נטויז'ן לא מנתקת מנויים!!! אפילו דקה לאחר שהצטרפתם!!!ראו אוזהרתם!!!להתרחק! - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נטויז'ן לא מנתקת מנויים!!! אפילו דקה לאחר שהצטרפתם!!!ראו אוזהרתם!!!להתרחק!


udih

Recommended Posts

בתאריך 6.5.10 לאחר שהצטרפתי לשרות NGN של בזק לגלישה באינטרנט במהירות של 10 מגה גיליתי שיש בעיה ושמהירות ההורדה שאנ מקבל נמוכה בהרבה מהמהירות המובטחת. לאחר עשרות שיחות עם נציגי התמיכה של בזק בינ"ל ומשום שחברת בזק התעקשה שהתשתית של הקו תקינה, החלטתי לעבור לספקית אחרת ופניתי לברק-נזטויזן במטרה לקבל מהירות של 10 מגה.

זו היתה הטעות הכי גדולה שעשיתי..בנטויזן דחו את הצעתי לקבל יוזר זמני לצורך בדיקת המהירות דרכם, וזאת על אף שספרתי להם שאני נוטש את בינ"ל עקב תקלה והתעקשו לחבר אותי רק כלקוח חדש!!! אבל נתנו לי 4 ימי נסיון לשרות ללא מחויבות.

מיד לאחר ההתחברות הראשונה גיליתי שגם עם נטויזן הגלישה מאוד איטית, מה שהצביע על בעיה בתשתית. וכך כעבור כשעתיים התקשרתי לנטויזן ובקשתי לנתק אותי מהשרות ומיד הועברתי לקשרי לקוחות שם הודיע לי נציג השרות שאני לא מנותק עד אשר אשוחח עם איש המכירות שחיבר אותי!?

הבעתי את תמיהתי ודרשתי את הניתוק לאלתר אולם הנציג חזר והודיע לי שאני לא מנותק עד לאחר שאשוחח עם נציג המכירות.

משלא חזר אליי שום נציג מנטויזן התקשרתי שוב ובקשתי לדבר עם מח מכירות עסקי, שם טענו שאני עסק קטן ושאדבר עם פרטי ואז שוב מעבירים לשימור לקוחות. בקיצור יותר מחמישה נציגים שוחחו איתי והבטיחו לנתק ושיחזרו אליי. ביום ראשון 9.5.10 שוחחתי שוב עם נציגה במכירות פרטי שהבטיחה לנתק ואף נתנה לי מספר אסמכתא לשיחה והבטיחה שיתקשרו אלי באותו יום ויודיעו על ניתוק. דבר זה כמובן לא קרה. ביום שני התקשרתי שוב ונוכחתי לדעת שהמנוי עדיין פעיל. ואז שוב ממכירות עסקי לפרטי(כי אני עסק "קטן") ואז בפרטי הנציגה אמרה שעליי לשוחח עם קשרי לקוחות ושאני בכלל מחוייב לשנה.אמרתי לה שזה הדבר הראשון שעשיתי וששם אמרו לי לשוחח עם מכירות. גם בקשרי לקוחות סרב הנציג לנתקי כי עליי לשוחח עם המנהל שלו...כל שיחותיי הוקלטו ואף ציינתי עובדה זו בפניהם.

בקיצור:

חשוב שכולם ידעו: אם התחברתם לנטויזן, אפילו אחרי דקה לא תוכלו לנתק את המנוי!!! פשוט חוצפה ואף עברה על החוק!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לצערי, פראיירים רק מתחלפים...

מי לכל הרוחות, אחרי כל הפירסומים השליליים בעניינם לגבי שירות (ולגבי זה מספיק לגגל "נטוויז'ן") מוכן לגעת בהם עם מקל?, במדינה מתוקנת החברות הללו היו פושטות את הרגל, אבל בישראל יש 7.5 מליוני פראיירים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתאריך 6.5.10 לאחר שהצטרפתי לשרות NGN של בזק לגלישה באינטרנט במהירות של 10 מגה גיליתי שיש בעיה ושמהירות ההורדה שאנ מקבל נמוכה בהרבה מהמהירות המובטחת. לאחר עשרות שיחות עם נציגי התמיכה של בזק בינ"ל ומשום שחברת בזק התעקשה שהתשתית של הקו תקינה, החלטתי לעבור לספקית אינטרנט אחרת ופניתי לברק-נזטויזן במטרה לקבל מהירות של 10 מגה.

זו היתה הטעות הכי גדולה שעשיתי..בנטויזן דחו את הצעתי לקבל יוזר זמני לצורך בדיקת המהירות דרכם, וזאת על אף שספרתי להם שאני נוטש את בזק בינ"ל עקב תקלה והתעקשו לחבר אותי רק כלקוח חדש!!! אבל נתנו לי 4 ימי נסיון לשרות ללא מחויבות.

מיד לאחר ההתחברות הראשונה גיליתי שגם עם נטויזן הגלישה מאוד איטית, מה שהצביע על בעיה בתשתית. וכך כעבור כשעתיים התקשרתי לנטויזן ובקשתי לנתק אותי מהשרות ומיד הועברתי לקשרי לקוחות שם הודיע לי נציג השרות שאני לא מנותק עד אשר אשוחח עם איש המכירות שחיבר אותי!?

הבעתי את תמיהתי ודרשתי את הניתוק לאלתר אולם הנציג חזר והודיע לי שאני לא מנותק עד לאחר שאשוחח עם נציג המכירות.

