עבור לתוכן

מיקרוסופט מכריזה על שמו הרשמי של אביזר התנועה שלה - קבלו את ה-Kinect

Featured Replies

פורסם

אתם מתעלמים מזה שכל קונסולה מציעה משהו אחר לקהל יעד אחר.

נינטנדו מציעה קונסולה מצוינת לאנשים שלא משחקים 10 שעות ביום, אלא לשחקני קז'ואל למיניהם ולילדים.

אי אפשר לומר שבקר התנועה של ה-WII לא טוב, עכשיו כאשר המתחרות הוציאו חלופות. נינטנדו הביאו את החידוש המלהיב וסחפה קהל שלם של שחקנים.

סוני ומייקרוסופט התקדמו והוציאו את הגירסאות שלהם לבקר תנועה, וזה מצויין כי יש התחדשות והתקדמות.

מה שחשוב הוא ששלושת החברות הנ"ל הציגו נתוני מכירות טובים מאוד וכיסו קהל גדול.

סוני מציגה גרפיקה מעולה ומחירים גבוהים - אבל מה לעשות, יש אנשים שמחפשים את זה וזה בסדר.

ה-אקס בוקס ממוצב באמצע בין סוני לנינטנדו ומציגה גרפיקה טובה ומגוון משחקים.

  • תגובות 55
  • צפיות 6.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

מעניין שיש עוד כמה חידושים שמשתמשים בטכנולוגית זיהוי תנועה כמו בטלוויזיות ומוצרים אחרים שמתאימים לעשות בזה שימוש.

בדיוק דיברו אתמול בחדשות על חברה ישראלית שפיתחה והתחילה לשווק טכנולוגיה כזאת.

Great things coming our way

פורסם

אני חושב שלטכנולוגית "תנועה" של מיקרוסופט יש הכי הרבה פוטנציאל, אבל הוא לא ינוצל. זה מהסיבה, שהבנתי (ואולי אני טועה) שיש דיליי עצבני בין התנועה המעשית, עד לנקודה שרואים את ההשפעה שלה על המסך, שזה מנקודת המבט שלי היה גם פגם פטאלי בווי המקורי (לא יצא לי לשחק עם הפלוס). יש פה זיהוי תנועה ללא צורך בשלט דמוי ויברטור, רק חבל שהוא איטי.

פורסם

משחקים שעושים שימוש בזיהוי תנועה זה דבר חשוב לבריאות.

לפחות שיעשו קצת פעילות גופנית תוך כדי.

פורסם

משחקים שעושים שימוש בזיהוי תנועה זה דבר חשוב לבריאות.

לפחות שיעשו קצת פעילות גופנית תוך כדי.

חשוב לבריאות אבל השאלה אם בטווח הארוך זה יהיה כיף..

מה שכן, בגלל כל האפשרויות שקיימות לשליטה כרגע - צריך פשוט קצת מכל דבר.

מה שאותי מעניין זה מתי יקחו את העניין רחוק עם הקינקט למשחקי FPS (מסוימים, לא כולם),

כשתרצה להתכופף אז באמת תתכופף או שלמרות שאין צורך באביזרים שיהיה עדיין רובה\אקדח

שעם תנועה מסוימת תעשה reload וכו'

זה כבר לדעתי יכול להוסיף וזה יהיה ממש טוב למשחקים ריאליסטיים.

פורסם

משחקים שעושים שימוש בזיהוי תנועה זה דבר חשוב לבריאות.

לפחות שיעשו קצת פעילות גופנית תוך כדי.

ה-WII באמת נחמד וכיף פה ושם ובמיוחד לקז'ואל,

אבל הכי כיף זה חצי לשכב במיטה מתחת לפוך ולפוצץ אנשים ב-KZ2.

למי יש כוח כל היום לפזז ולזוז ככה? רוצה ספורט- שחק כדורגל.

פורסם

בנתיים בתערוכה הזאת נינטנדו הציגה יותר משחקי גימרים ממיקרוסופט

פורסם

תודה, אם ה-HALO הבא היה קשור לזה הייתי מתאבד, אני לא רוצה לשחק שוטרים או כל דבר אחר עם שליטה אחרת מבקר.

פורסם

זה יותר גרוע מזה דובי - נראה שכרגע - כל האימפלמנטציה של זה היא בעמידה, ועם כל הכבוד - לא נראה לי אני אעמוד תוך כדי משחק יחיד ארוך רציני.

ליביו

פורסם

משחקי המרוצים ניתנים למשחק בישיבה וזה לפחות מכל האנשים ששיחקו בזה, רוב המשחקים שהם הציגו דרשו שליטה עם כל הגוף ככה שכן צריך לעמוד.

מה שכן משיחות עם כמה אנשים בXNA DEV's שקיבלו כבר את הdev kit, כן יש לאג לא קטן, אבל רובו נובע מזה שהמערכת מעבדת את כל התמונה בשונה מהמערכת של סוני שיש לה זיהוי מאוד מהיר יחסית בגלל הדילדו, ברגע שמלמדים את המערכת לזהות משהו מאוד קטן יחסית(ניסו את זה עם מחבט טניס שולחן) במקום כל הגוף הלאג יורד למספר דו ספרתי ומטה.

