מהירות מעוד איטית קריא כתיבה בכשיח חיצוני - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מהירות מעוד איטית קריא כתיבה בכשיח חיצוני


jetman

Recommended Posts

מה שרשום בכותרת, תראה יש לי verbatim של 2TB, יש לי 2 מחשבים ,שאחד מהם מחובר ברשת ומשמש כ , כל המדיה היא על הכשיח, אני לא רוצה שכל פעם שירצה להוריד משהוא בטורנט או לראות סרט, להפעיל 2 מחשבים לסתם, יש ברשותי נתב משולב מודם של Dlink שלקחתי בבזק, יש לו פונקציה של שרת SMB ,סאמבה יענו, זה הפתרון המשולם ,לפחות על נייר, רשום בביבירור שהחיבור ה שלו הוא 2.0, והנה הבעיה ,מהירות קריא בחיבור כזה היא מקסימום 2מגה לשניה, בחיבור רגיל למחשב זה כ30, אתה בעיה עם מהירות כתיבה, פחות מ1MB לשניה, בחיבור רגיל גם 30+. השאלה העם ככה זה בכל עם פונקציה כזאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז למה לא מפתחים בקר חדש וטוב יותר?

כי לא שווה להם. הבקר רק עלויות,חום וסיבוכים מבחינתם. סה"כ זה פיצר נחמד לחיבור מדפסת לרשת והעברת קבצים מינימלית. לא יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הספקתי לרדת עמוק לעצם העניין ,הבעיה היא שימוש בפרוטוקול SMB שהוא די מיושן ופחות מהיר מ FTP ,אבל הגורם הכי משפיע פה הוא חומרה חלשה של ,

לא חלשה לפונקציות של ומודם כמוון ,אבל להזרמה של הוא פשוט לא מתאים . זה בכל זאת לא NAS...עם זה היה NAS היו לי חיים קלים יותר.

בכל מקרה הנה הפתרון שלי :

לחבר את הדיסק הנייד למחשב בסלון ,ועם אני רוצה להוריד איזה סרט או משהוא אני יתקין את הטורנט במחשב בסלון ,וישתלת עליו מרחוק ממחשב אחר בחדר שלי. ככה אני חוסך חשמל :xyxthumbs: ולא חייב להפעיל 2 מחשבים בו זמנית בשביל שתהיה גישה לדיסק הכשיח גם שאחד מהן מכובה :silly:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...