עבור לתוכן

חנות ksp בקשה למידע

Featured Replies

פורסם

זיגזג לא קרובה לי בכלל, לנעה יש לי לפחות חצי שעה נסיעה, זה לא משנה באמת... אתה הרי לא רץ לשם כל יומיים, אז עושים משלוח או מסדרים כמה סידורים באותו מקום ומקדישים חצצי יום שבכללם אתה גם עושה את שופינג המחשבים שלך...

מכלול זאת רשת חנויות לסטודנטים

משום מה באתר שלהם אין את כל המבצעים שראיתי בחנות עצמה

פורסם

לי יש רק ניסיון רע עם KSP . תנאי האחריות שלהם בניגוד לתקנות להגנת הצרכן באופן מובהק ולא ממש מעניין אותם. הייתי מפרט אבל כבר אין לי כח לדבר על זה, מי שמתעניין שיריץ חיפוש.

בנוסף חבר שלי קנה שם מחשב עם מעבד I5 ומכרו לו עם זיכרון לא מתאים (עבד אבל המתח היה גבוה מידי 1.9V ויכל להזיק למעבד). לא הסכימו להחליף את הזיכרון גם אחרי שהוא הראה להם שזה בניגוד להוראות של אינטל. בסוף הוא הוסיף איזה 300 שקל כדי שיחליפו זיכרון...

אני לא ממליץ לקנות שם. אפשר לשלם עוד כמה שקלים ולישון בראש שקט בכל הנוגע לאחריות.

פורסם

לא להתקרב לחנות הזאת, קניתי שם לאחרונה עכבר RAZER שלא מפסיק לעשות לי בעיות http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=454861.msg3884793#msg3884793

אני אוסיף ואומר שהעכבר נבדק על ידי על 4 מחשבים שונים ובכולם חזרה על עצמה אותה תקלה.

מאז שהעכבר ברשותי הוא נבדק שלוש פעמים על ידי החנות וכל פעם הוחזר אלי בטענה שהוא תקין.

אני מתכוון לתת אותו לבדיקה פעם אחרונה לפני שאני תובע אותם.

בכל מיקרה, זה רק נותן לך מושג לגבי רמת השירות של החנות הזאת.

פורסם

גם אני קונה בKSP ושבע רצון

בפעם האחרונה שהייתי שם קראתי את תנאי ההחזרה של המוצרים

באופן עקרוני הם לא מקבלים כלום בחזרה ואם בכל זאת אז תשלם קנס.

זה לגבי טעות ברכישה. לדעתי תנאים אלה זהים אצל כולם.

אחריות ניתן לממש לפי תנאי היצרן / חנות.

כלומר אחריות הקונה לדעת בדיוק מה הוא קונה, דבר שנכון לגבי רוב החנויות.

בגלל שאני ומשפחתי קונים שם קבוע, הם הסכימו להחליף לי מקלדת כי התבלבלתי בקנייה בהחזר כספי מלא למרות שהמדיניות שלהם שונה. אז המוסר השכל (לפחות לפי המקרה שלי) הוא שאם אתה לקוח קבוע אצלם לא תהיה לך בעיה של שירות.

פורסם

ההתחייבות הייתה זהה, פורסמה באדום בדף הראשי של האתר. אבל עזוב, זה קרה היה.

אתה יכול לתת לי דוגמה להצעה זולה יותר שנתת ודוגמה למחיר זהה למוצר טוב יותר שאתה הבאת?

למשל אוטוטו אני רוצה לקנות DOK .

ודבר נוסף, קורה הרבה שאייבורי מתמחרים מוצר במחיר זהה לשלכם, גם כאן ההתחייבות תקפה?

אי אפשר בדיוק לתת דוגמא להצעה יותר זולה. כאילו - תבנה מפרט לבד באתר שלנו לפי חלקים; תבנה בדיוק את אותו הדבר אצל מתחרים. תראה שאנחנו יותר זולים.

