עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

הלך המחשב סופית?

Featured Replies

פורסם

לפני כמה ימים השתמשתי בתוכנה לניהול מחיצות כדי להעביר שטח ממחיצה מסויימת לאחרת.

המחשב עשה ריסט ותוך כדי עשה תהליך של התוכנה בשביל להעביר את השטח בין המחיצות..

שהמחשב נדלק הווידנואוס (7) נכנס עם "פרופיל זמני" וכתב שכל הקבצים שנאי יעשה בפרופיל הזה ימחקו אחרי ריסט. ואני גם לא יכול לעשות כלום במחשב אי אפשר להכנס לתיקיות ולא למחשב שלי ולא ללוח בקרה לכלום אי אפשר להכנס.. איכשהו בפוקס הפיירפוקס עובד אז יש לי אינטרנט.. גם התוכנה של המחציות עובדת אבל היא לא מזהה דיסק קשיח בכלל עכשיו והייתה שם רק אפשרות לעשות RECOVERY..שלא עזר בשיט.. אז אמרתי יאלה נפרמט לא נורא אבל גם זה אני לא מצליח..המחשב מכין את הקבצים להתקנה של הווינדואוס ונתקע ואומר שהחיבורים לא טובים או משהו כזה.

ניסיתי עם דיסק של XP הוא תוך כדי ההתכוננות להתקנה הוא נתקע כי חסר לו קובץ (אני חושב שהדיסק לא טוב)..

בקיצור..יכול להיות שההארדיסק נשרף? איך בודקים? ולמישהו יש עצות מה לעשות? נגמר לי לפני חודש האחריות למחשב xD

פורסם

תבדוק את הכונן הקשיח אם תוכנה מתאימה למציאת bad blocks. יש את badblocks של לינוקס ובטוח גם כמה תוכנות (שאני לא מכיר) של וינדוס שיכולות לבדוק את זה

לאחר הבדיקה ואם לא נמצאו bad blocks תתקין מערכת הפעלה מחדש

אם עדיין יש תקלות בהתקנה של הוינדוס תבדוק אם הדיסק של הוינדוס שרוט / תכתוב 0000000 לכמה MB הראשונים של הכונן הקשיח (אם תוכנה מתאימה) ותנסה להתקין שוב

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.