צביעת רמקול - עמוד 2 - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צביעת רמקול


tamos

Recommended Posts

אם זה בורות רציניים אז אתה תראה בגימור גומות מבריקות שיווצרו מהאור השונה שיוקרן על המשטח והוא כולו יראה לך כמו צ'יקמוק

יש אפשרות שאתה מתפשר ועובר לציפוי קשה? (פורמייקה איכותית היא הפיתרון הכי טוב בישבילך)

תבין , אתה לא צובע על משטח חלק כמו זכוכית

אתה צובע עץ , שכל חיבור כל הדבקה כל חור בגודל ראש של נמלה יצור שקע וצבע לא אחיד

אם תתפשר על פורמייקה מבריקה זה יהיה בדיוק אותו הדבר בפחות עבודה

הרי הפורמיקה מבריקה והיא בגימור שחור מבריק כמו שאתה רוצה

אז למה לא ? אם תעשה את הגימור טוב הפינות יראו יפה מאוד (אחרי המריחה וההדבקה אתה עובר עם סמרטוט עדין מעל המגהץ והוא מדביק הכל צמוד צמוד)

יהיה עלייהם פס דקיק מאוד של חום (לרוב הצבע של הפורמייקה מתחת לשכבה החיצונית) בפינות בקנטים

אתה עובר עליו גם עם תוש וזה נהייה יפה.

ואם אתה מצפה את הפרונט וה''גג'' של הבוקסה אחרונים אתה לא תראה בכלל קנט

אני מדבר על גימור מושלם שלדעתי לא תוכל להשיג בתנאים בייתים.

להבדיל מפורמיקה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

תראה, הבורות לא כאלה רצינים, זה נגרם בגלל שהקצוות פחות משוייפות מהמרכז לדעתי אם אני יחליק הכל זה פחות או יותר יקבל צורה טובה יותר. שמתי לב לזה רק שהתמקדתי והעמדתי אותם בזווית מסויימת

תראה אני במילא רוצה לצבוע, את האמת זה גם לא סיפור כזה יקר עם 2 פחיות ספריי אני יוצא בנזק של 30 שקל, וגם עם ההרגשה שכן עשיתי משהו.

אני תמיד יוכל לצפת בפורמייקה.

אני מחר יקפוץ להום סנטר לקנות צבע בסיס ולבן ואני יעדכן כמובן שהכל יעבור שיוף עדין

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון קצרצר

חזרתי מהום סנטר עם נייר רטוב 1500, ניירות שיוף גסים עגולים למכונת שיוף שלי, צבע לבן, והבאסה שלא מצאתי צבע פרמייר.

ניסתי לצבוע בלבן אבל לא הלך טוב, הצבע לא תפס והיו נקודות מעצבנות.

אני לא ימשיך עד שאני לא ימצא צבע פרמייר.

נתקלתי גם באיזה מדריך באינטרנט איך לעשות צביעה על MDF, למי שמעוניין:

http://www.shoryuken.com/showthread.php?t=191692

אני נראה לי יעבוד על פיו(הצעות אחרות למדריך/שיפורים למדריך הזה יתקבלו בברכה :))

אם אני עובד על פי המדריך חסר לי רק נייר יבש 400(בשביל הפרמייר) ונייר רטוב 600(לצבע)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז מה זה לא משנה .

צבעת לבן תמשיך לבן

תן שיוף עם נייר 400 על הכל אחרי זה 1500 וקצת קצת מים (חצי כוס על הנייר ואז תתחיל לשפשף קצת)

בצורות שוות את הכל

ותן עוד יד תראה אם הגרדים נעלמו

אם לא , תשייף שוב (תמלא חורים בבונדו)ותצן עוד שכבה

אחרי 3 שכבות אמור לצאת משטח חלק

אחרי הצבע אל תעבוד עם המכונה ללטש רק ביד

המכונה תאכל את הצבע מהר מדי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בטח אם תשים יותר מדי מים יש סכוי שזה יחזור לMDF ויהרוס יותר

אמנם הצבע אמור לאטום הכל אבל לא תמיד

כמה זמן אתה מחכה בין שכבה לשכבע ואיזה ספרי צבע בדיוק קנית ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

MDF ולעץ בכלל יש תכונה הפוכה משערות אנושיות

כאשר הוא בא במגע עם נוזל הסיבים של העץ מתרחבים ויוצרים חיספוס

אתה חייב ''להרים'' את הסיבים עם צבע (יסוד או ישר המקורי זה לא משנה ברמות האלה) זה לא צבע שמיועד לעבור שחיקה שמש וכדומה

ואז לדפוק להפם שיוף מקצועי וזהו הם לא יעלו יותר

שטח חלק , חייב להיות חלק ללא חיבורים ללא חורים ללא נקודות שיערות שקעים וחולי וחולי

הצבע הראשוני (בסיס) חייב לאטום לחלוטין את הMDF

אחת הוא פשוט יספג עוד ועוד ועוד. ולך לא יצא חלק

אתה תרגיש מגע מחוספס כשיהיה ספיגה כזו או אחרת

לצבוע שכבות דקות . לא להעמיס צבע

לצבוע מהר , לא חצי שעה על בוקסה

לצבוע בצורה אחידה

כמו מדפסת

שמאל ימין שמאל ימין שמאל ימין

לא ללחוץ קבוע על הספרי , לחץ שחרר לחץ שחרר

לא מקרוב מדיי 15 ס''מ לפפחות

לנער טוב טוב טוב לפני השימוש 10 דקות אפילו רבע שעה אם יש לך כוח

מקום מאורר(מאוד מסוכן במידה ולא*) ובלי אבק וחולי

תרטיב את הריצפה אם אתה יכול (ימנע מאבק שיוריד לעלות שוב)

חורים העלמת ? (כי אם זה לא יהיה מקשה אחת הצבע יצא בהתאם והיו גרצים אז קח בחשבון)

ויכול להיות שלא יהיו גרצים אלא יהיו שקעים , איפה שהMDF מתחבר בפינות כדי ליצור בעצם קוביה או סוג של אתה תראה פס שקוע ומכוער

אז ככה :

תן יד דקה , חכה 5 דקות שהצבע נהייה טיפלה דביק כזה , ואז תן עוד יד דקה

שכל זה מתייבש

אתה לוקח חתיכת עץ קטנה

10על10 מדביק לה (פשוט מקפל עליה נייר 400 וכמה סיכות)

המטרה שעל המשטח הגדול יהיה נייר זכוכית ושהוא יהיה ישר.

אחרי יבוש של 48 , אני הייתי נותן 48 כי אני לא מכיר את הצבע לא יודע מה הבסיס ואם תעבוד עליו לפני שהוא יבש טוטאל ידבק לך צבע לנייר והוא יהיה דביק מגעיל

אחרי היבוש , אתה פשוט מתחיל לשייף עם הנייר

בסופר צעדינות

אתה לא רוצה להוריד את הצבע בכלל ממש בעדינות (ניחשת נדון כמו שמאלה ימינה באחידות)

מדי פעם תהפוך את הנייר דפוק אותו על הריצפה שירד ממנו כל האבק וכל הזמן לנקות את האבק שיוצא מהבוקסה כתוצאה מהשיוף

שים לב! אם לא יוצא אבק סימן שהצבע לא יבש ואתה בדרך הלא נכונה .אם יצא אבק שיחקת אותה

במידה ויוצא אבק אתה אמור להתחיל להרגיש את המשטח חלק אך לא לגמרי

בוא נגיד הוא עדיין מחוספס קצת כמו פלסטיק של עכבר הלבן של מייקרוסופט(מכיר את זה?) חלק אבל לא זכוכית מבריק .

אם המצב ככה אנחנו מתקדמים טוב

הבא זה כמובן עוד יד , שוב פעם יבוש מלא , ושיוף עדין

לכל היותר פעמיים ואתה כבר אמור להיות עם משטח חלק

השיוף העדין בפעם השניה מתבצע עם 1500-2000 אפילו

אתה מרטיב עליו נייר נותן לו ניעור ובשיא העידות יותר ממקודם רק מניח את העץ עם הנייר על הבורסה ומשפשף

שוב פעם כמו אחיד וחלק

תטה טיפה את העץ שאתה מגיע לפינות כך שלא יוריד מהן את הצבע

ואז תקבל בוקסה מבריקה עם פינות בצבע מט

שכבה אחרונה :

רצוי מקום נקי ככל שניתן

תן יד (((אחידה יפה עבה קצת ובלי נזילות )

צבע קצת באור חזק תראה שאין נזילות תמשיך תתקדם

אם יש נזילה , אחרי היבוש אתה משייף ואז חוזר לפיניש שוב

בשום מצב לא לשייף יותר מדי ולהוריד את כל הצבע ואז נגיע שוב לMDF ששותה צבע

בשום מצב גם לא מנקה אותה באותה השניה .

אני מציע לעבוד עם צבע מט לבן

ואחרי הסיומת וכשהכל נקי

כמה שכבות לקה יעשה ממנו מבריק של ממש (זהירות שלא יהיו טיפטופים)

אני מקווה שעזרתי קצת.

תשתף תמוןנות אני אוכל לאמוד את העץ ואולי לעזור אפילו יותר

טיפ*

תעבוד לאט

בוקסה בוקסה

לא למהר קח את הזמן תכין כוס קפה תעשה הפסקות קצת

ותעבוד בכייף בסבבה כאילו אתה נהנה באמת מהעבודה ורוצה לעשות הכל כדי שיצא מושלם

לא שעה בשמש ובחום ואחרי שעה אתה מוריד על הבוקסה עצבים עם הנייר שיוף וכמויות של ספרי

סוליקו בניחותא ואל תוותר על איכות .

בהצלחה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פשש תודה על התגובה אחי, שיחקת אותה!

אני ינסה להתחיל מהיום או ממחר את הצביעה הראשנה וישים .

אחרי זה אני יעקוב בדיוק על מה שאמרת.

עוד שאלה קטנה, אני בטוח לא חייב שכבה של צבע בסיס?

ואם 2 השכבות הדקות של הצבע לא מספיקות לי, ניתן לתת עוד כמה עד שכל הרמקול יהיה מכוסה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק

כי כיתא

צבע בסיס נתפס טוב יותר על כל חומר כל שהו

במקרה שלך מאחר ואין צורך בעמידות , וזה גם עץ

אז אתה מוותר על שכבת יסוד וזה בסדר (שלא כמו באוטו או משהו כזה , כנס ליומני פרוייקטים וראה מגבר שצבעתי למרבה הפלא ללא שום צבע יסוד ועל אותו עקרון שאמרתי לך )

אבל במקום נותן שתים עם צבע רגיל

אחד שנספגת ואחת שנשארת ועוברת שיוף קל .

ואז עם בסיס לבן קל יותר פי2

והבסיס הזה קצת לחוספס כי עברת עליו עם נייר זכוכית זוכר?

עכשיו מה יותר קל מלתפור שתים שלוש שכבות טובות לגמור עם זה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, עשיתי את השכבה הראשנה עכשיו.

דבר ראשון לא יודע למה הוא נראה כאילו הוא צבע אבל רואים נקודות-זאת אומרת זה לא חלק, לא יודע אם זה ככה אמור להיות(ככה זה היה גם במדריך ההוא שצירפתי).

דבר שני הצבע נדפק לי...אני עושה פתאום אני מרגיש שהלחץ נחלש לי, והוא מתחיל להשפריץ(גם רואים את זה), אני מערבב אני מרגיש שיש עוד צבע בפנים, אני מרגשי שמשהו כזה מתערבב שם.אז אני תקוע עד שאני יקנה חדש ואני צריך לדעת אם לעשות עוד שכבה דקה לפני השיוף 400.

תמונה:

http://yfrog.com/b9dsc01322oj

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעולה!

עכשיו לתת 400 טוב על כל המשטח כמו שצריך עד שהכל נעלם (שים לו בסיס מעץ לא לעבוד עם הנייר ככה על היד)

ואז ביד הבאה יהיה פחות גרצים (הנקודות הבולטות הללו שציינת)

שים לב לא להוריד את הצבע

המטה היא לשייף את הצבע ואת הגרצים שיעלמו אך להשאיר צבע (שהוא בעצם ישמש כבסיס לבאה)

אם אתה משייף ומוריד את כל הצבע לא עשית כלום .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רגע אז אם הצבע לא יצא אחיד זה לא משנה?

כי הספריי נדפק לי אז אם תשים לב טוב טוב(במציאות זה ברור במצלמה לא כל כך) בחלק העליון(הצד הימני של הרמקול בתמונה) אז חסר צבע...

השאלה אם לתת עוד שכבה כדי שהכל יהיה אחיד או שזה לא משנה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...