קניית נייד בארה"ב - 1000-1300$ ללימודים ומשחקים - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניית נייד בארה"ב - 1000-1300$ ללימודים ומשחקים


GWeizman

Recommended Posts

איזה חברות מספקות, כיום, אחריות בינלאומית (מלאה או חלקית) על מחשבים ניידים, עד לאיזה רמה, מה הפרוצדורה וכו'?

אני שוקל להזמין נייד מחו"ל כי זה יוצא הרבה יותר משתלם (בלי משלוח, מעביר דרך אנשים שנמצאים בחו"ל ובאים לארץ)

תודה,

גיא.

עריכה:

נעשה את זה כמו שצריך, רק למקרה שלא עשיתי בחירה טובה בלפטופ עצמו.

* מטרות המחשב? משחקים בינוניים (ממשחקי אסטרטגייה סטייל WC3 וRA, עד FPS קלים, וכעקרון ככל שאפשר ללכת ליותר כבד יותר טוב, אבל מפה והלאה זה לא חובה), תכנות (למטרות לימודיות, סביר להניח שלא יהיו פרוייקטים כבדים במיוחד, אבל עדיף שיתקתק הכל), לימודים (Word, תוכנות יחסית כבדות בExcel [חישובים פיזיקליים כאלה ואחרים], עבודה עם כל כלי של מעבדת פיזיקה שמסוגל להתחבר למחשב [שזה 99% מהם, אבל אין שם שום דבר כבד במיוחד), Multitasking גם חשוב.

* גודל המסך? 15.4-15.6

* משקל רצוי? לא רלוונטי, כל עוד לוקחים בחשבון את העובדה שאני גר בפנימייה וכעקרון אני סוחב את זה עליי כל היום, אבל גם 2-3 קילו זה לא נורא, וזה פחות או יותר הטווח הטוב

* האם נדרש זמן סוללה ארוך (מומלץ להגדיר מהו זמן סוללה ארוך לטעמכם)? בימי לימודים ארוכים (שיכולים להיות מ08:00 עד 19:25), עדיף שיוכל להחזיק עם כמה שפחות טעינות בדרך, למרות שכעקרון יש שקעים בכיתות. אם מתעלמים מארוחות, ומניחים כמו כזאת או אחרת של שיעורים ביום שבהם אני לא צריך לפטופ, עדיף שיוכל להחזיק 3-5,6 שעות בלי טעינה (כשכל מה שפתוח זה פחות או יותר וורד)

* האם יש צורך ביציאות מיוחדות? לא קריטי, עדיף שיהיה כמה שיותר , אבל מעבר לזה שום דבר. למרות שcard readers זה נחמד.

* בלוטות? לא חובה, אבל כדאי

* גודל מינימלי של כונן קשיח? 320, עדיפות ל500

* צורב DVD? לא חובה, אבל יכול לעזור

* האם נדרשת אחריות בינלאומית ? כן.

* האם יש לכם העדפה לחברה כלשהי? כעקרון לא, בפועל הDell Inspiron 1564 נראה לי כמו אפשרות טובה.

עדיפות נוספת היא לכרטיס רשת כמה שיותר 'חזק', אם אני אצליח לקלוט בצורה נורמאלית מהחדר שלי זה ייפתור לי הרבה מאוד בעיות (ואני מאוד קרוב לזה לדעתי)

מתכנן לקנות בארה"ב כנראה, אבל יכול מאוד להיות שייקנה בישראל בסוף בכל מקרה

עריכה:

כדאי שיוכל להריץ גם , לפחות 720p, עם העדפה ברורה ל1080

תודה.[br]פורסם בתאריך: 19.03.2010 בשעה 13:49:22


מעלה מעלה מעלה...
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי, לא שמתי לב לזה.

בשביל שהדיון לא יהיה מיותר, אני אשנה קצת את השאלה..

אני מתכוון להזמין Inspiron 1564 מחו"ל (ישירות מהאתר של דל, אני לא רואה אפשרות זולה יותר), ונתקלתי בבעיה קלה -

קודם כל, המפרט שאני רוצה (Core i5, 500GB hd, ATI 5450), ניתן להרכבה, מסיבה לא ברורה, רק באתר האוסטרלי (dell.com.au). יש למישהו מושג למה, ואיך אפשר לעשות את זה בארה"ב?

דבר שני, למטרות לימוד (צריך להחזיק דיי הרבה מבחינת בטריה במצב שבו כל מה שפתוח כמעט זה וורד, ובשיעורים משעממים מספיק גם אינטרנט/משחקים קלים מאוד, וכשמחובר לחשמל צריך להתמודד עם multitasking דיי רציני, עם משחקים קלים-בינוניים (כמה שיותר יותר טוב), עדיף שיהיה דיי מהיר מבחינת קמפול תוכנות כבדות יחסית, רוב העבודה תהיה עם VS, עם Excel, ומשחקים כאלה ואחרים), יש בחירה יותר טובה ממנו (באותו טווח מחיר של 4000-5000)?

