עבור לתוכן

לוח Gigabyte X38-DS4 הלך באחריות, צריך המלצה למחליף ראוי

Featured Replies

פורסם

אז בעניין ההחזר הכספי אתה צודק, אבל עדיין זה לא נתון להחלטתך.

פורסם

נכון, אבל אם היצרן\החנות לא יכולים לתקן\להחליף את המוצר בפרק זמן סביר במוצר דומה\שווה ערך +-10%, יהיה עליהם לתת לו את התמורה המלאה שהוא שילם עבור המוצר (ולא חסרות חנויות שמוכרות לוחות X38 וX48 במלאי).

הוא יכול לעשות את מה שאני עשיתי ולהתפשר על לוח האם אבל מצד שני לשדרג רכיב אחר (אמנם לוח האם שקיבלתי לא תומך ב16X 16X, אלא רק ב8X 8X, אבל כרטיס המסך החלופי שבהיאו לי (HD5850) מתעלה בביצועים על הSLI9800GT שלי, ככה שזה WIN WIN)

מצד שני אם אין חלופה כזו במקרה שלך הייתי מתעקב לקבל לוח X38/X48 כי זה בעצם מה שהוא שווה היום, ועדיין ניתן להשיג את הלוח הזה בארץ במספר חנויות.

פורסם
  • מחבר

אין לי במחשב שום רכיב שצריך שדרוג (מבחינתי), אמרתי להם שאין לי בעיה לקבל את הכסף ששילמתי ולקנות במקום אחר לוח מתאים (הסכום יספיק בדיוק ללוח מקביל, יתכן ואפילו אצטרך להוסיף מעט), הם בהתחלה אמרו לי שהחזר הכספי יהיה נמוך מזה ששילמתי, ואז הצגתי להם את לשון החוק, לא היה להם מה לומר מעבר לזה שההנהלה בודקת את הסיפור מול היבואן, בנתיים המחשב שלי סתם יושב אצלם ואני מחכה שהם יחליטו איך הם רוצים לפתור את הבעיה.

פורסם

אין לי במחשב שום רכיב שצריך שדרוג (מבחינתי), אמרתי להם שאין לי בעיה לקבל את הכסף ששילמתי ולקנות במקום אחר לוח מתאים (הסכום יספיק בדיוק ללוח מקביל, יתכן ואפילו אצטרך להוסיף מעט), הם בהתחלה אמרו לי שהחזר הכספי יהיה נמוך מזה ששילמתי, ואז הצגתי להם את לשון החוק, לא היה להם מה לומר מעבר לזה שההנהלה בודקת את הסיפור מול היבואן, בנתיים המחשב שלי סתם יושב אצלם ואני מחכה שהם יחליטו איך הם רוצים לפתור את הבעיה.

מעניין כל הסיפור הזה.

אשמח אם תעדכן איך זה נגמר, חשוב לדעת איך להתנהל מול חנויות.

ובהצלחה עם מה מגיע לך.

פורסם
  • מחבר

תודה על ההתעניינות.

כרגע אני עדיין במשא ומתן עם החנות, ברגע שהסיפור יסגר, אני אפתח שירשור מסודר עם כל הסיפור מתחילתו ועד סופו בפורום המתאים.

פורסם
  • מחבר

מצחיק, זה מה שאני שלחתי ל- TMS אפילו עם המירקור שלי...

תקרא את סעיף ג' - "תעודות אחריות"

פורסם

מצחיק, זה מה שאני שלחתי ל- TMS אפילו עם המירקור שלי...

תקרא את סעיף ג' - "תעודות אחריות"

:lol:

בכל מקרה, אם אני לא טועה רשום באחד הסעיפים שם שחוץ מתקופת האחריות שהחנות מחוייבת עליה בלי כל קשר (כל מוצר העולה על 300 ש"ח) שאר שנות האחריות נתונות תחת תנאי החנות שמספקת אותם (אמור להיות רשום את התנאים בתעודת האחריות)

פורסם

הדיון כבר לא עוסק בלוח אלא באחריות. מועבר לפורום כללי, שיהיה בהצלחה.

פורסם
  • מחבר

הדיון כבר לא עוסק בלוח אלא באחריות. מועבר לפורום כללי, שיהיה בהצלחה.

אשמח אם תנעל את הדיון הזה, אני אפתח אחר מסודר עם כל הסיפור מההתחלה (בפורום כללי), יש כאן יותר מידי ערבוביה, ולא ניתן להבין על מה מדובר.

תודה :xyxthumbs:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים