Try HWzone in English English
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

shiftysnip

לימודי MCITP / MCPD אחרי צבא...

Recommended Posts

MCITP לא יביא לאף אחד עבודה ש5 דקות בtechnet לא.

הביא לבחור שאני מכיר עבודה כטכנאי ב-FLEXTRONICS לפני כשלושה ימים.

ההסמכה נדרשה כתנאי לכניסה לעבודה.

אבל עזוב, אני לא רוצה לתת לעובדות לבלבל אותך.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

זה רק מוכיח עד כמה שזה חסר תועלת :) אין שום קשר בין טכנאי לMCITP..

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אתם מתווכחים פה על שטויות. זה תלוי בכ"כ הרבה דברים ומשתנה ממשרה למשרה ומשאיפה לשאיפה.

יחד עם זאת, אני מסכים עם אלכס שבמקרים מסויימים מועמדים עם רקע דומה,

ייפסלו בשלב סינון הקו"ח אלה שאין להם הסמכה,

כי את קורות החיים ממיינת עובדת משאבי אנוש ולא איש מקצוע.

דובי, עם כל ה-Name Dropping שלך, באמת עפת מאוד גבוה ואצלי זה לא מעורר התרשמות ממך אלא סלידה.

חשבת אי פעם שאולי יש אנשים שנמשכים דווקא לפן הניהולי בעולם הסיסטם ומערכות המידע?

כמו שהסבירו לך פה, אתה עושה את ה-MCSE או מה שזה לא יהיה, מתחיל מלמטה ב HelpDesk או בטכנאות אירגונית

ומשם ממשיך מלמטה ומתקדם לאט לאט, כאשר תוך כדי העבודה אתה צובר את הידע ששפכת פה.

יש אנשים שלומדים את זה בבת אחת, כל הכבוד להם, האם הם תמיד יוכלו להביא את זה לידי ביטוי במקום העבודה שלהם?

האם תמיד הם יוכלו למנף את זה לתעסוקה ולקדם את עצמם? או שהם פשוט יהיו "השפיצים" בהלפדסקים שם הם עובדים?

חבל שיש בתחום זה כל כך הרבה יצורים....

רק שתדע, שאצלינו בחברה(חברת אינטגרציה קטנה יחסית) היו כמה יצורים כאלה, שהיו ללא ספק תותחים בתחום.

אבל עם יחסי אנוש כמו של דובי-זובי. למנכ"ל שלנו נשבר הזין מהתלונות על יחסי האנוש והוא פשוט תוך חודש פיטר את כולם.

הוא מעדיף להביא פעם בחודש-חודשיים יועץ חיצוני ב 100$ לשעה ולקבל עזרה במקרים קריטיים,

מאשר להתמודד עם התלונות הן של הלקוחות והן של העובדים האחרים על הפוצים המתנשאים.

אז אל תתייאש, לדעתי לאנשים עם גישה נורמאלית יש הרבה יותר מקום להתפתח בתחום הזה. :xyxthumbs:

אז נכון, בממוצע אנחנו באמת מרוויחים 12,000 ש"ח לחודש שזובי בכזה ביטול זלזל בשכר הזה כאילו מדובר בסכום כסף

כה טרוויאלי, אבל עם הזמן והניסיון הסכום הזה ייעלה גם ל-20,000 הכל תלוי באמת בהשקעה ובהתמדה,

הן בידע ובינסיון והן ביחסי האנוש ובמרפקים.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אתם מתווכחים פה על שטויות. זה תלוי בכ"כ הרבה דברים ומשתנה ממשרה למשרה ומשאיפה לשאיפה.

יחד עם זאת, אני מסכים עם אלכס שבמקרים מסויימים מועמדים עם רקע דומה,

ייפסלו בשלב סינון הקו"ח אלה שאין להם הסמכה,

כי את קורות החיים ממיינת עובדת משאבי אנוש ולא איש מקצוע.

דובי, עם כל ה-Name Dropping שלך, באמת עפת מאוד גבוה ואצלי זה לא מעורר התרשמות ממך אלא סלידה.

חשבת אי פעם שאולי יש אנשים שנמשכים דווקא לפן הניהולי בעולם הסיסטם ומערכות המידע?

כמו שהסבירו לך פה, אתה עושה את ה-MCSE או מה שזה לא יהיה, מתחיל מלמטה ב HelpDesk או בטכנאות אירגונית

ומשם ממשיך מלמטה ומתקדם לאט לאט, כאשר תוך כדי העבודה אתה צובר את הידע ששפכת פה.

יש אנשים שלומדים את זה בבת אחת, כל הכבוד להם, האם הם תמיד יוכלו להביא את זה לידי ביטוי במקום העבודה שלהם?

האם תמיד הם יוכלו למנף את זה לתעסוקה ולקדם את עצמם? או שהם פשוט יהיו "השפיצים" בהלפדסקים שם הם עובדים?

רק שתדע, שאצלינו בחברה(חברת אינטגרציה קטנה יחסית) היו כמה יצורים כאלה, שהיו ללא ספק תותחים בתחום.

אבל עם יחסי אנוש כמו של דובי-זובי. למנכ"ל שלנו נשבר הזין מהתלונות על יחסי האנוש והוא פשוט תוך חודש פיטר את כולם.

הוא מעדיף להביא פעם בחודש-חודשיים יועץ חיצוני ב 100$ לשעה ולקבל עזרה במקרים קריטיים,

מאשר להתמודד עם התלונות הן של הלקוחות והן של העובדים האחרים על הפוצים המתנשאים.

אז אל תתייאש, לדעתי לאנשים עם גישה נורמאלית יש הרבה יותר מקום להתפתח בתחום הזה. :xyxthumbs:

אז נכון, בממוצע אנחנו באמת מרוויחים 12,000 ש"ח לחודש שזובי בכזה ביטול זלזל בשכר הזה כאילו מדובר בסכום כסף

כה טרוויאלי, אבל עם הזמן והניסיון הסכום הזה ייעלה גם ל-20,000 הכל תלוי באמת בהשקעה ובהתמדה,

הן בידע ובינסיון והן ביחסי האנוש ובמרפקים.

לגבי הקטע של היחס אנוש אתה צודק , לגבי עניין קורות חיים אני לא ממש בטוח שאתה צודק , אומנם אני לא מכיר בכלל את האופציה של חיפוש עבודה בתחום כי כרגע מה לעשות אין לי אופציה , אבל הבנתי מכמה אנשים שעוסקים בתחום שהסמכות לא ממש מעניינות מישהו אלא הידע בתחום זה מה שמעניין את המעסיק , כי מה לעשות את רוב חומר הלמידה אפשר למצוא ברשת ואפילו לצבור ניסיון,אז נגיד שאתה בתור מעסיק את מי תעדיף מישהו עם ניסיון או בן אדם שכרגע סיים הסמכה?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

תראה, אני לא טועה, אמרתי "במקרים מסויימים", זה שזה לא תקף לגבי כל מקום עבודה זה נכון,

אבל להתעלם מכך שיש מקומות עבודה שכן מסתכלים על זה, זה פשוט לטמון את הראש בחול.

לדוג', כשפקידה ממיינת קו"ח בחברה שמקבלת על משרה של איש סיסטם סדר גודל של 3000-5000 קו"ח,

איך היא אמורה לפי קו"ח של 1-2 עמודים לדעת מה הידע שלך? מעבר לכך, גם אם הצלחת לדחוס את זה לדף אחד,

מאיפה היא תדע שהידע שלך רלוונטי? איכותי? טוב? רב? התשובה היא, שהיא לא תדע.

מה שהיא כן תדע, זה הקריטריונים שהמנהל המקצועי אמר לה:

1. שיהיה לו הסמכה MCSE/MCITP/MCZIBI/MCDUBIZUBI

2. שיהיה לו שנה ניסיון בתפקיד נחות יותר, למשל Helpdesk.

3. שלא יהיה ערבי(כי בינינו, זה הכי חשוב :smile1:) - אני מקווה שזה לא יעורר פה Flame War, זו בדיחה.