עריכה:

מטרת הת'רד השתנה קצת [קצת בצורה קיצונית] לשאלה הרבה יותר כללית, פירטתי בהודעה הראשית.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה בנוגע לסטודיו 15? אני מרוצה ממנו. אני משתמש בו אחת לכמה זמן למשחקים לא כבדים (COH לדוגמא), והוא משמש אותי בעיקר לאינטרנט ולסרטים ולימודים. לי הסתכם כל הסיפור יחד עם אחריות ועכבר של לוג'יטק שרכשתי עם המחשב בפחות מ-4000 שקלים (אם כי חבר הביא לי את זה). גם אם תרחיב את הסוללה ותרכוש עם מעבד מהיר יותר זה עדיין בתקציב שלך.

אני משתמש בו לפעמים בלי טעינה במשך 3-4 שעות (אפשר קצת יותר, זה על מצב balanced ותאורה בינונית). אפשר להוסיף כמה עשרות דולרים ולרכוש אותו עם סוללה גדולה יותר שתחזיק יותר זמן.

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=450728.0

יש באותו הקישור גם קישור לדיון שבו הסברתי על תהליך ההזמנה והרחבת האחריות (שמתאימה גם לישראל).

בנוגע לכרטיס רשת, אני חייב לציין שה-5300 לא עמד בציפיות שלי. לי לא היה איכפת להוסיף את הכמה שקלים (5$) כדי שיתמוך ב-n. אבל מבחינת יכולת קליטה הוא לא טוב יותר מכרטיסים אחרים, הוא סטנדרטי לחלוטין (נתקלתי בטובים יותר ובטובים פחות).

בנוגע ל-BT, אני מציע לך להוסיף את זה. עולה גג 20$ להוסיף את זה, וזה פשוט נוח מאוד. אני אמרתי לעצמי שלא צריך את זה, אבל הוספתי כבר על הדרך. אחרי שיש לי את זה אני משתמש בזה המון. כאשר אני נמצא במקום בלי קליטה וצריך לגלוש לדוגמא (מיילים או לבדוק מערכת שעות וכו'), אני פשוט מתחבר ב-BT לסלולרי וגולש בעזרתו. זה גם מאוד נוח לצורך העברה של קבצים לפלאפון (לא צריך כבל שיתאים לכל פלאפון אפשרי).

אגב, מבחינת , 1080P רץ בלי בעיות כמובן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה בעצם ההבדלים, חוץ מהעיצוב, בין סדרת הStudio לסדרת הInspiron? על הנייר, לפחות בנתונים שאני ראיתי, לא ממש יכולתי להבדיל ביניהם (חוץ מזה שלStudio יש קורא כרטיסים אחר ואין numpad, שזאת דווקא סיבה רצינית מבחינתי לא ללכת עליהם).

עכשיו, בהנחה שאני נוטה (מאוד) לCore i5 (כי 7 לא ממש נכנס בתקציב שלי וקצת מיותר), כרטיס מסך יחסית חזק (למעשה אני לא יודע בכלל איך הולכים הכרטיסים לניידים, מחקר קצר לא עזר לי בכלל, וזאת אחת הנקודות שאני באמת צריך אתכם) - מצב טוב מבחינתי הוא WC3 חלק (מה שאני מצפה שיקרה בלי בעיה, אבל זה דיי חובה מבחינתי כי זה אחד המשחקים שיותר מעבירים לי זמן), ומשחקים סטייל CoD 4 גם כן (כי הוא ספציפית בנוי טוב ואני חושב שזאת ציפייה ריאלית גם בתקציב שלי), אבל שתהיה לי אפשרות להריץ גם משחקים יותר רציניים (אני מניח שunreal iii זאת חלום בלתי ממשי, בעיקר בגלל שאני לא אשחק בו מתחת לmedium, אבל קצת משחקים יחסית מודרניים יהיו נחמדים. חוץ מזה, numpad הוא לא דרישה אבל אני ממש צריך אותו. מעבר לזה - הכל מפורט בהודעה הראשית.

בכל מקרה, במצב כזה, ובהשוואה לרגע לInspiron 1564, i5, 4gb int. mem, radeon hd 5450, יש לי אפשרות טובה יותר? (זה בהנחה שאני מצליח לקנות אותו בכלל - כרגע רק האתר של dell באוסטרליה מסכים להציג את המפרט הספציפי הזה). [זה בהנחה שאני קונה בחו"ל - שימו לב שאין לי חיבה מיוחדת לdell, פשוט זה מה שקיבלתי רושם שכדאי לי בינתיים]

ובהנחה שאני קונה בארץ, בתקציב של כ4500-5000 (כשזה הגג העליון שפחות או יותר אסור לעבור אלא אם ממש חובה וגם אז לא בהרבה), יש לי משהו יותר טוב מזה:

http://www.notebookclub.co.il/prod-inspiron-1564-a430m.htm

?

(כ. מסך קצת מדאיג אותי, בגלל זה אני מקווה שיש משהו יותר טוב, אני לא מחפש בהכרח [במיוחד בגלל שעושה רושם שאין את מה שאני רוצה בארץ במילא])

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Up, up, and away...

