחליט על משלוח גבוה וביטולו במקרה שאין החזרות (שדי ידפוק את החוק הזה מהבחינה הזאת ;D )

אז הוא לא יפסיד כלום ולא יטרטרו אותו סתם (לקוחות רצינים ימשיכו לקנות )

ועזוב את ההזמנה המיוחדת שהדגמתי בהתחלה -רוב המוצרים סטנדרטים וזמן זה כסף

ועסק בישראל צריך להכניס הגנות מסוימות מהמיעוט החרא

לדוגמה הכנסנו שעל פגישה של מעל חצי שעה לוקחים כסף -כי יש חארות שרוצים יעוץ בחינם ואחרי זה לוקחים לא חוקי שיעשה להם בחצי מחיר

אותו דבר חוקים כאלו

לחלק מהחנויות יש כבר החזרים תמורת מזומן כי זה מתאים להם כלכלית

אבל לא לכל עסק זה מתאים

פורסם

הרוב כאן גם שוכחים שהרוב המוחלט של המוצרים אינם נמצאים ב"קבוצת סיכון" ל"שימוש חד פעמי" באמצעות קניה והחזרה. אף אחד לא יזמין רהיטים מתוך כוונה להחזיר אותם תוך חודש. גם לא טלויזיה, קומקום, רכיבי מחשב... ישנן כמה קבוצות מוגדרות של מוצרים שהלקוח הממוצע עשוי להזדקק להם לשימוש יחיד, ולאחריו עשוי לרצות להחזירם אם יוצע לו החזר כספי. עבור מוצרים מקבוצות אלה, במקרה שאין אפשרות להוכיח האם נעשה שימוש או לא, אפשר לחשוב על פטנטים שכן יאפשרו לבדוק זאת או לחילופין להחריג אותם מהחוק. זו עדיין לא סיבה לטעון שמדובר בחוק לא הגיוני או לא הוגן כלפי הסוחרים באופן גורף.

פורסם

כתבה שנתקלתי , אני חושב שעם מעט יותר הסברים למי שמעוניין :

כסף על מוצר שהוחזר - לא מה שחשבתם

התקנות שמאפשרות לקבל כסף תמורת מוצרים שהחזרנו כוללות גם לא מעט הגבלות. אחת ממנסחות החוק מסבירה למה על הצרכנים לשלם דמי ביטול של 5%, למה אי אפשר לקבל החזר כספי על מזון, ומדוע עסקאות תיירות חוץ לא נכללות בחוק? ומסכמת: "לא רצינו להפוך את החזרת המוצרים לדבר יומיומי"

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3916988,00.html

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים