תמחור של לפטופ - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תמחור של לפטופ


stassik

Recommended Posts

אין מקום ייעודי לכך, פה זה בסדר גמור.

העזרה שאפשר להגיש היא מוגבלת, כי מחשב יד שנייה זה לא דירה ולא מכונית, אין מחירונים מסודרים ואין שמאות. הכל עניין של היצע וביקוש, והאם תמצא קונה שיהיה מוכן לשלם מחיר, שתראה אותו כמשתלם גם עבורך.

המפרט של המחשב הוא כמובן הדבר המרכזי, אבל יש פרמטרים חשובים נוספים:

* המצב הפיזי של המחשב - שריטות חמורות / שברים, אפילו כאלה שלא מפריעים לתפקוד, יורידו את הערך משמעותית בעיני הרוב המוחלט של הקונים

* אחריות אם יש - מוסיפה ערך רב ומעלה משמעותית את הסיכוי למצוא קונה. כי אותו אדם יודע שהוא מכוסה במקרה של כשל פתאומי של רכיב חומרה. במקרה שלך, מדובר במחשב בארה"ב שלא משווק בארץ, כך שאני לא יודע בכלל האם יש סיכוי שיהיה לו כיסוי פה.

* הגיל של המחשב, המצב של הסוללה

וכמובן שאלת המפתח - מה מייחד את המחשב הזה יחסית למחשבים אחרים שקיימים בשוק כיום. הייחוד צריך להיות משמעותי, כדי לשכנע את הקונה לקנות מחשב משומש במקום חדש עם אחריות. או לחילופין, המחיר צריך להיות הרבה הרבה יותר נמוך. אבל אז יכול להיות שזה לא ישתלם עבורך.

בהצלחה בכל מקרה. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז כמו שאמרתי, זה מחשב של חברת SAGER מדגם NP 8890 שבנוי על MSI

הלפטופ בעל מעבד intel 2 duo p9500 בעל 2.53 GHz.

המסך בגודל 15.4 אינטצ', בעל רזולוצייה 1920 על 1200.

בעל זיכרון פנימי של 4 ג'יגה 3.

כרטיס המסך הוא geforce 9800gtx 512mb 3.

כונן קשיח של 320 ג'יגה 8200 rps.

מה עוד כדי להעלות, לרשום?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחשב חזק יחסית לכל מחשב חדש אפילו בשוק, הבעיה שאין זמינות לחלפים כמו חדשה.

כמה זמן המחשב אצלך? (לפי זה אפשר לדעת מה מצב החיים של הסוללה שלך)

ניחוש שלי אומר משהו כמו 3000 שח למחשב כזה בארץ יד שניה, בעיקר כי אין אפשרות לתיקונים/אחריות או חלפים כל שהם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא לגבי הסוללה זה לא בעייה, כי הזמנתי חדשה. שאמורה רק להגיע...

הוא אצלי כבר שנה, ואין לו שום סריטה או מכה... הוא עובר תחזוקה די טובה, כולל ניקיון פנימי... אני ראיתי מחשבים בהרבה יותר חלשים משלי שמוצעים במחיר הזה ביד שניה.. הוא עצמו עלה לי 8600 ש"ח... חשבתי להציע אותו במחיר הזה, מתוך נקודה שאין כזה מפרט בארץ.. בכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כאמור, זה שיש מחשבים מוצעים במחיר מסוים ביד-2 לא אומר שהם גם נמכרים במחיר הזה.

המפרט שלך בהחלט חזק ומכובד, אבל בקצב ההתקדמות וההתיישנות הטכנולוגית, כבר יש עשרות דגמים שעוקפים אותו בשוק, ובמחיר נמוך יותר. הדבר היחיד שבו הוא באמת מתבלט בו הוא כרטיס המסך, שעדיין נמצא בעשירון העליון מבחינת כרטיסי המסך בשוק הניידים, אם כי לא מתקרב לביצועי הכרטיסים המודרניים למחשבים נייחים.

מכך נסיק שהמחשב שלך הוא מחשב נישה שיעניין מעט מאוד אנשים - גיימרים מטורפים שחייבים להתנייד או גיקים של טכנולוגיה שחייבים רק כדי להגיד שיש להם.

אתה יכול להציע אותו ב8600, אבל היחיד שייקח ממך אותו במחיר הזה הוא מיליונר מטורף שלא טרח לעשות סקר שוק ולבדוק שבסביבות ה8000 הוא יכול לקנות משהו כזה:

http://www.pcbay.co.il/Product.aspx?ProductID=2305

עם כרטיס מסך שחלש רק בקצת, מעבד ששם את שלך בכיס הקטן, ומפרט יותר טוב כמעט בכל דבר (כולל שני כוננים קשיחים), ועם אחריות לשנתיים.

ולא חסרים מחשבים בסביבות ה5-6 שאמנם נופלים בביצועי כרטיס המסך מהמחשב שלך, אך לא נופלים בשום פרמטר אחר, ומכילים יתרונות נוספים.

לדעתי על הנייד שלך - 4000 מקסימום (כולל הסוללה החדשה) ועדיין יהיה לך קשה למכור, כי היחידים שיחשבו על זה כאופציה הם אנשים שמראש מכירים את המחשב ואת הייחודיות שלו, והרוב לא כאלה. רוב האנשים ששוקלים מחשב יד שניה מחפשים מחשב בסיסי במחיר נמוך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ממש ממש מודה לך על העזרה... הייתי צריך להוריד מעט גובהה... זה כן שם אותי במצב לא נעים כי אני ממש רוצה מחשב נייח חדש (הלפטופ נירכש כשלא היה שום דרך להשתמש בנייח), אבל אני יעריך מחדש עם כדי לי למכור, או לישמור אותו ולחסוך לנייח טוב...

עוד שאלה קטנה ברשותך. לפטופ הזה עובד כרגע עם מערכת הפעלה 7. כשיצרתי קשר עם התמיכה הטכנית של חברת SAGER, הם אמרו לי שהלוח אם לא תומך ב7. עכשיו, העם זה אומר שהם שיקרו ואני יכול להמשיך לעבוד בכיף, או שזה אומר שאני עושה נזק בלתי הפיך למחשב. (הוא עובד בצורה די חלקה עם 7, ואין שום סימנים מוזרים במנהל ההתקנים)

העם יש תוכנה שאני יכול להריץ על הלפטופ שתנסה לזהות תקלות חומרה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מערכת הפעלה לא תעשה נזק לחומרה בשום מצב. הם התכוונו כנראה שהדרייברים של הרכיבים לא הותאמו לWIN7, ולכן הם לא יכולים להתחייב שהדברים יעבדו. אבל, לעיתים דרייברים של ואפילו יכולים לעבוד טוב בWIN7, וכל עוד זה עובד אצלך ואין התקנים בלתי-מזוהים וכו', אין סיבה לדאגה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...