פורסם 2010 ביולי 515 שנים לפחות פעם ביום אני צריך לאתחל את הנתב כדי לחדש את הקשר עם הספק.מה הסיבה לניתוק, ואיך מתגברים?
פורסם 2010 ביולי 615 שנים בדיוק אותה בעיה אצלי (בתוספת איטיות בכל דבר אפשרי).התקשרנו לבזק ותומך שחצן הפנה אותנו לבזב"ל, אמר שזאת הספקית. הם לא ענו,ואנחנו בינתיים דוחים את הטיפול בזה כל יום.. :\תעדכן מה מתפתח בבקשה.
פורסם 2010 ביולי 615 שנים חח לי יש בעיה אחרת ,קורה שאחרי שאני מאמיס על טורנט ומסיים להוריד ,אני מעבד DNS משום מה חח ,וצריך להפעיל מחדש ,אבל ככה בגלישה רגילה לא נתקלית בבעיות כאלו ,לי יש 2760U עם הגרסה האחרונה של בזק
פורסם 2010 ביולי 715 שנים גם לי מתנתק הרבה בזמן האחרון.. אני חושב שאני אשקיע קצת כסף בשביל משהו טוב..
פורסם 2010 ביולי 915 שנים גם לי מתנתק הרבה בזמן האחרון.. אני חושב שאני אשקיע קצת כסף בשביל משהו טוב..אל תבזבז כסף, כבר עברתי את זה לפחות 3 פעמים עם בזק (תשתית), ורק טיפול שלהם יפתור את הבעיה, אם לא תוותר.
פורסם 2010 ביולי 915 שנים למיטב זכרוני כאשר מתקשרים למוקד הטכני של בזק, באחד התפריטים המערכת בודקת את הקו אם הוא תקין.בכל מקרה בתהליך הבדיקה המערכת מרסטת את הקו כך שבכל מקרה תהליך הבדיקה פותר לא מעת תקלות קטנות.זה נכון לגבי ה ADSL הרגיל ולא לגבי ה NGN.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.