HOT נפילה דרסטית ברוחב פס בשעות שיא - עמוד 3 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

HOT נפילה דרסטית ברוחב פס בשעות שיא


bg1987

Recommended Posts

אני אגיד לך את האמת, אני כבר עובד עצות.

בלילה זה אכן עולה ל5 מגה. אבל גם לא יציב במיוחד.

פשוט ירידה של יותר מחצי נשמעת מוגזמת (בלשון המעטה)

אישית, לא הייתה פעם אחת שאני (או משהו מהמשפחה) היה מחובר להוט (אינטרנט או טלפון או טלויזיה) ולא היו תקלות.

אני מחובר להוט כי בזמנו היה חינם מהעבודה של אחד השותפים, ופשוט המשכנו את החוזה ללא התחייבות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

שלום Alpha

הצטערנו לשמוע על התקלות שחווית בתשתית האיטרנט, נשמח לבדוק את מקור הבעיה ולטפל בה על פי מידת הצורך.

אנא פנה אלינו לכתובת hot.service@hot.net.il בציון פרטי המקרה, שם משתמש ב HWzone ומספרי טלפון בהם נוכל ליצור עימך קשר.

בברכה,

מחלקת פניות בציבור

hot.service@hot.net.il

מספרי 1-800 לפניות לשירות הלקוחות

http://www.hot.net.il/HOT.aspx?FolderID=3089〈=he

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום Alpha

הצטערנו לשמוע על התקלות שחווית בתשתית האיטרנט, נשמח לבדוק את מקור הבעיה ולטפל בה על פי מידת הצורך.

אנא פנה אלינו לכתובת hot.service@hot.net.il בציון פרטי המקרה, שם משתמש ב HWzone ומספרי טלפון בהם נוכל ליצור עימך קשר.

בברכה,

מחלקת פניות בציבור

hot.service@hot.net.il

מספרי 1-800 לפניות לשירות הלקוחות

http://www.hot.net.il/HOT.aspx?FolderID=3089〈=he

אוקי זה באמת עובר כל גבול, אני מבין שאתם לא יכולים לענות על כל פוסט פה, אבל WTF?!!? לא רק שהשירות שלכם מטרטר אותי כבר 3 ימים, כשברור שמשהו לא בסדר. אתם באים לפוסט שאני פתחתי ומתייחסים לתלונה שעלתה כאן כבדרך אגב בשרשור. יש איזה סיבה שבחרת להתעלם מהתגובה או שתיים שכתבתי כאן?

אני משלם לכם על 5מגביט, מקבל בחסד 3 נדמה לכם שזה הגיוני? למה אף אחד לא אמר לי את זה כששדרגתי, ולמה בדיוק המחיר שלי לא מותאם לזמן שבו אני פרקטית מקבל 5?

חשבתי פשוט להוריד חבילה אבל אולי כדאי לתת לעו"ד שלי לדבר איתכם, אז אולי מישהו יזיז משהו בחברה שלכם.

נ.ב.

אין לי שום דבר נגדך ALPHA, פשוט ההתעלמות הזאת ממש עלתה לי על העצבים, אני מקווה שאתה מבין

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בנתיים הגיימר הסתדר לא יודע בקשר לחבילות הרגילות :xyxthumbs:

נראה לי שהבעיה של פותח הדיון היא כנראה בצד של שלא מסוגלת לספק את התשתית הראויה כי היא מכרה את אותו רוחב פס להרבה מידי אנשים (שבמקרה גם זללנים במיוחד). עד כמה שידוע לי בבזק לקבל פחות מ90% לשרת שלהם נחשב לתקלה וזה לפעמים קורה אבל זה נדיר (אני עדיין לא בטוח שהם מספקים 100% אבל אני לא חוקר את זה כי לרוב אין לי בעיות).

עדיין אני לא יודע עם חוק הגנת הצרכן יכול לעזור אבל אני לא הכי מעודכן בנושא.

טוב זה נושא שמתאים אליי בול כי גם אני בהוט וגם אני מחובר לתשתית העגומה של ברמת גן(דרום)

התחייבתי ל36 חודשים ל7 מגה (וניתוב ל12 ברגע שמגיע הUFI, שזה נושא בפני עצמו שיש לי עליו שאלה - מתי הוא אמור להגיע בכלל?)

ובנוגע למה שכתבת, אם תוכל למצות את הדברים כמה שיותר מהר ולעדכן גם אותי אני אודה לך, כי יום חמישי הם באים וזו תהיה נקודת אל חזור

אם שמעתי נכון להתחבר להוט זה חתונה קתולית ואם יש לך אופציה לברוח כדאי לממש אותה. התחיבות ל36 חודש זה פשוט התעללות עצמית ובסוף זה עולה יותר (תכין 1000 שקל).