משלא חזר אליי שום נציג מנטויזן התקשרתי שוב ובקשתי לדבר עם מח מכירות עסקי, שם טענו שאני עסק קטן ושאדבר עם פרטי ואז שוב מעבירים לשימור לקוחות. בקיצור יותר מחמישה נציגים שוחחו איתי והבטיחו לנתק ושיחזרו אליי. ביום ראשון 9.5.10 שוחחתי שוב עם נציגה במכירות פרטי שהבטיחה לנתק ואף נתנה לי מספר אסמכתא לשיחה והבטיחה שיתקשרו אלי באותו יום ויודיעו על ניתוק. דבר זה כמובן לא קרה. ביום שני התקשרתי שוב ונוכחתי לדעת שהמנוי עדיין פעיל. ואז שוב ממכירות עסקי לפרטי(כי אני עסק "קטן") ואז בפרטי הנציגה אמרה שעליי לשוחח עם קשרי לקוחות ושאני בכלל מחוייב לשנה.אמרתי לה שזה הדבר הראשון שעשיתי וששם אמרו לי לשוחח עם מכירות. גם בקשרי לקוחות סרב הנציג לנתקי כי עליי לשוחח עם המנהל שלו...כל שיחותיי הוקלטו ואף ציינתי עובדה זו בפניהם.

בקיצור:

חשוב שכולם ידעו: אם התחברתם לנטויזן, אפילו אחרי דקה לא תוכלו לנתק את המנוי!!! פשוט חוצפה ואף עברה על החוק!!!

אל יאוש -- נטוויז'ן פועלים פה בניגוד ל-"תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התש"ע– 2010" שנכנסו לתוקף ב-15/3/2010.

על פי תקנות אלה, זכותך לבטל את העיסקה תוך 14 יום. נראה לי שהם גוררים אותך ב-"לך ושוב" מתוך מטרה ש-14 הימים יחלפו.

אני מציע לך לנסח מכתב ברוח הדברים שכתבת ולדרוש את ניתוקך באופן מידי. תזכיר להם את התיקון לחוק הגנת הצרכן שקובע שהחל מ-15/3/2010 שזו זכותך. תכתוב להם שאם לא ינתקו אותך אתה תתלונן אצל המומנה על הגנת הצרכן. תשלח בפקס לשירות הלקוחות שלהם ותשמור את האישור ששלחת וליתר בטחון תשלח גם בדואר רשום. אם לא ינתקו אותך, הם עוברים על החוק ואז תוכל להתלונן במשרד המסחר והתעשיה -- http://www.moital.gov.il/NR/exeres/17432196-ECEA-4619-87A9-791B6374DC1F.htm

הנה ידיעה מגלובס על החוק החדש -- http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000546791

והנה LINK אליו -- http://www.chamber.org.il/images/Files/6814/S200800443722%20(2).doc

בהצלחה! אל תוותר!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני הייתי מחובר לנטויזן וביקשתי להתנתק. ואז התחילו על הבעיות

העבירו אותי "ממנהל" ל"מנהל" (כנראה כולם מנהלים שם) הציעו לי מחירים דמיוניים. אבל אני בשלי "אפילו יום אחד לא רוצה להתחייב אליכם"

האמת הביאו לי את הקריזה אבל בסוף אני ניצחתי

עברתי לאורנג במסלול ללא התחייבות קצת יקר אבל נראה לי שזה טוב (2.5 במחיר של 54 ש"ח במקום 25 בנטויזן)

יום טוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צריך להוציא מחוץ לחוק את "שיטת מצליח". מצד שני, אם זה יקרה, תקרוס הכלכלה הישראלית תוך יומיים. גועל נפש. עוד לא שכחתי שאינטרנט גנב (סמייל 012, או איך שלא קוראים להם היום) חייבו את אבא שלי חצי שנה במחיר מופרז "כי עברה ההתחייבות", זה אחרי שהבנאדם 12 שנה לקוח שלהם. פשוט להיגעל. הייתי צריך ללמוד משפטים ולהתמחות בתביעות קטנות, ככה כבר הייתי מיליונר היום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא צריך משהו מסובך . צריך לחקוק חוק שברגע שמסתיימת ההתחיבות החברה מנתקת את הלקוח (והם צריכים להתריע על כך). אז החברה תצתרך לרדוף אחריך בסוף התקופה ולא אתה. לפחות צריך לתת לצרכת את האופציה לתת הוראה מראש לחברה שברגע שמסתיימת ההתחיבות לנתק.

כל השטויות האילו שאני צריך להתקשר באיזה תאריך מסוים כדי להסדיר את זה ממש בעיתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ידעת שאסור להקפיא ?

זה לא בדיוק הקפאה היה להם פעם שיטת השלם לפי יום. עדיין לא שמעתי מהם הרבה זמן. אולי היה לי בעיה איתם אבל אני לא זוכר. אני החלפתי באיזה שהיא נקודה ל014 ומאז לא החלפתי ספק. כש012 התחילו לדבר על חבילת הצקתי להם כל שבועיים ואז 014 התחילו עם זה אז עברתי לגיימר אצלהם ולא החלפתי חבילה מאז חוץ ממהירות.

היתה פעם אפשרות להתחבר לספק שירות דרך ואז לשלם לפי שעה או משהו ואז יכלתי לבדוק מי באמת טוב. זה היה בתקופה לפני שפגשתי את אשתי אז בעיות כסף לא היו לי. ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...