קיטועי אודיו בסקייפ, חיבור 2.5Mb - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קיטועי אודיו בסקייפ, חיבור 2.5Mb


איסתרא בלגינא

Recommended Posts

אחותי עומדת לטוס לכמה שנים בחו"ל בקרוב במסגרת העבודה. כדי לאפשר לאבא שלי לשמור על קשר עם הנכדים, קניתי לו מצלמת רשת, שידרגתי את החיבור ל- 2.5Mb (בדקתי, זה באמת מה שהוא מקבל) והתקנתי את הגרסה האחרונה של סקייפ.

ניסינו שיחת וידאו עם אחותי, עדיין בארץ וגם מחוברת ב- 2.5Mb. התוצאה: הוידאו מתעדכן מאוד לאט והאודיו שהיא מקבלת מאיתנו מקוטע. ביטלנו את הוידאו ונשארנו רק עם אודיו. אנחנו שומעים אותה מצויין, היא שומעת אותנו מקוטע.

זו לא מהירות החיבור, בשני הצדדים יש את אותו קצב upstream. זה לא המיקרופון - הקלטנו במשך כמה דקות אודיו מקומית עם ה- sound recorder ולא היו קיטועים. זה לא הקצה של אחותי - היא עושה שיחות אודיו ווידאו בסקייפ עם אנשים אחרים ללא בעיות. אולי זה המחשב שלו? סקייפ לוקחת כ- 75% מהמעבד בזמן העבודה (אתלון 1700 עתיק) ושום דבר אחר לא מאמץ את המעבד, אבל קשה לי להאמין שזה לא מספיק לשיחת אודיו - בקצה של אחותי זה עובד יופי עם אתלון 2500 ועם אטום N270.

רעיונות מאנשים שמכירים את התוכנה יתקבלו בברכה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה גם מה שאני חשבתי.

לבדיקה, הבאנו את המחשב של אחותי (האטום הקטנטן) לבית של אבי והיא הצליחה לבצע שיחות ללא בעיה. כלומר זה לא החיבור שלו, מה שמשאיר רק את המחשב. נו שויין, אחרי חמש שנים וקצת הגיע הזמן להחליף לו את המחשב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...