ולכן כאשר היא בוררת בקו"ח ורואה שיש מספיק מועמדים שיש להם 1+2+3, אז מי שאין לו מנופה אוטומאטית.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

helpdesk זאת אומרת גם למשל תמיכה טכנית בטלפון וכו'?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

Helpdesk זה אומר כל תמיכה טלפונית ברמת ההגדרה.

אבל בשוק בארץ, Helpdesk משמעו שנתת תמיכה ברמה אירגונית לעובדים,

ז"א שהידע שלך לא מסתכם באיפוס והגדרות של חייגן או נתב,

אלא שהכרת לפחות אירגונית אחת ושיש לך ידע ב-IT ומעט הכרות עם מוצרים

שמשרתים אירגון קטן/בינוני/גדול ולא רק לקוח קצה אחד שמשתמש בציוד פרטי.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

זאת אומרת מנהל רשת?

ואם כן, למנהל מתחיל גם יש דרישות גבוהות?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

לא מנהל , תומך טכני פנים אירוגני.

שזה יכול להתבטא בישיבה מול טלפון ויכול להתבטא בלהיות גם טכנאי שמסתובב בארגון ופתור תקלות,

לפעמים זה גם שילוב של שניהם.

ההבדל הוא שאתה מתחיל מלמטה בתחום הסיסטם ומכיר מוצרים אירגוניים(AD, Exchange, חומות אש, נתבים וסווצ'ים),

לרוב לא ייתנו לך לגעת בזה ברמת קונפיגורציה וניהול, אלא ברמה בסיסית מאוד של תפעול, אבל לפחות אתה מכיר ולומד מה התפקידים של הציוד.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

חשתי ובחשתי בנושא והגעתי למסקנה!

איש ה-System האולטימטיבי הוא שיבוט של לב עם דובי זובי. במילים אחרות, דובון אכפת-לי

tn_gallery_8897_270_9145.gif

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

לא מנהל , תומך טכני פנים אירוגני.

שזה יכול להתבטא בישיבה מול טלפון ויכול להתבטא בלהיות גם טכנאי שמסתובב בארגון ופתור תקלות,

לפעמים זה גם שילוב של שניהם.

ההבדל הוא שאתה מתחיל מלמטה בתחום הסיסטם ומכיר מוצרים אירגוניים(AD, Exchange, חומות אש, נתבים וסווצ'ים),

לרוב לא ייתנו לך לגעת בזה ברמת קונפיגורציה וניהול, אלא ברמה בסיסית מאוד של תפעול, אבל לפחות אתה מכיר ולומד מה התפקידים של הציוד.

תמיד חשבתי שמנהל עושה גם את הקטע של התמיכה הזאת באותו תפקיד

מה הדרישות בדרך כלל כד להיות תומך טכני פנים אירגוני? אל תגיד לי שכל אחד עכשיו יגיד שנה ניסיון ולא יהיה מאיפה להביא את הניסיון הזה

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

תמיד חשבתי שמנהל עושה גם את הקטע של התמיכה הזאת באותו תפקיד

לפעמים גם זה המצב, תלוי בגודל האירגון.

חשתי ובחשתי בנושא והגעתי למסקנה!

איש ה-System האולטימטיבי הוא שיבוט של לב עם דובי זובי. במילים אחרות, דובון אכפת-לי

tn_gallery_8897_270_9145.gif

:lol:

אהבתי אלכס, פעם ב... יש לך בדיחות סבירות +.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הייתי רוצה לעבוד בתפקיד הזה שנותן תמיכה בארגון זה נשמע מעניין

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אם אתה רוצה להשתלב בתחום ה-IT כאשר אין לך ניסיון,

לדעתי זו איזושהי תחנת מעבר בשביל ללמוד רשתות של אירגונים ומערכות מידע.

אבל לעבוד בזה הרבה זמן אני לא מאמין שמישהו מסוגל, לדעתי זו תחנת מעבר של שנתיים-שלוש גג,

אם עד אז לא הצלחת להתקדם לנהל באופן מוחלט, עדיף שתשנה כיוון בחיים או שתלמד

עוד משהו שייקדם אותך מבחינה משמעותית.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

×
  • צור חדש...