מבחינה של משחקי חברה שזה השימוש העיקרי של הדברים האלה לטעמי הגישה של MS היא חכמה, אתה יכול להביא גם 10 אנשים לשחק בעיקרון ואתה לא צריך בקר יעודי בשביל כל אחד(העלות של הבקרים של סוני היא בזיונית, ואני ממש לא רואה את MS מוכרת בקרים בפחות מהפאקינג 80(50 + 30 בשביל בקר "נונצ'קה מלא) דולר של המתחרים) עם כל הכבוד התמחור של זה בזיוני במחיר של הPS MOVE ו4 בקרים מלאים(370 דולר בשביל המצלמה, 4 בקרי תונעה, ו4 בקרי שליטה בקניה בבאנדלים) אתה קונה עוד PS3.

כן זה אולי מונע ממנה כרגע להכנס לתחום המשחקים "הרציניים" אבל מצד שני אני לא חושב שאפשר להכנס לתחום הזה בכלל עם שליטה כלשהי מעבר לבקר סטטי. אני ממש לא חושב שSOCOM למשל יהיה טוב יותר עם הPS MOVE מאשר עם בקר SIXAXIS פשוט, אלא רק מטרד גדול יותר.

וכמובן שMS תמיד יכולה לצאת עם בקר כמו של סוני אחרי ההשקה הראשונית בשביל ליעל את זיהוי התנועה ובשביל לעשות עוד כמה בוחטות.

בסופו של דבר גם סוני וגם MS מתחרות בעיקר על השוק של משחקי המסיבה\משפחה וכאן מה שיקבע זה פחות איכות והדיוק של השליטה כי בכל מקרה משחקים את זה בשביל "הצחוקים" ויותר התמחור של זה וקלות ההטמעה וכאן שליטה ללא שום בקר נוסף וללא שום השקעה כספית מעבר לקיט הבסיסי יכולה להיות יתרון.

פורסם

תודה, אם ה-HALO הבא היה קשור לזה הייתי מתאבד, אני לא רוצה לשחק שוטרים או כל דבר אחר עם שליטה אחרת מבקר.

תנסה COD4 גרסת הWII וניראה עם תגיד ככה (מבחינת השליטה )

הבעיה בקינאקט הזה שאני לא חושב שיש לו פוינטר שזה דבר מאוד חשוב למשחקי קור

גם תחליף אנלוגית לא חושב שיש לו

כניראה בגלל זה לא הציגו משחק קור אחד -ולא מלחמת הכוכבים ניראה כמו חרא גולמי

פורסם

אני זוכר שOCZהוציאו לPC את השלט מחשבה לפני שנה בערך.

http://www.ocztechnology.com/products/ocz_peripherals/nia-neural_impulse_actuator

תגובות מהירות ממכשיר שצריך לפענח כל כך הרבה נתונים מהר, אפשר להשיג רק עם עוצמת חישוב מאסיבית.

היום כש4 ליבות הוא מיינסטרים, ואפשר לנצל או להוסיף וכרטיס גראפי לחישוב מקבילי, הPC דווקא הוא המכשיר שיכול להתמודד עם מוצרים כאלו יותר טוב מהכל.

ביום שיוציאו לPC מוצר זיהוי תנועה אתם תראו בפעם הראשונה איך הטכנולוגיה עובדת כמו שצריך.

ובהמשך גם תיראו משחקים שווים שעושים בזה שימוש.

פורסם

הרשה לי לגכך קלות.

ביום שזה יצא לPC - שלוש פתרונות יצאו - אף אחד לא יתמוך בשני ולכל אחד מהם תיהיה בעיה בדרייברים.

אחרי שזה יפתר יתחילו לצאת משחקים - כל אחד OPTIMIZED לפתרון אחר - ואף אחד לא יקנה אותם בגלל פיראטיות :)

מה גם שהמיקום של PC מראש (חדר נפרד - מסך קטן ולא בסלון) לא מתאים כ"כ לריבוי שחקנים.

קרירין - שיחקתי בCOD 4 - לא התרשמתי זה במילים מעטות - לא מספיק מדויק מסורבל ומעייף לאורך זמן.

אני מעדיף לשחק עם שלט וגירסא נורמאלית מאשר העוד קצת דיוק של הגירסא הזו.

גם אני חושב שזה יותר HUSTLE בנוגע לSOCOM.

למעשה המשחק היחידי שנראה לי מענין איכשהו ולא הסבירו ממש איך השליטה שלו זה HEROES ON THE MOVE - וגם זה הייתי מעדיף בלי MOVE.

(משחק שמאחד את הדמויות מראטצ'ט וקלאנק , ג'ק ודקסטר וסליי קופר ובנטלי)

ליביו

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים