איך אפשר להצליח "להשתנות"? - מעודכן - עמוד 5 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך אפשר להצליח "להשתנות"? - מעודכן


benor

Recommended Posts

ייתכן מאוד - וכמו שכבר אמרתי - זה מדהים ומעולה שאתה באמת לא נותן למצב שלך להשפיע עלייך יותר מדי.

אני פשוט אומר דבר כזה - מה שגרם להתפרצות היה הלחץ, אז להוסיף על עצמך בבת אחת עוד פעם לחץ שדי דומה לצבא(מגורים ועבודה 24/7 בקיבוץ שבו אתה לא מכיר אף אחד - אחריות כלכלית של "מבוגר") - זה משהו שאני במקומך, הייתי דוחה קצת.

תתחיל בקטן עם עבודה במסגרת צעירה כלשהי ומשם תתקדם עד לדירת החדר וחצי הנכספת בפלורנטין :smile1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

נראה שאתה מוכן לחלוטין ויודע את הכל, נותר לך רק לבחור כיוון וללכת בו בכל הכוח, תבחר משהו ותשקיע בו, להתלבט אפשר גם שנים ובדר"כ זה לא טוב.

נ.ב: אולי תתחיל לעבוד ולחסוך כסף לקראת טיול גדול בעולם? המפגש עם כל כך הרבה אנשים שונים ותרבויות שונות יעשה לך טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 חודשים מאוחר יותר...

טוב, קשה לי להאמין שזה יעניין כאן מישהו אבל חשוב לי גם להעביר מסר מסוים. ואוליי אפילו לעורר השראה חיובית, לאנשים אחרים.

זה העדכון:

בינתיים, נראה שהמצב משתפר ואני מתחיל לראות את האור שבקצה המנהרה. אני עדיין לא עובד, אבל נרשמתי לקורס מחשבים MCITP פעמיים בשבוע וגם לקבוצת יוגה למתחילים. עכשיו נותר לי רק לחפש עבודה לזמן הקרוב.

בהקשר למצב הבריאותי לטיקים/טוראט או מה שזה לא יהיה הצלחתי להגיע לרמת שליטה של כמעט 100%. איך עשיתי את זה, סתם הרצתי ב- חיפוש על טיפולים לטוראט ובמקרה נתקלתי בסרטון הבא:

פחות או יותר פעלתי לפי הקו המנחה שלו, וגיליתי שזה מאוד עזר. בעיה נוירולוגית או לא, אני מאמין שזה לא יותר מאיזה OCD/גירוי/הרגל רע שפשוט נדבק לגוף. וככל שאני אמנע מהגוף את הפריביליגיה מלעשות את זה (ביו-פידבק). כך אני אעיף מעצמי את המנהג הבזוי והמקולל הזה, כמעט לחלוטין או לפחות במידה ניכרת שזה לא יפריע לי במהלך החיים.

אז מה המסקנות שלי? לא צריכים להתייאש, לפעמים הפתרון לבעיה יכול להיות הדבר הכי אידיוטי ומטופש שבכלל לא היית מעלה על דעתך.

זה קצת גרם לי לגחך, שהשיטה שלי עזרה לי ועדיין עוזרת לי, יותר מכל רופא קונבנציונאלי מדעי ונאור שלמד X שנים והתמחה בפסיכיאטריה/נוירולוגיה.

"הפתרונות" היחידים שיש לרוב הרופאים להציע היום: "סימום" בתרופות שגורמות לתופעות לוואי שלעתים יותר גרועות מהמחלה עצמה(מבלי לדעת אם זה יצליח או לא, הכל עניין של ניסוי וטעיה) מריחואנה רפואית (על אותו משקל) זריקות בוטוקס והשתלת אלקטרודות במוח במקרים ממש קיצוניים. ניתוח מאוד מסוכן שיעילותו מוטלת בספק.

אני פשוט לא נותרתי אדיש למצב הזה ולא קבלתי אותו כמו שהוא. "אלה החיים שניתנו לך" "זה מה שיש לך, ואין לך מה לעשות" "תלמד לקבל את עצמך גם עם הבעיה הזו"

פשוט לא נכון. בהרבה מן המקרים יש הרבה מה לעשות והמצב הוא בהחלט הפיך. הרבה פעמים בחיים חוסר הצלחה בחיים, או חוסר היכולת להתמודד ולפתור כל מיני בעיות נובע מכניעה למצב. וגם בהחזקת אמונה מעוותת ושלילית על המציאות שלא ניתן לשנות, ככה אני X,Y,Z זה מה שיש לי זה מי שאני ולא ניתן לשנות את זה...

קראתי הרבה מידע וחפרתי לא מעט בנושא. ניסיתי לעשות שינויים תזונתיים גם אם זה נשמע פשוט לא קשור, מטומטם/מפגר ולא אמין בשיט. להפסיק לצרוך סוכר, חלב וכד'... עד שהגעתי באופן מקרי בהחלט, לשיטה שלי.

אני לא יכול להגיד שהמצב מושלם, הרבה יותר טוב דאז. יש עוד הרבה עבודה לפניי, ומשתדל תמיד לראות את חצי הכוס המלאה.

אתם פשוט לא יכולים לתאר לעצמכם, באיזו הקלה מדובר.אני מרגיש שכאילו ירדה ממני משקולת של איזה 100 קילו שמלווה אותי כל היום 24/7.

חשבו על זה...

אני לא אדם שמאמין באלוהים (אתאיסט) אבל אני חושב שאוליי יש איזו סיבה/משמעות לכל הדברים אני לא אגיד קשים, אבל מאוד לא פשוטים שעברתי בחיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא אדם שמאמין באלוהים (אתאיסט) אבל אני חושב שאוליי יש איזו סיבה/משמעות לכל הדברים אני לא אגיד קשים, אבל מאוד לא פשוטים שעברתי בחיים.

הנה סיבה פרקטית.

Alfred Pennyworth: Why do we fall, sir? So that we might learn to pick ourselves up.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...