למרת שבבזק בינ"ל מההתלהבות כבר התחייבתי, אבל למזלי חוק הגנת הצרכן נותן לי כמה ימים להתחרט אז תעדכן או משהו..

לפי דעתי אם זה להתחיבות של מעל שנה לחבילה רגילה כדאי לך לעבור לספק שמציע חבילה דומה ללא התחיבות במחיר דומה. שמעתי שאי אפשר ממש לשחק משחקים על 014 רגיל אבל אם זה להורדות שמעתי ש014 בסדר.

אין שום שקיפות לפרמטרים כמו רוחב פס לחלק למספר הלקוחות שיכולים לתת רמז לאיזה מוצר אתה מקבל בסוף מכל ספקית שירות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא אני יודע המון אנשים שמשחקים עם בב"ל ברשת ללא בעיות התקלה היחידה באמת ששמעתי היא של BC2 , ובאמת אתה צודק בקשר לירידת המהירות בבזק , לא קרה כמעט שהמהירות לא היתה כמו שהיא צריכה להיות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כה, גם לי יש לפעמים את הבעיה הזאת, האינטרנט שלי פשוט נתקע לגמרי ורק אתרים ישראלים נבחרים עובדים, אחרי כמה דקות זה חוזר לעצמו.

יש לי 2.5 מגה ואני עם תשתית HOT וספק נטוויז'ן.

זה קורה כי המניאקים האלו מתקמצנים לקנות יותר רוחב פס כדי שיספיק לכולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להתחבר לאתר של יש שתי דרכים:

1. בחיבור ישיר מודם-מחשב פשוט מנתקים את החייגן וגולשים לSPEED.HOT.NET.IL -- לא הגעת אל האתר? תפנה לתמיכה הטכנית של הוט! אם אתה לא מגיע לאתר בחיבור ישיר יש לך תקלה בגישה ברשת הפנימית של הוט! ברור שיהיו לך גם תקלות ביציאה החוצה מהרשת הפנימית (לא בונים על בסיס רקוב).

2. עם נתב -- תגדיר את הנתב לחיבור DYNAMIC או לDHCP (השם משתנה בהתאם לדגם של הנתב אבל בגדול זה אומר שהנתב פסיבי ומי שעושה את החיבור זה הצד השני. לא ממש מדויק אבל זה הסבר מספק לצרכים שלנו כרגע :) ) -- עכשיו גלוש לאתר הבדיקה של . לא הגעת? ראה הערה בסעיף 1.

באתר של תבדוק המחשת מהירות. קיבלת מהירות נמוכה ממה שאתה אמור לקבל (לפי הספק מהירות +/-10% נחשב תקין) ? יש לך תקלה בקו - שישלחו טכנאי או יחליפו לך מודם. לי היה תקלה שלחו לי טכנאי - - בדק אמר הכל בסדר. המשכתי להתלונן שלחו עוד טכנאי שבדק ואמר שזה מה יש. ביקשתי להתנתק כי הם לא מספקים לי את החבילה ושלחו לי עוד טכנאי שהפעם שם מגבר והבעיה נפתרה. אם מנסים לסבן אותך בהוט תתעקש. אתה אמור לקבל את המהירות ששילמת (שוב ירידה של 10% ואפילו במקרים קיצוניים 15% נחשב תקין מבחינת הספק). אם הם לא מסוגלים לספק לך את המהירות שיורידו לך את המהירות של החבילה שלך (תשלם פחות) או שתתנתק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא רוצה להשמע כמו הסניגור של כי אני ממש לא אבל אתם בטוחים ב100% שמדובר בבעיות תשתית ולא בספק?

אומנם אני לא גר במקום מרוחק/בעייתי מבחינת תשתית (ת"א) ואני לא חווה את הניתוקים האלה שאתם מדברים , אולי פעם בכמה שבועות/חודשים - לא משהו רציני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה עדיין לא פוסל בעיה בספק ולאו דווקא בתשתית.

בתכל'ס התשתית היא אותה תשתית (למעט UFI שהיא תשתית משודרגת) ופשוט הם מעדכנים אצלהם במחשבים שמגיע לך עוד רוחב פס...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם יש לך חבילה 5 מגה והוט אמרו לך שזה בסדר שתקבל 2.5 בשעות העומס אז פה יש לך בעיה עם .

אצלי, לא משנה באיזו שעה ביום , המקסימום שיכול להיות לי בהאטה זה 10% וזה מקסימום - לא יכול להיות שהם אומרים לך ש50% פחות זה תקין...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...