עריכה:

מטעמי כ. מסך, ההתלבטות כרגע היא בין:

  • Alienware M15x - Core™ i5-540M 2.53GHz (3.06Ghz Turbo Mode, 3M cache), 1 Year Basic Service Plan, 512MB NVIDIA® GeForce® GT 240M, 3GB DDR3 at 1066MHz RAM, 250GB SATAII 7200RPM HD, Primary - 6-cell (56Watt) Lithium-Ion Battery
  • Alienware M15x - Core™ i3-330M 2.13GHz (3M cache), 1 Year Basic Service Plan, 1GB NVIDIA® GeForce® GTX 260M, 3GB DDR3 at 1066MHz RAM, 250GB SATAII 7200RPM HD, Primary - 6-cell (56Watt) Lithium-Ion Battery
  • Dell Studio XPS 16 - Core™ i5-430M (2.26GHz, 4Threads, turbo boost up to 2.53Ghz, 3M cache), 2 Year Basic Service Plan, 6GB Shared Dual Channel DDR3, 500GB 7200 RPM SATA Hard Drive, 9-cell Battery, Dell Wireless 370 Module (2.1+EDR), Intel© Centrino© Advanced-N 6200 Wireless Card, ATI Mobility RADEON® HD 4670 – 1GB

שלושתם, למעשה, באותו מחיר - 1399$

(חורג קצת מהתקציב שלי, אבל במידה שאפשר לחיות איתה)

עכשיו, כמה דברים.

1. מה זה אומר שהזכרון של הXPS הוא "Shared"?

2. מעבר לאיכות הבניה והמראה, איזה יתרונות בעצם יש לAlienware? (לשני יש את כ. המסך החזק מבין השלושה, אבל המעבד החלש ביותר, לשניהם יש פחות מקום בקשיח וסוללה יותר קטנה, פחות זכרון וכו')

3. אפשרות נוספת היא אותו Dell רק עם פחות זכרון - 4GB Shared Dual Channel , ב180$ פחות. אני ארגיש את ההבדל בכלל?

4. לשלושתם יש כרטיס מסך, שלפי ביקורות באינטרנט, נראה לא רע בכלל. מבחינת משחקים, לאיזה רמה אני יכול להגיע פה?

נ.ב

5. אחריות בינלאומית - לא הצלחתי להסתדר באתר של יותר מדי. לאיזה מהם אני אוכל לקבל אחריות בארץ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחי המחשב שציינת M15X

הוא אומנם נחשב מחשב לגיימרים אבל במפרט שהצעת הוא לא הכי משתלמם וחזק

וגם הוא ממש כבד

אני יכול להמליץ לך על מחשב אחר

ASUS N61JQ

שעולה 1065$

http://1toppc.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Product_Code=N61JQ-A1&Category_Code=

שאני אישית עומד לקנות אותו והוא מחשב מצויין עם מעבד i7 וכרטיס מסך חזק יותר מ240GT שהוא 5730 של ATI

הוא פחות כבד מהALINEWARE M15

אבל המסך שלו קצת יותר גדול במקום 15.6 16

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל, מה הולך לגבי אחריות איתו בארץ? מלאה?

דבר שני, אני לא בטוח שאני רוצה אפילו קצת יותר גדול מ15.6, זה מתחיל להיות בעייתי להעמיד דברים כאלה בתוך כיתה.

בכל מקרה הוא נראה טוב - בגלל שאפשר למתוח את התקציב קצת למעלה - אולי יש יותר טוב?

(אני מתלבט פה לגבי הייתרונות של הi7 על הi5, אם יש בכלל, לשימושים שלי. או אולי בכלל i5 עדיף לי?)

עריכה:

מה עם הבחור הזה:

http://www.amazon.com/Republic-Gamers-G51JX-A1-15-6-Inch-Gaming/dp/B0034NGZWM/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=electronics&qid=1264793881&sr=8-1

?

עריכה2:

או זה:

http://www.amazon.com/Republic-Gamers-G51JX-X3-15-6-Inch-Gaming/dp/B00361G0ZO/ref=cm_cr_dp_orig_subj

שהוא בעצם בדיוק אותו דבר רק עם i5-430m. מה שמעלה עוד פעם את השאלה - בשביל הבדל של 300$ (שמעביר אותו מהחלק התחתון של התקציב שלי לחלק המאוד עליון שלו) ולצרכים שלי, יש הבדל בין המעבדים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הקפצה.

ההתלבטות כרגע היא עדיין בין:

ASUS G51JX-X3 וASUS G51JX-A1, כשההבדל ביניהם הוא 2GB (4 בX3 מול 6 בA1), ומעבד (i5-430m בX3 מול i7-720qm בA1)

השאלה היא, בשביל הבדל של 300 דולר שמוציא אותי כמעט לגמרי מגבולות התקציב ובשביל הצרכים שלי (עבודה משרדית, תכנות ומשחקים הכי כבדים שאני מסוגל להריץ בתקציב), האם המעבד משנה? (מבחינת אני חושב ש4 זה מעל ומעבר בין כה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...