איתחול מערכת הפעלה לנייד ישן עם נורטון גוסט - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איתחול מערכת הפעלה לנייד ישן עם נורטון גוסט


יהונתן

Recommended Posts

אהלן...

יש לי נייד ישן של T42 שהיה מלא בשטויות אז פירמטתי אותו,ההארדיסק מחולק לשני מחיצות אחד למערכת ואחד לאיחסון.

שמתי לב שבכונן האחסון יש תיקייה שנקראת BACKUP ובתוכה קבצים של נורטון גוסט,אני מאמין שהטכנאי שמכר את המחשב לחברה שלי

יצא את הגיבוי הזה כי משום מה אני לא מוצא באתר של איי בי אם,רציתי לדעת מה אני צריך לעשות בשביל לעשות שיחזור למערכת הפעלה בעזרת גוסט.

צריך להכין דיסק הפעלה ? ואם כן אז איך ?

אני צריך להתקין את התוכנה במחשב שבו אני רוצה לעשות את האתחול ? או שאת הדיסק אפשר לעשות במחשב הנייח ופשוט לעשות בוט מהדיסק בנייד ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את דיסק האתחול של הגוסט אפשר להכין בכל מחשב ולא צריך להתקין את התוכנה בנייד.

לא ברור לי מה הקשר בין זה לבין העובדה שאתה משום מה לא מצליח למצוא דרייברים באתר .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחרי שעשיתי פירמוט ישר ניסיתי להוריד את כל הדרייברים מהאתר של איי בי אם לא היה לי ספק שאמצא שם את הדרייברים,מצאתי את הדגם,אבל הם לא מתקינים

כלום,לא את הדרייבר לכרטיס קול,מסך,רשת...כלום.אני מתקין,ושום דבר לא קורה...שמתי לב שאין יותר של איי בי אם,זה נהפך ללנובו...אולי בגלל זה.

בכל אופן,הסתכלתי קצת בכונן D: ושמתי לב שיש סיפרייה שיש בתוכה שני קבצי גוסט שכניראה משחזרים את מערכת ההפעלה עם הדרייברים.

אז הבנתי שאני יכול לעשות את דיסק האתחול כאן בנייח,צריך להשתמש בקבצי הגיבוי ? או שדיסק איתחול פשוט מכניס אותו למצב שיחזור ואז הוא יבקש ממני את מיקום קובץ הגיבוי שנימצאים ב D: ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בגלל הדרך המוזרה שבה חבילות הדרייברים של IBM/לנובו פועלות. כשאתה מוריד ומפעיל את הקובץ, הוא לא מתקין את הדרייבר אלא רק פותח אותו לתוך הספרייה שבחרת. אתה צריך ללכת לאותה ספרייה ולהפעיל משם את קובץ ההתקנה.

דיסק האתחול של הגוסט פשוט מפעיל את התוכנה (כמו שאתה אומר - מכניס את המחשב למצב שחזור). את קבצי הגיבוי אתה יכול לספק מכל מקום (כמובן לא מאותה מחיצה שאותה אתה רוצה לשחזר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עושה אתחול עם הנורטון גוסט ויש לי רק אופציה לעשות שיחזור כמו כלי השיחזור של ,הקבצים שיש לי ב-BACKUP זה קובץ GHS ו GHO

ואין לי מושג איך להשתמש בהם...אם בכלל...ותודה על העצה עם הדרייברים אני ינסה את זה ואולי לא אצטרך בכלל את הנורטון גוסט...

תיקון : תודה אחי ! אתה תותח על ! לא היה לי מושג למה זה לא מתקין....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...