לשם ההבהרה, הכי זול זה לא תמיד בעשרות אחוזים מהמחיר הכי נמוך. ז"א DOK מסויים שנמכר אצלנו ב45 ש"ח, ואף אחד אחר לא מוכר אותו יותר זול בעצם אומר שאנחנו (וכל אחד אחר שמוכר את זה ב45) הוא הכי זול. זה בד"כ נכון במוצרים עם עלות כ"כ נמוכה.

מההתרשמות שלי בפעם האחרונה שבאתי לרכוש מחשב ורציתי לקבל מהם הצעת מחיר בתחילת 2007 (כי הם הרי "מתחייבים למחיר הזול ביותר") באתי אליהם עם מפרט מוכן מחנות טובה ומוכרת כאן בפורום ורציתי לראות לאן הם יקחו את זה.

המוכר שינה את הרכיבים לרכיבים שהם מייבאים (שינה את המארז והספק ששמתי למארז וספק של שיפטק, לצורך העניין) והצליח להוזיל בקצת.

ז"א, הרעיון הכללי הוא לא "אנחנו נוזיל כל מפרט שתביא" אלא יותר בכיוון של "אנחנו נשנה את המפרט שלך עם הדברים שאנחנו מייבאים לבד וככה נוזיל".

זה לאו דווקא אומר שהם ידחפו חלקים פחות איכותיים, זו לא מטרת התגובה שלי. יש כאן אנשים בפורום שמבינים בחלקים ויכולים לומר לך בדיוק אם המפרט שתקבל מהם הוא עדיף מבחינת החלקים.

אי אפשר תמיד לתת ב-ד-י-ו-ק את אותם הרכיבים. לא תמיד החנויות האחרות עובדות עם אותו יבואן כמונו ויש דגמים שונים של, נגיד לוחות אם או ספקים שיש במלאי כאן ואין שם וההפך. כאן אנחנו משווים עם רכיבים בעלי מפרט דומה ו\או יותר טוב עד כמה שאפשר.

לי יש רק ניסיון רע עם KSP . תנאי האחריות שלהם בניגוד לתקנות להגנת הצרכן באופן מובהק ולא ממש מעניין אותם. הייתי מפרט אבל כבר אין לי כח לדבר על זה, מי שמתעניין שיריץ חיפוש.

בנוסף חבר שלי קנה שם מחשב עם מעבד I5 ומכרו לו עם זיכרון לא מתאים (עבד אבל המתח היה גבוה מידי 1.9V ויכל להזיק למעבד). לא הסכימו להחליף את הזיכרון גם אחרי שהוא הראה להם שזה בניגוד להוראות של אינטל. בסוף הוא הוסיף איזה 300 שקל כדי שיחליפו זיכרון...

אני לא ממליץ לקנות שם. אפשר לשלם עוד כמה שקלים ולישון בראש שקט בכל הנוגע לאחריות.

תנאי האחריות לא חוקיים? הסבר נמק ופרט.

i5 וזכרונות. הםם. היחידים שמצאתי עם 1.9v הם של Patriot. מן הסתם אנחנו לא היחידים שמשווקים אותם עולמית. מה הקשקוש על נזק למעבד?

ולהוסיף 300 שקל זה בולשיט, pardon my french. ההבדל הכספי בין הזכרון הכי זול ב1600 2x2 לאחד הכי יקר עומד על 110 שקלים. 300? נו באמת.

לא להתקרב לחנות הזאת, קניתי שם לאחרונה עכבר RAZER שלא מפסיק לעשות לי בעיות http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=454861.msg3884793#msg3884793

אני אוסיף ואומר שהעכבר נבדק על ידי על 4 מחשבים שונים ובכולם חזרה על עצמה אותה תקלה.

מאז שהעכבר ברשותי הוא נבדק שלוש פעמים על ידי החנות וכל פעם הוחזר אלי בטענה שהוא תקין.

אני מתכוון לתת אותו לבדיקה פעם אחרונה לפני שאני תובע אותם.

בכל מיקרה, זה רק נותן לך מושג לגבי רמת השירות של החנות הזאת.

רמת השירות? סלח לי אבל לפי מה שאתה אומר העכבר שלך נבדק לא פעם אחת אלה 3 פעמים, לפחות 9 שעות של משמרת כל פעם. +27 שעות ולא נמצאה איתו שום בעיה. כל חנות שמוכנה לבדוק מוצר תקין כ"כ הרבה פעמים בלי לקחת שקל אחד על שעות מעבדה היא בסדר גמור.

(אני כבר רואה את הטרולים מחכים להגיב לזה ששום חנות אחרת לא הייתה לוקחת כסף גם כן - אנא ראו קישורים מצורפים)

http://www.skypc.co.il/Page.asp?page=182]רכיבי מחשב בודדים או חלקי מחשב שהותקנו עצמאית על ידי הלקוח שיבדקו וימצאו תקינים או שנעשה בו שימוש לקוי יחוייב בדמי בדיקה של 120 שקלים.
http://www.zigzag2000.co.il/catalog/pages.php?page=conditions]רכיבים וחלקי מחשב שהותקנו עצמאית על ידי הלקוח שיבדקו וימצאו תקינים או שנעשה בו שימוש לקוי או שמדובר בבעית תוכנה יחויב בדמי בדיקה של 170 שקלים.
http://www.pandas.co.il/conditions.php]רכיבי מחשב בודדים או חלקי מחשב שהותקנו עצמאית על ידי הלקוח שיבדקו וימצאו תקינים או שנעשה בו שימוש לקוי יחוייב בדמי בדיקה של 120 שקלים.
http://noacomp.co.il/ShowPage.aspx?page=terms]מוצר שיבדק ונמצא שנעשה בו שימוש לקוי - א. כח עליון שהתרחש לאחר מסירת המוצר. ב. זדון או רשלנות של הצרכן, כולל שימוש בניגוד להוראות השימוש. ג. תיקון על ידי גורם שאיננו מוסמך ,יחוייב בדמי בדיקה ע"פ שיקול החברה.

שבת שלום.

פורסם

27 שעות מעבדה?! אם שותפה שלי, שנתתי גם לה להתנסות בעכבר על המחשב שלה, עלתה על הבעיה משימוש בו כבר אחרי כמה דקות אז כנראה שהאנשים במעבדה:

א. לא בדקו בכלל את העכבר.

ב. לא יודעים איך לבדוק אותו.

ג. גילו את התקלה והחליטו שזה תקין.

כל אחת מהאפשרויות מקוממת.

בכל מקרה אני בדקתי אותו אישית על 4 מחשבים שונים ( המחשב הישן שלי,החדש, המחשב של שותפה שלי, המחשב בבית של ההורים), 4 משטחים שונים ובכולם אותה תקלה חזרה על עצמה. הסמן קופץ באופן רנדומלי לאחד הקצוות של המסך.

שלא נדבר בכלל על הזמן שבזבזתי בנסיעה 3 פעמים הלוך וחזור לחנות. אני מתכוון לתת את העכבר לבדיקה אחרונה שבוע הבא לפני שאני אגיש תביעה.

רק מלחשוב על זה שבזבזתי כל כך הרבה זמן על עכבר יקר שלא עבד מהרגע הראשון מוציא אותי מהכלים :pissed:

שלא נדבר על זה שהתקשרתי לשירות לקוחות כדי לקבל תמיכה, למרות שאני יודע שהעכבר דפוק, ומה שקיבלתי זה תיזוז בין מרכזיות, התנערות מאחריות ובסוף עוד ניסו להציג אותי בתור שקרן.

אז כן,אני מדבר פה על שירות, שירות גרוע.

אתה מקשר לי פה את הסכם השירות של skypc ומרים לי להנחתה: לא מזמן הזמנתי להורים שלי מחשב משם, לאחר שקיבלתי אותו שמתי לב שלפעמים תוך כדי צפיה בסרטים המחשב עושה ריסט. לקחתי אותו לחנות לבדיקה, אמרתי להם שלפי הניסיון שלי בעיות כאלה בד"כ נגרמות בגלל זיכרון. אחרי יומיים, כאשר הם סיימו לבדוק אותו הם הודיע לי שהמחשב מוכן. הוא נבדק ונמצא תקין אך ליתר בטחון הם החליפו לי זכרונות בחינם.

מה שהכי עצוב זה שבזמן כתיבת שורות אלו הסמן קפץ לי 4 פעמים.

פורסם

עדכון קטן: לאחר איומים בתביעה וצעקות קיבלתי עכבר חדש שתודה לאל עובד מעולה.

חבל שזה היה צריך להגיע למצב הזה.

פורסם

ציטוט של: greenvector ב 9.04.2010 בשעה 13:13:29

לי יש רק ניסיון רע עם KSP . תנאי האחריות שלהם בניגוד לתקנות להגנת הצרכן באופן מובהק ולא ממש מעניין אותם. הייתי מפרט אבל כבר אין לי כח לדבר על זה, מי שמתעניין שיריץ חיפוש.

בנוסף חבר שלי קנה שם מחשב עם מעבד I5 ומכרו לו עם זיכרון לא מתאים (עבד אבל המתח היה גבוה מידי 1.9V ויכל להזיק למעבד). לא הסכימו להחליף את הזיכרון גם אחרי שהוא הראה להם שזה בניגוד להוראות של אינטל. בסוף הוא הוסיף איזה 300 שקל כדי שיחליפו זיכרון...

אני לא ממליץ לקנות שם. אפשר לשלם עוד כמה שקלים ולישון בראש שקט בכל הנוגע לאחריות.

תנאי האחריות לא חוקיים? הסבר נמק ופרט.

i5 וזכרונות. הםם. היחידים שמצאתי עם 1.9v הם של Patriot. מן הסתם אנחנו לא היחידים שמשווקים אותם עולמית. מה הקשקוש על נזק למעבד?

ולהוסיף 300 שקל זה בולשיט, pardon my french. ההבדל הכספי בין הזכרון הכי זול ב1600 2x2 לאחד הכי יקר עומד על 110 שקלים. 300? נו באמת.

כמו שאמרתי אין לי באמת כח להתחיל לפרט, יש הרבה הפרות פשוט קח את התקנון שלכם ואת התקנות להגנת הצרכן תעבור סעיף סעיף ותלמד כמה דברים.

אני אתן לך דוגמה לסיפתח החלפת המוצר במוצר שווה -10% ביצועים נוגד בבירור את התקנות. ולא אל תגיד לי שכתוב שזה יכול להיות גם +10% , זה ממש לא משנה. בתקנות כתוב שאתם יכולים לתקן (גם בתוך התקופה המצויינת ולפי התנאים שמצויינים- באחת מהפעמים שיצא לי לממש אחריות אצלכם , כרטיס מסך, נאמר לי שיכול לקחת עד מספר חודשים...), להחזיר כסף או לספק את אותו המוצר.

אם אתם רוצים לתת מוצר שונה טוב יותר - אין בעיה כל עוד הלקוח מסכים. לתת מוצר פחות טוב - אסור. ולי היה סיפור ארוך ומייגע עם אחד הסניפים שלכם בנושא זה.

בנוגע לזיכרונות I5 זה היה כשהוא היה חדש , כמה ימים אחרי שהמעבד יצא. תבדוק עם מחירים והדגמים שהיו זמינים לפני כמה חודשים ותראה. אין לי כל סיבה לשקר. ולגבי השטויות של נזק למעבד - אתה מוזמן לחפש ב- www.intel.com . בנוסף שלחנו מייל לייצרן, הזכרונות (אני חושב שזה היה באמת פטריוט אבל לא סגור) והוא אמר לנו שהזיכרון אכן לא תואם. (בנוסף גם באתר שלהם לא מופיע תאימות ל I5).

אתה מגיב בתקיפות יחסית כלפי הלקוחות של החנות שלך שנפגעו מייחס רע , מבלי לנסות להבין את המצב יותר מידי. אולי פשוט תשפרו את היחס ללקוח במקום לקבור את הראש בחול להגיד שכולם טועים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים